از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

چگونه میکروفن را در کلاس مجازی فعال کنیم ؟ – پاسخ با ما

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

چگونه میکروفن را در کلاس مجازی فعال کنیم

 

اگر ارائه کلاسی و کنفرانس دارید و یا میخواهید در کلاس با سایر دانشجویان و استاد ارتباط صوتی داشته باشید ، احتمالا برای شما هم سوال پیش بیاید که چگونه در کلاس مجازی صحبت کنیم و نحوه فعال کردن میکروفون در کلاس مجازی به چه صورت است. در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه فعال سازی میکروفن در کلاس مجازی را آموزش ببینید. در صورت داشتن سوالات بیشتر در رابطه با سامانه آموزش مجازی ، حتما با  مشاوران ما در مرکز پاسخ با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

چگونه میکروفن را در کلاس مجازی فعال کنیم

میکروفن و گفتگوی صوتی یکی از قابلیت های سامانه آموزش مجازی است و تعامل میان مدرس و شرکت کنندگان در کلاس را بهبود می بخشد. بنابراین در کلاس آنلاین علاوه بر مدرس ، دانشجویان نیز می توانند با فعال کردن میکروفون خود صحبت کنند ولی لازم است مراحلی را جهت گفتگوی صوتی طی نمایند.

پیش از آنکه وارد تنظیمات میکروفون سامانه کلاس آنلاین شوید ، ابتدا اطمینان یابید که میکروفون سیستم و همچنین میکروفون مرورگر شما به درستی تنظیم شده باشند و در صورتی که در تنظیمات این دو بخش مشکلی وجود داشته باشد ، صدای شما در کلاس مجازی پخش نخواهد شد.

ایا برای فعال کردن میکروفون در کلاس مجازی با مشکلی مواجه شده اید و نیاز به راهنمایی دارید ؟

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

ارسال درخواست به استاد برای فعال کردن میکروفون

شرکت کنندگان کلاس آنلاین برای صحبت کردن در کلاس ابتدا باید به استاد درخواست دهند تا میکروفون آنها را فعال کند. برای ارسال درخواست به استاد بر روی شکل آدمک بالای صفحه کلیک کنید و سپس گزینه Raise Hand را انتخاب نمایید. پس از اینکه استاد دسترسی صحبت کردن را برای شما باز کرد ، علامت آدمک تبدیل به علامت میکروفون می شود که یعنی صدای شما در حال پخش است و می توانید صحبت کنید.

چگونه میکروفن را در کلاس مجازی فعال کنیم
چگونه میکروفن را در کلاس مجازی فعال کنیم

 

احتمالا این را هم بپسندید  میکروفون در کلاس مجازی - راه حل مشکلات میکروفن کلاس مجازی

دانشجویان عزیز و اساتید گرامی اگر در ورود و استفاده از بخش های مختلف سامانه اموزش مجازی با مشکلی مواجه هستید و نیاز به راهنمایی دارید ، حتما از کارشناسان ارشد ما در پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید. ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند لطفا بخاطر داشته باشید که تماس صرفا از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد و صفر امکانپذیر است .

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

تنظیمات میکروفون در کلاس مجازی

برای تنظیم کردن میکروفون در کلاس مجازی پس از آنکه استاد درخواست فعال کردن میکروفون شما را تایید کرد ، می توانید با کلیک بر روی علامت میکروفون بالای صفحه صدایتان را قطع و وصل کنید.

چگونه میکروفن را در کلاس مجازی فعال کنیم
چگونه میکروفن را در کلاس مجازی فعال کنیم

 

 

همچنین با انتخاب گزینه فلش رو به پایین کنار میکروفون ، می توانید تنظیمات بیشتری را برای میکروفون ایجاد کنید.

 

  • انتخاب Mute : این گزینه برای قطع کردن صدا استفاده می شود و  هنگامی که صحبت نمی کنید می توانید میکروفون خود را با این گزینه بی صدا یا همان Mute کنید.
  • انتخاب Allow Participant To Use Microphone  : با انتخاب این گزینه میکروفون همه شرکت کنندگان کلاس فعال می شود و استاد می تواند پیش از شروع کلاس این گزینه را فعال نماید.
  • انتخاب Single Speaker Mode : این گزینه برای دسترسی دادن به یک میکروفون برای شنیدن یک نفر می باشد.
  • انتخاب Adjust Volume  : برای تنظیم ولوم و کم و زیاد کردن صدا از این گزینه استفاده کنید.spacer height=”20px”]
  • انتخاب Disconnect Microphone  :  از این گزینه برای قطع کردن کامل میکروفون استفاده می شود.
  • انتخاب Select Microphone  : اگر سیستم مورد استفاده شما چند ورودی میکروفون دارد ، از این قسمت میکروفون مورد نظرتان را انتخاب کنید.
احتمالا این را هم بپسندید  میکروفون در کلاس مجازی - راه حل مشکلات میکروفن کلاس مجازی

این مطلب در پاسخ به سوال ” چگونه میکروفن را در کلاس مجازی فعال کنیم “ تهیه شد اما اگر شما عزیزان پس از مطالعه مطلب همچنان سوالی دارید ، حتما با کارشناسان ارشد مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان راهنمایی شوید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

2 نظر

  1. سلام و وقت بخیر من مشکلی برام پیش اومده وقتی اسناد میکروفون من رو فعال میکنن نمیتونم صحبت کنم یعنی علامت میکروفون ظاهر میشه دربالای صفحه اما هر چی کلیک میکنم باز نمیشه برام

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا برای فعال کردن میکروفون راهنمایی شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر