از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

کد فعال سازی اینترنت رایگان شاد – اینترنت شاد ایرانسل و همراه اول

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

کد فعال سازی اینترنت رایگان شاد

 

 

شبکه دانش آموزی شاد برای ارتباط میان دانش آموزان و معلمان در زمان تعطیلی مدارس راه اندازی شده است که محیطی امن را برای تدریس آنلاین به دانش آموزان فراهم کرده است. ورود به برنامه شاد و شرکت در کلاس ها با روشن بودن اینترنت گوشی تلفن همراه امکان پذیر است و بدون اینترنت امکان عضویت در کلاس های درسی وجود ندارد. البته شما می توانید با وارد کردن کد فعال سازی اینترنت رایگان شاد ، به صورت رایگان از این برنامه استفاده کنید و هزینه اینترنت برای شما در پی نداشته باشد.

کد فعال سازی اینترنت رایگان شاد

دانش آموزان و معلمانی که از برنامه شاد برای آموزش مجازی استفاده می کنند ، می توانند با فعال سازی اینترنت رایگان شاد به صورت رایگان و بدون احتساب هزینه اینترنت از این برنامه استفاده کنند. اینترنت رایگان برنامه شاد فقط مختص به این برنامه است و برای استفاده از سایر پیام رسان ها کاربری ندارد.

کد فعال سازی اینترنت رایگان شاد معرفی شد ، برای استفاده از اینترنت رایگان ایرانسل ، همراه اول و رایتل در زمان استفاده از برنامه شاد می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید تا نحوه فعال سازی اینترنت رایگان را به شما آموزش دهند. 

تلفن پشتیبانی اپلیکیشن شاد برای فعالسازی اینترنت رایگان شاد و دریافت سیم کارت رایگان دانش آموزی

تماس از استان تـهران : 9092301611

تماس از سراسر کشور : 9099071612

اینترنت رایگان شاد از تاریخ 24 شهریورماه 99 در سراسر کشور فعال شد و تمام اپراتور ها طبق اعلام سازمان آموزش و پرورش موظف هستند که خدمات ارائه شده در برنامه شاد را برای معلمان و دانش آموزان رایگان کنند. بسته های 3 ماهه اینترنت رایگان برای 700 هزار معلم و کادرآموزشی هم اکنون فعال است و تمدید بسه سه ماه اینترنت رایگان منوط به ارزیابی شرایط است و اگر آموزش مجازی ادامه داشته باشد برای آن برنامه ریزی خواهد شد.

سوالات متداول

  • آیا استفاده از برنامه شاد رایگان است؟

بله ، دانش آموزان و معلمان می توانند پس از فعال سازی اینترنت رایگان شاد از این برنامه رایگان استفاده کنند.

  • کد فعال سازی اینترنت رایگان شاد چند است ؟

نحوه فعال سازی اینترنت رایگان در اپراتور های ایرانسل ، همراه اول و رایتل متفاوت است. با شماره 9099071612 تماس بگیرید تا کد فعال سازی اینترنت رایگان اپراتور خود را دریافت کنید.

از شروع سال تحصیلی جدید توزیع سیم کارت دانش آموزی شاد آغاز شده است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر