از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

پشتیبانی سامانه سناد 📞 راهنمای کامل استفاده از پشتیبانی سامانه سناد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

پشتیبانی سامانه سناد

این مقاله جهت راهنمایی شما در رابطه با تماس با پشتیبانی سامانه سناد تهیه شده‌ است اما از آنجا که ممکن است بخاطر شلوغی خطوط و یا مشکلات دیگر پشتیبانی مد نظر خود را نتوانید دریافت کنید ، کارشناسان مجرب سایت ” پاسخ با ما ” از 8 صبح لغایت 12 شب آماده پاسخگویی به مشکلات شما در مورد کلیه امور سایت سناد و تمامی موضوعات تحصیلی شما میباشند .

 وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

پشتیبانی سامانه سناد در جهت پاسخگویی به سوالات و مشکلاتی که ممکن است برای دانش آموزان و کاربران آن پیش آید ، طراحی شده‌ است. ورود به پشتیبانی سایت سناد از طریق آدرس support-snd.medu.ir امکان پذیر است و هر یک از دانش آموزان در مقاطع تحصیلی پیش دبستانی ، ابتدایی ، دوره اول متوسطه و دوم متوسطه مدارس عادی و استثنایی و هم چنین معلمان و مدیران می توانند از این سامانه برای حل مشکلات خود استفاده کنند.

راهنمای کامل استفاده از پشتیبانی سایت سناد

شرکت آبگینه پردازان شرق که زیر نظر وزارت آموزش و پرورش کشور است ، پشتیبانی سامانه سناد و سجا را برعهده دارد و در زمینه مشکلاتی از قبیل ثبت نام دانش آموز جدید در سامانه سناد ، فراموشی رمز عبور سناد و … پاسخگوی دانش آموزان ، والدین ، معلمان و مدیران مدرسه می باشند.

اولین صفحه پشتیبانی سامانه سناد ، تصویر زیر است و اگر دانش آموز دوره ابتدایی و یا دوره دوم متوسطه هستید می توانید با کلیک بر روی گزینه “دانلود” ، PDF را دریافت و مطالعه کنید.

 راهنمای کامل استفاده از پشتیبانی سامانه سناد

در قسمت پرسش و پاسخ نیز سوالات پرتکرار کاربران درج شده‌ است و توصیه می شود پیش از اقدام به طرح پرسش ، ابتدا بخش پرسش و پاسخ را مطالعه کنید و اگر مشکلتان حل نشد ، می توانید با ورود به بخش پشتیبانی ، با کارشناسان در ارتباط باشید.

جهت ارتباط با کارشناسان پشتیبانی سامانه سناد لازم است نام کاربری و رمز عبور خود را درج کنید.

 راهنمای کامل استفاده از پشتیبانی سامانه سناد

مرتبط بخوانید : ورود به سامانه سناد ابتدایی – به همراه آموزش تصویری

پرسش و پاسخ پشتیبانی سامانه سناد

برخی از مهم ترین سوالاتی که از واحد پشتیبانی سایت سناد مطرح می شود ، به شرح زیر هستند :

  • بخش ” تغییر نظام آموزشی استثنائی به عادی ” مختص به کدام دسته از داوطلبان است؟

این بخش مربوط به دانش آموزانی است که در ابتدای ورود به مدرسه و در طرح سنجش جز دانش آموزان کم توان ذهنی شناخته شده‌ اند اما پس از ورود به مدرسه کم توانی ذهنی آن ها رد می شود. این دسته از داوطلبان باید پس از ورود به مدرسه عادی ، در سامانه سناد تغییر نظام آموزشی استثنایی به عادی را ثبت و فعال کنند.

  • مدرسه متوسطه دوم بزرگسال و دولتی است ولی امکان ثبت نام در دیپلم دوم را ندارم.

فقط مدارس متوسطه دوم دولتی که ویژگی “داوطلب آزاد” را دارند امکان ثبت نام دیپلم دوم برای آنها فعال است.

  • دانش آموزان دارای وقفه تحصیلی برای ثبت نام در سناد با خطا مواجه می شوند

طبق پاسخ واحد پشتیبانی سامانه سناد به این سوال ، دانش آموزانی که سن آن ها بیش از حد تعیین شده‌ است باید در سامانه سناد بزرگسال ثبت نام کنند ولی دانش آموزانی که سن آن ها مجاز برای مقطع تحصیلی مورد تقاضا است لازم است از بخش کمیسون سامانه ، سطح خود را تعیین کنند.

  • در هنگام درج رمز سناد سامانه خطا می دهد

در هنگام وارد کردن رمز سناد حتما حروف بزرگ و کوچک را صحیح وارد کنید و در بین حروف و اعداد فاصله ای نباشد.

  • برای حذف کردن دانش آموز از لیست دانش آموزان هیچ گزینه ای در سایت موجود نیست

حذف دانش آموز از لیست دانش آموزان یک مدرسه تا قبل از امتحانات نوبت اول امکان پذیر است و اگر دانش آموز قصد انتقالی دارد باید از منوی سایت ، گزینه “انتقال” را انتخاب کند.

  • برای ثبت معلم در سناد ، سامانه اخطار می دهد

اگر برای اولین بار قصد ثبت نام در سایت سناد را دارید ابتدا باید مدیر مدرسه از قسمت “مدیریت اطلاعات شناسنامه ای” اطلاعات معلم را وارد نماید. اگر سایت همچنان اخطار می دهد ، با پشتیبانی سامانه سناد تماس بگیرید.

  • کاربر مدرسه هستم و می خواهم آزادسازی دانش آموز را از لیست دانش آموزان انجام دهم ولی گزینه “آزادسازی” در سامانه سناد فعال نمی باشد.

گزینه آزاد سازی سایت پیشتیابی سناد تا پیش از امتحانات ترم اول مدارس فعال است تا دانش آموزانی که به دلایل اشتباه در مدرسه ثبت نام شده‌ اند آزاد شوند، ولی اگر دانش آموز حتی قبل از امتحانات نوبت اول قصد تحصیل در مدرسه دیگری را داشت ، باید برای وی انتقال ثبت شود.

  • هنگام ارسال اطلاعات به دانا ، انتقالی همه دانش آموزان انجام نمی گیرد.

برای منتقل کردن تمام دانش آموزان به دانا باید برای همه دانش آموزان ثبت پایه و کلاس بندی انجام بگیرد.

  •  هنگام تعریف کاربری برای همکار خود ، با وارد کردن کدملی اطلاعات فرد دیگری ظاهر می شود ، علت چیست ؟

با درج کردن کد ملی فرد در بخش “جستجوی دانش آموز” و یا از پنل مدرسه در لینک “مدیریت اطلاعات شناسنامه ای” گزینه “تایید ثبت احوال” کدملی را بررسی کنید ، اگر تایید نشده‌ بود ، باید اطلاعات را تغییر دهید.

  • چرا برای مدارس دولتی شهری امکان ثبت کلاس چند پایه وجود ندارد ؟

ثبت کلاس های چند پایه فقط برای مدارس غیر دولتی ، عشایری و روستای فعال است و در حال حاضر مدارس دولتی شهری اجازه ثبت کلاس چند پایه را در سیستم ندارند.

احتمالا این را هم بپسندید  سناد چیست ؟ | سامانه سناد از معرفی تا راهنمای ثبت نام و آدرس جدید سایت ها

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

سناد پایه دهم | سناد جدید پایه دهم ، راهنمای کامل

سناد پایه دهم | سناد جدید پایه دهم – راهنمای کامل

  بنا بر اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش کشور ثبت نام دانش آموزان پایه دهم …

14 نظر

  1. با عرض سلام و خسته نباشید من آموزگار ابتدایی هستم میخواهم ارزشیابی دانش آموزان را تغییر بدهم قسمتی که سال تحصیلی میاد باز می‌کنه ولی پایه را هر چه قدر میزنم گزینه اش نمیاد علت چیه اینترنت هم سرعتش بالاست چه مشکلی ممکنه باشه ممنونم اگر راهنمایی کنید

    • سلام و عرض ادب

      در زمان ثبت ارزشیابی دانش آموزان نیازی به انتخاب پایه تحصیلی نیست ، زیرا زمانی که در سایت سناد برایتان نام کاربری ایجاد شده ، پایه تحصیلی دانش آموزان برای شما ثبت و تایید شده است.

      البته ممکن است اختلالی در حساب کاربریتان وجود داشته باشد که نیاز به بررسی بیشتر دارد.

      توصیه می شود با پشتیبانان و کارشناسان سایت پاسخ با ما تماس بگیرید تا به طور دقیق تر مشکلتان بررسی و حل شود.

  2. باسلام و خسته نباشید، من معاون اجرایی دوره اول و دوم متوسطه هستم، اشتباهاً یک دانش آموز دوره دوم را در سناد دوره اول ثبت کردم ، حالا که می خوام حذفش کنم گزینه آزاد سازی دانش آموز نداره ، چیکار باید کرد؟

    • با سلام. گزینه آزاد سازی سایت پیشتیابی سناد تا پیش از امتحانات ترم اول مدارس فعال است. توصیه می شود برای بررسی بیشتر و حل مشکلتان با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بهتر راهنمایی شوید.

  3. حسن سعیدی

    با سلام – در قسمت چاپ کارنامه های هنرستان شهید مرشدی با کد 45411209وقتی نگاه می کنیم نمرات تکراری ایجاد نموده نمرات خرداد و شهریور عین هم تکرار شده است با تشکر

    • با سلام. لطفا با کارشناسان تماس بگیرید تا بهتر و دقیق تر راهنمایی شوید.

      تماس از سراسر کشور: 9099071612

  4. با سلام و احترام
    در ثبت ارزشیابی یکی از دانش اموزان اشتباهی شد و متاسفانه حالا در دفترنتایج وکارنامه تکرار پایه میاد . خیلی نگرانیم چطور میتوانیم ثبت ارزشیابی را تغییر بدم. مدیر رد تایید کرد ولی دروس نماید . کمک کنید

    • با سلام. دوست عزیز توصیه می شود که حتما با مشاوران تماس بگیرید تا مشکلتان دقیق تر بررسی و حل شود.

  5. با عرض سلام و خسته نباشی.بنده شماره سریال چند دانش آموزمتوسطه دوم را اصلاح کردم اما گزینه استعلام نشده نمایش داده می شود. لطفا راهنمایی کنید

    • پاسخ با ما

      با سلام و عرض ادب.

      توصیه می شود با مشاوران تماس بگیرید تا بهتر راهنمایی شوید.

      تماس از سراسر کشور: 9099071612

  6. امیر هادی اربابی پور

    سلام کد ملی من و سریال شناسنامه من در سیستم سناد ثبت نشده چطور می تونم خودم ثبت نام کنم

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفاً از طریق تلفن ثابت و بدون کد ابتدای شماره ، با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند

  7. فیروز ولدبیگی

    باعرض سلام وادب واحترام.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.من دودانش آموز دارم که هم اسمشون توی لیست سناد وسیداموجوده نمرات هم براشون ثبت شده. قبلا گروهی درخواست کتاب براشون دادم ولی اسم این دونفر که مال یک کلاس نیستند درسفارش گروهی وجود ندارند.فردی هم نمیشه.ضمنا عدم تایید شماره موبایل درسناد رو میزنه.شماره موبایل هم به اسم پدرشون هستش دوتا شماره.چکارکنم.ممنون از راهنماییتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر