از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

چرا سایت پادا باز نمیشه – دلیل و راهنمای باز نشدن سایت پادا

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

چرا سایت پادا باز نمیشه

 

احتمالا برای شما هم مثل بسیاری دیگر از دانش آموزان این سوال پیش آمده است که چرا سایت پادا باز نمیشه و چرا سامانه پادا بالا نمیاد ؟ اختلال در سایت پادا و گاهی در دسترس نبودن این سامانه باعث مشکل برای دانش آموزانی می شود که از طریق این سامانه می خواهند پیش ثبت نام اینترنتی مدرسه را انجام دهند یا کارنامه خود را دریافت کنند و … با توجه به اینکه اکثر کاربران سایت پادا با اختلال باز نشدن این سامانه روبرو هستند ، در این مطلب برای رفع این اختلال راهکارهایی را ارائه خواهیم کرد. البته شما عزیزان می توانید برای راهنمایی بیشتر با کارشناسان ما در مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما تماس بگیرید.

در صورت داشتن هر گونه سوال درباره سامانه پادا pada.medu.ir و اختلال در ورود به این سامانه و دریافت کارنامه و پرونده تحصیلی و یا وجود هر گونه اختلال در ثبت نام ، می توانید از طریق خدمات تلفنی مشاوره تحصیلی پاسخ با ما از کارشناسان با تجربه ما سوالات خود را بپرسید.

همین حالا با کارشناسان مرکز تلفن پشتیبانی سامانه پادا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

چرا سایت پادا باز نمیشه

اختلال در سایت پادا ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد که کاربران سامانه را برای اموری همچون پیش ثبت نام ، دریافت کارنامه ، مشاهده نمره ، دریافت کارت ورود به جلسه و …با مشکل مواجه کند. اگر شما هم این سوال را دارید که چرا سامانه پادا بالا نمیاد ، ابتدا باید بررسی کنید که علت این موضوع از گوشی یا کامیپوتر شما که با آن وارد سایت پادا شده اید نیست و اگر با یکی از روش های زیر ، همچنان دسترسی به سامانه را ندارید توصیه می شود از طریق ارتباط با کارشناسان ما پیگیری های لازم را انجام دهید.

اینترنت ضعیف

اکثر دانش آموزان به دلیل داشتن اینترنت ضعیف در ورود به سایت پادا با اختلال مواجه می شوند. بنابراین از اتصال اینترنت دستگاه خود مطمئن شوید و مجددا برای ورود به سامانه امتحان کنید. اگر با گوشی تلفن همراه وارد سایت پادا شده اید ، به مدت 2 دقیقه گوشی تلفن همراه خود را در حالت پرواز قرار دهید و سپس اینترنت را روشن کرده و وارد سایت شوید.

خاموش کردن فیلتر شکن

سایت پادا یک سایت ایرانی است و فقط آی پی کاربران ایرانی را شناسایی می کند. شما با استفاده از فیلترش ک ن دارای آی پی خارج از ایران هستید و در نتیجه نمی توانید وارد سامانه پادا شوید. بنابراین یکی از دلایل باز نشدن سایت پادا ، استفاده از فیلترش ک ن است. پس از خاموش کردن فیلترش ک ن حدود 2 دقیقه صبر کنید و مجددا وارد سامانه شوید.

چرا سایت پادا باز نمیشه | تعداد کاربران زیاد

در سامانه پادا خدمات مختلفی همچون پیش ثبت نام اینترنتی ، کارنامه ، کارت ورود به جلسه ، اعتراض به نمرات و … ارائه می شود که دانش آموزان تمام مدارس سراسر کشور می بایست برای اموری همچون موارد مذکور به این سامانه مراجعه کنند. آنلاین بودن تعداد زیادی از کاربران به صورت همزمان در سایت پادا باعث کندی سایت و در نتیجه از دسترس خارج شدن می شود. در این مواقع لازم است که چند دقیقه بعد برای ورود به سایت اقدام کنید.

چرا سامانه پادا بالا نمیاد | عوض کردن مرورگر

اگر از مرورگر کروم برای ورود به سایت پادا استفاده می کنید ولی نمی توانید وارد این سامانه شوید ، مرورگر خود را به فایرفاکس عوض کنید و با این مرورگر نیز ورود به سایت را امتحان کنید. اگر با عوض کردن مرورگر خطای سایت پادا رفع نشد ، با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

بستن تمام برنامه های در حال اجرا دقیقه

اگر حین استفاده از سامانه پادا از چند برنامه دیگر در گوشی به صورت همزمان استفاده می کنید ، تمام برنامه های فعال را ببندید و مجدد وارد سایت شوید.

پر بودن حافظه مرورگر علت باز نشدن سایت پادا

یکی دیگر از دلایل اینکه چرا سایت پادا باز نمیشه ، پر بودن حافظه مرورگر گوشی است. کش مرورگر گوشی تلفن همراه خود را پاکسازی کنید و دوباره برای ورود به سایت پادا اقدام نمایید.

چرا سایت پادا باز نمیشه | بروزرسانی سامانه

چرا سایت پادا باز نمیشه

سامانه پادا یک سایت تازه طراحی شده است که برای تکمیل شدن و ارائه خدمات بهتر و بیشتر نیاز به بروزرسانی های منظم دارد. این سامانه در زمان های بروزرسانی از دسترس خارج می شود و کاربران نمی توانند از خدمات آن استفاده کنند. بنابراین اگر دسترسی به سایت ندارید حداقل یک ساعت صبر کرده و مجددا امتحان کنید.

سوالات متداول

  • چرا سایت پادا باز نمیشه ؟

دلایل باز نشدن سایت پادا در این مطلب کامل بررسی شد.

  • چرا سامانه پادا بالا نمیاد ؟

بالا نیامدن سایت پادا دلایل مختلفی دارد که در این مطلب به صورت کامل توضیح داده شد.

  • در صورت اختلال سایت پادا چگونه برای رفع آن اقدام کنیم ؟

در صورتی که برای ورود به سایت پادا با اختلال مواجه می شوید با تلفن پشتیبانی سامانه پادا تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان توسط کارشناسان راهنمایی شوید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

16 نظر

  1. خیلی ممنون ، هر وقت همه کار دارن نمیدونم چرا سایت پادا باز نمیشه احتمالا علتش همون زیرساخت های ضعیف هست

  2. سلام

    وقت شما بخیر

    میخوام تو پادا کارنامه دانش آموزانم رو چک کنم ، با کد کاربری و رمز عبور جدید کارنامه سال قبل رو نمایش می دهد

    یعنی الان دانش آموزان پایه دوم رو میخوام نگاه کنم کارنامه پایه اولشون رو نمایش می دهد

    ارتقا پایه هم انجام دادیم ولی نمیدونم مشکل از کجاست

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفاً با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

    • با سلام لطفا مشکل این سامانه رو مرتفع کنید بابا بلا تکلیف موندیم پسرم سال دهم هنوز هیچ کاری نکردم برا ثبت نامش فقط اعلام میکنن سایت بسته اس تو رو خدا مشکل رو بررسی کنید

  3. رضا کماسی

    سلام من پایه دهم هستم و حدود ۱ماه که امتحان های نوبت اول تمام شده و ولی وقتی وارد سایت پادا میشیم یا فرم خالی کارنامه را بالا میاره یا اصلا باز نمیشه

  4. مهدیا رحیمی

    سلام ، من باید در سامانه پادا برای سواد حرکتی به سوالات پاسخ بدم و فقط تا ساعت ۱۲ وقت دارم ، اما هرکاری کردم نشد و سایت بالا نیاورد

  5. ابوالفضل

    سلام. گفته بودن از 21خرداد ویش ثبت نام پایه هفتم مدارس شاهد شروع میشه. ولی هر موقع میرم پیام میده هنوز زمان بازگشایی فرا نرسیده. میشه راهنمایی کنید

  6. اعظم انتظاری

    چرا پیش ثبت نام سایت پادا هنوز مشکل دارد مدارس دولتی هم درگی رن وموفق به پیش ثبت نام دانش اموزان دولتی نشده اند لطفا پیگیری کنیداولیا هم نمیتوانند وارد ش وند لطفا پیگیر باشیدهمچنان همگی منتظرن

  7. سیدمجتبی

    با کافینت هم موفق به پیش ثبت نام پایه های پنجم وهفتم هم نشدیم …..کی جوابگو هستید وسریعتر درستت میشود همچنان منتظر جواب شما مشکل از از طرف شماهاست لطفا پیگی رباشید

  8. سلام من میخواستم برم دوباره کارنامم رو ببینم ولی سایت ارور میده ( زمان بازگشایی فرا نرسیده ) باید چیکار کنم ؟؟
    تقریبا یک ماه پیش هیچ مشکلی نداشت راحت بخش کارنامه باز می‌شد
    ممنون میشم اگه حواب بدید .

  9. من دانش اموز پایه ۱۱ هستم یه تجدیدی اوردم میخام الان برم کارناممو ببینم میگه هنوز زمان بازگشایی نرسیده است بنظرتون کی باز میشه ای چه وضعیه یکی خواهشا جواب بده

  10. سلام من پایه ۱۱ هستم یه تجدیدی اوردم الان میخام برم نگاه کارناممم کنم میگه هنوز زمان بازگشایی نرسیده یکی جواب بده سر در گم شدم خدایی

  11. سلام من هر کاری میکنم سایت پادا کارنامه رو نمی یارد فقط پرورشی میاد بالا چکار باید کنم.

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

    • سلام منم هرچی میزنم فقط پرورشی رو میاره بالا

  12. می‌خوام وارد سایت پادا بشم کارناممو بگیرم ولی فقط گزینه پرورشی رو میاره ، چیکار کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر