از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مهندسی کامپیوتر بدون کنکور با دیپلم انسانی – راهنمای کامل

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

مهندسی کامپیوتر بدون کنکور با دیپلم انسانی

 

آیا با دیپلم انسانی می توانیم در رشته مهندسی کامپیوتر تحصیل کنیم ؟ چه راه هایی برای قبولی در رشته مهندسی کامپیوتر با دیپلم انسانی وجود دارد ؟ آیا می توان با دیپلم انسانی به صورت بدون کنکور ثبت نام رشته مهندسی کامپیوتر را انجام داد ؟ اگر شما هم در رابطه با تحصیل در رشته مهندسی کامپیوتر بدون کنکور با دیپلم انسانی سوالاتی دارید ، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به طور کامل راهنمایی شوید.

سوالات خود را در زمینه پذیرش بدون کنکور در دانشگاه ، از مشاوران ما بپرسید تا با اطلاعات دقیق راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

انتخاب رشته مهندسی کامپیوتر بدون کنکور با دیپلم انسانی از طریق کنکور ریاضی

شاید تمایل داشته باشید که با دیپلم انسانی خود در کنکور ریاضی شرکت کنید و سپس وارد رشته مهندسی کامپیوتر شوید. در این خصوص لازم است بدانید که شرایط شرکت در کنکور ریاضی با دیپلم انسانی فراهم می باشد ولی شما برای قبولی در رشته مورد علاقه تان یعنی رشته مهندسی کامپیوتر ، باید بتوانید رتبه خوبی به دست آورید.

همچنین نحوه اعمال سوابق تحصیلی هم متفاوت خواهد بود زیرا هیچ یک از دروس تخصصی رشته ریاضی را نگذرانده اید و نمره ای برای این دروس ندارید. از طرفی دروس عمومی هم از کنکور 1402 به بعد حذف می شوند و نمرات این دروس هم تاثیری در سوابق تحصیلی نخواهند داشت. بنابراین سوابق تحصیلی برای شما منظور نمی شود و رتبه ای که در آزمون کسب خواهید کرد ، تعیین کننده شانس قبولی تان خواهد بود.

مرتبط بخوانید : رشته مهندسی کامپیوتر بدون کنکور دانشگاه دولتی – شرایط و راهنمای ثبت نام

قبولی در رشته مهندسی کامپیوتر بدون آزمون با دیپلم انسانی در دانشگاه آزاد

اگر نمی خواهید برای قبولی در رشته مهندسی کامپیوتر در کنکور ریاضی شرکت کنید ، می توانید این رشته را بدون کنکور تحصیل کنید. دانشگاه آزاد ، شرایط تحصیل بدون کنکور در رشته مهندسی کامپیوتر را فراهم کرده است و این رشته را هم در مقطع کاردانی و هم در مقطع کارشناسی ارائه می نماید.

احتمالا این را هم بپسندید  رشته میکروبیولوژی بدون کنکور 1401 - شرایط قبولی و راهنمای ثبت نام

برای ثبت نام رشته مهندسی کامپیوتر بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی پیوسته ، باید دیپلم نظام جدید داشته باشید و در صورت ارائه دیپلم نظام قدیم ، می بایست دارای پیش دانشگاهی هم باشید. اگر هم دیپلم شما نظام قدیم است و پیش دانشگاهی ندارید ، می توانید وارد مقطع کاردانی پیوسته این رشته شوید.

بنابراین با دیپلم انسانی خود می توانید وارد رشته مهندسی کامپیوتر بدون آزمون دانشگاه آزاد شوید و می توانید هم مقطع کاردانی و هم مقطع کارشناسی را انتخاب کنید ولی باید توجه داشته باشید که بیشترین ظرفیت پذیرش رشته ، برای دارندگان دیپلم رشته ریاضی است.

مرتبط بخوانید : دانشگاه های آزاد تهران رشته کامپیوتر – معرفی دانشگاه ها و شرایط قبولی

قبولی در رشته مهندسی کامپیوتر بدون کنکور با دیپلم انسانی در دانشگاه پیام نور

در دانشگاه پیام نور هم رشته مهندسی کامپیوتر بدون کنکور ارائه می شود و شما اگر دیپلم انسانی دارید ، می توانید در این رشته ثبت نام کنید. برای پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی مهندسی کامپیوتر دانشگاه پیام نور نیاز به مدرک دیپلم نظام جدید است یا اینکه مدرک پیش دانشگاهی ارائه شود. ضمن اینکه با مدرک کاردانی هم ثبت نام انجام می گیرد.

مقطع رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه پیام نور ، کارشناسی پیوسته است و به مدت 4 سال زمان تحصیل دارد. در پایان هم مدرک لیسانس به فارغ التحصیل اعطاء می گردد.

قبولی در رشته مهندسی کامپیوتر بدون کنکور با دیپلم انسانی در دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی رشته مهندسی کامپیوتر بدون آزمون را در مقاطع کاردانی و کارشناسی ارائه می کند که برای ثبت نام در مقطع کاردانی فقط مدرک دیپلم نیاز است. بنابراین شما با دیپلم انسانی خود می توانید رشته مهندسی کامپیوتر را در دانشگاه علمی کاربردی هم انتخاب کنید ولی ابتدا باید دو سال تحصیل کنید و مدرک فوق دیپلم بگیرید سپس در صورت تمایل به ادامه تحصیل ، وارد مقطع کارشناسی ناپیوسته شوید.

احتمالا این را هم بپسندید  تعداد شرکت کنندگان کنکور 1402 📞 کنکوری های 1402 چند نفرند

سوالات متداول

  • آیا با دیپلم انسانی می توان در کنکور ریاضی شرکت کرد و وارد رشته مهندسی کامپیوتر شد ؟

بله ، شما با دیپلم انسانی خود می توانید در کنکور ریاضی شرکت کنید و با کسب رتبه لازم ، وارد رشته مهندسی کامپیوتر شوید.

  • آیا با دیپلم انسانی می توانیم در رشته مهندسی کامپیوتر بدون کنکور دانشگاه آزاد ثبت نام کنیم ؟

بله ، می توانید با ارائه دیپلم انسانی وارد رشته مهندسی کامپیوتر بدون آزمون دانشگاه آزاد شوید.

  • شرایط قبولی در رشته مهندسی کامپیوتر برای دیپلمه های انسانی چیست ؟

برای قبولی در مقطع کارشناسی مهندسی کامپیوتر باید دیپلم انسانی شما نظام جدید باشد و اگر هم نظام قدیم است ، باید دارای مدرک پیش دانشگاهی هم باشید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

شرایط ثبت نام داروسازی بدون کنکور

شرایط ثبت نام داروسازی بدون کنکور 📞 شرایط پذیرش بدون آزمون داروسازی

یکی از رشته‌ های محبوب در گروه علوم پزشکی ، رشته‌ داروسازی است. داوطلبان بسیاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر