از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

هزینه ثبت نام آزمون وکالت 1401 – نحوه پرداخت و خرید کارت

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

هزینه ثبت نام آزمون وکالت

 

کانون وکلای دادگستری ایران هر ساله آزمونی تحت عنوان آزمون وکالت را برگزار می کند و دارندگان مدرک لیسانس و بالاتر رشته حقوق که می خواهند پروانه وکالت دریافت کنند ، می توانند در این ازمون شرکت نمایند. ثبت نام آزمون وکالت در سایت سازمان سنجش انجام می گیرد و این سازمان مشابه با سایر آزمون ها ، برای ثبت نام در این آزمون نیز هزینه دریافت می کند. هزینه ثبت نام آزمون وکالت با شروع فرایند نام نویسی اعلام می گردد و داوطلب قبل از تکمیل فرم ، ابتدا باید هزینه را بپردازد. در ادامه این مطلب شما را برای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون وکالت 1401 راهنمایی کنیم.

اگر برای ثبت نام آزمون وکالت نیازمند راهنمایی هستید ، با مشاوران ما تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید. 

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

میزان هزینه ثبت نام آزمون وکالت 1401

ثبت نام آزمون وكالت در سایت سازمان سنجش نیاز به پرداخت هزینه دارد و پس از واریز موفقیت آمیز هزینه ، امکان تکمیل فرم نام نویسی وجود خواهد داشت. هزینه ثبت نام این آزمون سال گذشته به مبلغ 300 هزار تومان بود که برای آزمون سال جاری مبلغ آن مقداری افزایش خواهد یافت.

زمان پرداخت هزینه آزمون وکالت

زمان ثبت نام آزمون وكالت 1401 فعلا اعلام نشده است و پیش بینی می شود طبق روال سال های قبل ، در هفته آخر اردیبهشت ماه ثبت نام آغاز شود و حدود یک هفته هم فرصت برای نام نویسی وجود داشته باشد. زمان پرداخت هزینه با شروع ثبت نام است که در هفته آخر اردیبهشت ماه می باشد.

مرتبط بخوانید : زمان ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه

راهنمای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون وکالت 1401

برای واریز هزینه ثبت نام آزمون وکالت باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید در این سامانه لینک پرداخت هزینه فعال می شود که با کلیک بر روی آن و درج اطلاعات کارت بانکی خود ، می توانید هزینه را بپردازید.

احتمالا این را هم بپسندید  کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه 1402 - پرینت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قضاییه

بدین منظور وارد سایت به نشانی sanjesh.org شوید و از منوی سمت راست بر روی گزینه “سایر آزمون های استخدامی” کلیک نمایید. سپس باید گزینه “سامانه ثبت نام آزمون کارآموزی وکالت، کانون وکلای دادگستری سال 1401” را انتخاب کنید.

در این مرحله به صفحه ای هدایت می شوید که باید از منوی سمت راست آن بر روی گزینه “خرید کارت اعتباری” کلیک نمایید سپس عبارت “سریال ثبت نام آزمون کارآموزی وکالت سال 1401” را انتخاب کنید.

حال باید اطلاعات کارت بانکی خود شامل شماره کارت ، تاریخ انقضاء ، رمز دوم و … را درج کرده و دکمه پرداخت را بزنید. در صورت موفقیت آمیز بودن پرداخت هزینه ، سریال 12 رقمی به شما داده می شود که با استفاده از این سریال می توانید فرم آزمون را دریافت نمایید. لازم به ذکر است که بدون پرداخت هزینه ، امکان تکمیل فرم ثبت نام آزمون وکالت را نخواهید داشت.

مرتبط بخوانید : دفترچه آزمون وکالت قوه قضاییه

مشاوره پرداخت هزینه نام نویسی آزمون وکالت

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون وکالت فقط از طریق سایت سازمان سنجش انجام می گیرد و راه دیگری برای واریز هزینه این آزمون وجود ندارد. اگر برای اولین بار است می خواهید در آزمون ثبت نام کنید و با مراحل واریز هزینه و تکمیل فرم آزمون آشنایی ندارید ، می توانید کلیه مراحل نام نویسی آزمون خود را به مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما بسپارید.

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تجربه ثبت نام آزمون وکالت داوطلبان سال های گذشته را دارند و با آشنایی با کلیه مراحل نام نویسی ، ثبت نام شما را بدون نقص انجام می دهند. می توانید از طریق شماره های قرار داده شده در این صفحه تماس بگیرید و به کارشناس مربوطه متصل شوید.

احتمالا این را هم بپسندید  ظرفیت پذیرش آزمون وکالت قوه قضاییه 1402 📞 تعداد پذیرش آزمون وکالت قوه قضاییه

سوالات شما

  • هزینه ثبت نام آزمون وكالت 1401 چقدر است ؟

مبلغ ثبت نام آزمون وکالت 1401 فعلا مشخص نشده است اما سال گذشته به مبلغ 300 هزار تومان بود.

  • برای پرداخت هزینه ثبت نام ازمون وكالت به کدام سایت مراجعه کنیم ؟

سایت ثبت نام و پرداخت هزینه ثبت نام ازمون وكالت ، سایت سازمان سنجش آموزش کشور می باشد.

  • تا چه تاریخی مهلت پرداخت هزینه ازمون وكالت وجود دارد ؟

از اولین روزی که برای نام نویسی آزمون در نظر گرفته می شود تا آخرین روز ثبت نام ، فرصت واریز هزینه وجود دارد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

وکالت قوه قضاییه چیست

وکالت قوه قضاییه چیست 📞 مراحل اخذ پروانه وکالت قوه قضاییه 1402

همانطور که اطلاع دارید ، آزمون وکالت هر ساله علاوه بر برگزاری توسط کانون وکلای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر