از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

هزینه انصراف از دانشگاه علمی کاربردی 1401 – راهنمای پرداخت هزینه انصراف از علمی کاربردی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

هزینه انصراف از دانشگاه علمی کاربردی

 

دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی ممکن است به دلایل مختلفی نخواهند در دانشگاه و رشته ای که قبول شده اند ، ادامه تحصیل دهند و به فکر انصراف از تحصیل باشند. این دانشگاه یکی از دانشگاه های زیر نظر وزارت علوم تحقیقات و فناوری می باشد که از نظر شرایط و ضوابط ثبت نام ،  نقل و انتقالی ، انصراف و … مورد تایید این وزارت خانه می باشد. دانشجویان دانشگاه که به هر دلیلی نمی خواهند ادامه تحصیل دهند ، می توانند درخواست دهند تا برای آنها انصراف رد شود. اگر می خواهید درباره شرایط و هزینه انصراف از دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات جامعی کسب کنید ، در ادامه این مطلب شما را راهنمایی خواهیم کرد.

شما عزیزان میتوانید سوالات خود را در خصوص انصراف از دانشگاه علمی کاربردی از مشاوران ما بپرسید تا راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

آیا انصراف از دانشگاه علمی کاربردی امکان پذیر است

ممکن است برای شما هم سوال پیش آمده باشد که آیا می توانید از دانشگاه علمی کاربردی انصراف دهید یا خیر که در پاسخ به این سوال لازم است بدانید که بله انصراف از دانشگاه علمی کاربردی امکان پذیر است و تمام دانشجویان اعم از دانشجویان ترم یک و ترم بالاتر مقاطع کاردانی و کارشناسی ، می توانند به دانشگاه درخواست دهند تا برای آنها انصراف از تحصیل رد شود.

مرتبط بخوانید : مدارک لازم برای انصراف از دانشگاه

هزینه انصراف از دانشگاه علمی کاربردی دانشجویان تازه وارد

اگر به تازگی در دانشگاه علمی کاربردی قبول شده اید و می خواهید انصراف دهید ، در صورتی که ثبت نام نکرده اید و شهریه ای هم پرداخت نکرده اید ، نیازی به ثبت درخواست انصراف از تحصیل نیست زیرا شما فقط پذیرفته شده دانشگاه محسوب می شوید و تا زمانی که در دانشگاه ثبت نام نکنید ، جزو دانشجویان دانشگاه محسوب نمی شوید بنابراین نیازی به انصراف هم نیست و می توانید در سایر دانشگاه ها ثبت نام کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1402 📞 راهنمای کامل ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی

همچنین اگر در دانشگاه علمی کاربردی قبول شده اید و مدارک خود را ارائه کرده اید ، در صورت عدم پرداخت شهریه ، ثبت نام شما ناتمام است و تا زمانی که شهریه را پرداخت نکنید ، امکان ورود به دانشگاه را نخواهید داشت. در این شرایط اگر تقاضای انصراف از دانشگاه را دارید ، می بایست شهریه را پرداخت نکنید و دانشگاه شما را از ثبت نام حذف می کند.

اگر هم شهریه پرداخت کرده اید ولی نمی خواهید به دانشگاه بروید ، احتمالا شهریه پرداختی شما برگشت داده نشود و باید به دانشگاه اعلام کنید که شما را در لیست دانشجویان انصرافی خود قرار دهد.

مرتبط بخوانید : شرایط انصراف از دانشگاه و کنکور مجدد

هزینه انصراف از دانشگاه علمی کاربردی سایر دانشجویان

دانشجویان ترم دو به بالا مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی در صورت تمایل به انصراف از تحصیل ، باید در سامانه جامع این دانشگاه به اسم سامانه هم آوا ، درخواست اولیه خود را به صورت اینترنتی ثبت کنند و سپس درخواست را به صورت کتبی به آموزش دانشگاه هم تحویل دهند.

هزینه انصرف از دانشگاه علمی کاربردی برای دانشجویان این دانشگاه برابر با شهريه ثابت و متغير یک نيمسال می باشد و پس از پرداخت هزینه ، امکان صرف نظر از درخواست نخواهد بود. طبق آیین نامه این دانشگاه ، دانشجویی که درخواست انصراف از تحصیل ثبت کرده است ، تا دو ماه پس از تاریخ ارائه درخواست کتبی خود به واحد آموزش ، فرصت خواهد داشت درخواست خود را پس بگیرید و در غیر این صورت ، حکم انصراف صادر می شود.

احتمالا این را هم بپسندید  کد رشته های دانشگاه علمی کاربردی 1402 📞 مقطع کاردانی و کارشناسی

همچنین دانشجویانی که درخواست انصراف از تحصیل خود را پس می گیرند اگر در کلاس های درس حضور نیابند ، مجاز به ادامه تحصیل در آن ترم نخواهند بود و مرخصی تحصیلی برای آنها منظور می شود. در پایان لازم است به این نکته هم اشاره کنیم که دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی در طول مدت تحصیل خود فقط یکبار اجازه انصراف از تحصیل را دارند

سوالات شما

  • هزینه انصراف از دانشگاه علمی کاربردی برای دانشجویان قبول شده این دانشگاه چقدر است ؟

اگر در دانشگاه علمی کاربردی قبول شده اید اما نمی خواهید در این دانشگاه ادامه تحصیل دهید می توانید بدون پرداخت هزینه ، انصراف دهید.

  • آیا می توان بدون پرداخت هزینه از دانشگاه علمی کاربردی انصراف داد ؟

پرداخت هزینه لازمه تایید شدن انصراف شما از دانشگاه علمی کاربردی می باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام کاردانی ناپیوسته

ثبت نام کاردانی ناپیوسته 1402 📞 ثبت نام کاردانی ناپیوسته در دانشگاه های سراسری، آزاد و علمی کاربردی

ثبت نام کاردانی ناپیوسته را می توانید در دانشگاه های آزاد ، علمی کاربردی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر