از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

پشتیبانی سایت فنی حرفه ای – راهنمای مشکلات و پشتیبانی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

پشتیبانی سایت فنی حرفه ای

 

پشتیبانی سایت فنی حرفه ای برای سامانه Portaltvto راه اندازی شده است و به سوالات و مشکلات کاربران سایت ، پاسخ می دهد. اگر در حال گذراندن دوره های فنی حرفه ای در سامانه فوق هستید ولی در اموری همچون ثبت نام ، شرکت در کلاس ، دریافت کارت امتحان ، استعلام کارت مهارت و … با مشکلی مواجه شده اید ، توصیه می کنیم با کارشناسان پشتیبانی به صورت تلفنی تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان راهنمایی شوید.

مرکز پشتیبانی سایت فنی حرفه ای

سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور وابسته به وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، مرکز اصلی و معتبر در کشور برای برگزاری آموزش های علمی ، عملی و کاربردی است که با هدف ایجاد و افزایش تخصص و مهارت شغلی در حیطه های مختلف ، این دوره ها را برگزار می نماید. علاقه مندان به شرکت در دوره ها یا آزمون های سازمان فنی حرفه ای باید به صورت اینترنتی و از طریق سایت Portaltvto اقدام نمایند و پس از کسب نمره قبولی ، کارت مهارت به آنها اعطا می شود.

سایت فنی حرفه ای بخشی را برای پشتیبانی نیز راه اندازی کرده است تا اگر کاربران سامانه احیانا با مشکلاتی در ورود به سایت ، شرکت در آزمون ها و … مواجه شدند ، بتوانند از طریق پشتیبانی مشکلات خود را حل نمایند. برای ارتباط با پشتیبانی این سازمان لازم است در سایت Portaltvto برای خود حساب کاربری ایجاد نمایید و سپس درخواست تان را به صورت تیکت ارسال کنید.

با توجه به اینکه ارتباط با کارشناسان پشتیبانی سایت فنی حرفه ای به صورت تلفنی امکان پذیر نیست و هنرآموزان به دنبال سریع ترین راه برای رفع مشکل خود هستند ، سایت مشاوره تلفنی پاسخ با ما برای این مشکل تدابیری اندیشیده است. در صورت عدم دسترسی به کارشناسان پشتیبانی سایت فنی حرفه ای ، می توانید در سریع ترین زمان و تنها با یک تماس تلفنی ساده با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

ارتباط با مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی پاسخ با ما از طریق تماس تلفنی و به سهولت امکان پذیر بوده و نیازی به تعیین وقت قبلی نیست. ضمن اینکه کارشناسان از 8 صبح الی 12 شب در تمامی ایام هفته ، پاسخگوی شما عزیزان هستند.

خدمات پشتیبانی سایت فنی حرفه ای

مشاوران مجرب مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما در امور زیر راهنمای کاربران سایت سازمان فنی حرفه ای هستند :

سوالات متداول

  • ارتباط با پشتیبانی سامانه فنی حرفه ای از چه طریقی امکان پذیر است ؟

برای ارتباط با پشتیبانی این سازمان لازم است در سامانه Portaltvto برای خود حساب کاربری ایجاد نمایید و سپس درخواست تان را به صورت تیکت ارسال کنید.

  • شماره پشتیبانی پورتال فنی حرفه ای چند است ؟

برای اطلاع از شماره پشتیبانی فنی حرفه ای این مطلب را مطالعه کنید.

  • در صورت عدم دسترسی به پشتیبانی سامانه فنی حرفه ای ، چگونه مشکلات خود را رفع کنیم ؟

در صورت عدم دسترسی به کارشناسان سایت فنی حرفه ای ، می توانید در سریع ترین زمان و تنها با یک تماس تلفنی ساده با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

4 نظر

  1. پرداختی برای گواهینامه مهارت فنی حرفه ای خراب است باید چه کار کنیم

  2. نادربازسفید پر

    سلام کارت اعتباری خریداری کردم شناسه پرداخت و کد پیگیری میخواهم

    • محسن هاشم زاده

      سلام من هزینه صدور گواهی نامه رو پرداخت کردم ولی وارد صدور‌گوهی ناهه که میشم کد سناسایی وکدملی واردمیکنم میزنه رکوردی یافت نشد

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر