از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

نحوه انتقال دانش آموزان در پادا – راهنمای تصویری نحوه انتقال دانش آموزان در پادا

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

نحوه انتقال دانش آموزان در پادا

 

امکان نقل و انتقالی دانش آموزان تمام پایه های تحصیلی ابتدایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم از طریق سایت پادا فراهم شده است و دانش آموزانی که بنا به دلایلی قصد تغییر مدرسه خود را دارند ، می بایست از طریق سامانه پادا درخواست شان را ثبت کرده و منتظر بررسی و تایید مدیر مدرسه و همچنین آموزش و پرورش منطقه باشند. نحوه انتقال دانش آموزان در پادا موضوعی است که در ادامه این مطلب بررسی خواهد شد.

شما دانش آموزان عزیز می توانید با خیالی راحت انجام امور مدرسه خود را در سایت پادا به مشاوران مجرب ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما بسپارید 

 و یا سوالات خود را در خصوص نحوه انتقال دانش آموزان در پادا از مشاوران ما بپرسید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

نحوه انتقال دانش آموزان در پادا

در سامانه پادا بخش‌ های مختلفی ایجاد شده است که بسیاری از امور مربوط به مدرسه به سهولت و بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام بگیرد. یکی از بخش های تازه ایجاد شده در این سامانه ، نقل و انتقالی است بدین صورت که دانش آموزان متقاضی انتقالی می‌بایست در این سامانه درخواست خود را به ثبت برسانند و منتظر بمانند تا مدرسه و آموزش و پرورش منطقه درخواست آنها را بررسی و سپس تایید نماید.

در سامانه پادا لیست تمام مدارس مناطق و استان های مختلف کشور ثبت شده است و دانش آموزان می‌ توانند در زمان ثبت درخواست انتقالی ، مدرسه مقصد مورد نظرشان را پیدا کرده و ثبت کنند. بنابراین لازم است که حتما مدرسه مورد تقاضا را در سامانه پادا مشخص کنید تا آن مدرسه نیز درخواست شما را بررسی نماید.

راهنمای تصویری نحوه انتقال دانش آموزان در پادا

برای شروع ثبت انتقالی در سامانه پادا ، ابتدا وارد این سامانه به نشانی شوید و سپس بر روی گزینه “نقل و انتقال دانش آموزان” کلیک نمایید.

نحوه انتقال دانش آموزان در پادا

در مرحله بعد لازم است که مطابق تصویر زیر ، نام کاربری و کلمه عبور را درج نمایید که توضیحات نام کاربری و رمز عبور ، به شرح زیر می باشد

نحوه انتقال دانش آموزان در پادا

  • نام کاربری سایت پادا برای دانش آموزان ایرانی ، کد ملی آنهاست.
  • نام کاربری برای دانش آموزان غیر ایرانی ، کد اتباع آنهاست.
  • رمز پادا توسط مدیر مدرسه از سامانه سیدا استخراج شده و در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد. بنابراین برای دریافت این رمز باید به مدیر مدرسه خود مراجعه کنید و در صورت فراموشی رمز پادا نیز فقط مدیر مدرسه می‌ تواند آن را بازیابی کند.

پس از آنکه اطلاعات را درج نمایید ، وارد صفحه زیر خواهید شد که مشخصات شما شامل نام و نام خانوادگی ، پایه و مقطع تحصیلی و همچنین نام مدرسه محل تحصیل تان درج شده است.

نحوه انتقال دانش آموزان در پادا
نحوه انتقال دانش آموزان در پادا

 

برای ثبت انتقالی ، از بخش استان ، استان مد نظر را انتخاب و تایید کنید. همچنین از بخش منطقه ، منطقه مدنظرتان را پیدا کرده و انتخاب کنید.

نحوه انتقال دانش آموزان در پادا
با انتخاب استان و منطقه ، لیست مدارس مربوط به آن منطقه را در مقطع و پایه تحصیلی خود مشاهده خواهید کرد. مدرسه مورد تقاضای خود را بیابید و دکمه انتخاب مقابل مدرسه را بزنید.

پس از مراحل فوق ، وارد صفحه ای خواهید شد که باید مقطع تحصیلی خود را تایید کنید. پس از تمام این مراحل ، درخواست شما در سامانه پادا ثبت شده و مدیر مدرسه از آن مطلع می گردد.

نحوه انتقال دانش آموزان در پادا

مراحل فوق باید توسط دانش آموز انجام بگیرد اما برای تایید نهایی و موافقت با درخواست انتقالی دانش آموز ، مدیر مدرسه باید به سامانه سیدا مراجعه کند.

نحوه انتقال دانش آموزان در پادا
نحوه انتقال دانش آموزان در پادا

 

بنابراین توصیه می شود به عنوان دانش آموز ، پس از آنکه درخواست انتقالی خود را در سایت پادا به ثبت رساندید ، به مدیر مدرسه اطلاع دهید تا باقی مراحل انتقالی شما به مدرسه مقصد را انجام دهد.

نحوه نحوه انتقال دانش آموزان در سایت سیدا

تایید نهایی انتقالی دانش آموزان از مدرسه مبدا به مدرسه مقصد در سایت سیدا انجام می‌گیرد. بدین منظور ابتدا باید مدرسه مقصد ، در صورت دارا بودن ظرفیت کافی برای پذیرش دانش آموز ، به سایت سیدا مراجعه کند و به ترتیب مراحل زیر اقدام نماید.

  • در سایت سیدا ابتدا باید سال تحصیلی بر روی 1400 _1401 قرار بگیرد
  • سپس از طریق گزینه عملیات اولیه وارد بخش عملیات پیش ثبت نام شوید.

نحوه انتقال دانش آموزان در پادا

  • در قدم بعدی می بایست گزینه بررسی نقل و انتقالی دانش آموزان انتخاب شود.

نحوه انتقال دانش آموزان در پادا

  • در صفحه پیش رو ، دو بخش را مشاهده خواهید کرد‌. در یک بخش دانش آموزان مدرسه شما هستند که قصد خروج از مدرسه را دارند و در یک بخش لیست دانش آموزانی را مشاهده می کنید که درخواست انتقالی به مدرسه شما را دارند.
  • در بخشی که اسامی دانش آموزان متقاضی انتقالی به مدرسه شما درج می شود ، می بایست آنها را بررسی کرده و در صورت دارا بودن شرایط کافی ، تایید نمایید.

نحوه انتقال دانش آموزان در پادا

  • با تایید مدرسه مقصد ، مدرسه مبدا می‌ تواند مجوز خروج دانش آموز را از طریق سایت سیدا ثبت کند.
  • بدین منظور مدرسه مبدا باید وارد سایت سیدا شود و پس از ورود به بخش بررسی نقل و انتقالی دانش آموزان ، از قسمت دانش آموزان خروجی ، خروج دانش آموز مد نظر را تایید و ثبت نماید.

رفع مشکلات ثبت درخواست انتقال دانش آموزان در پادا

دانش آموزان و والدین عزیز اگر برای ثبت درخواست انتقالی در سامانه پادا و سامانه سیدا نیازمند راهنمایی هستید و در مراحل با مشکل مواجه شده اید ، می توانید با کارشناسان ما در مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی پاسخ با ما تماس بگیرید تا شما را برای نحوه ثبت درخواست انتقال در سایت پادا و سایت سیدا ، راهنمایی کنند.

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

سوالات متداول

  • نحوه انتقال دانش آموزان در پادا به چه صورت است ؟

دانش آموزانی که درخواست انتقالی به مدرسه ای دیگر دارند ، باید در سامانه پادا درخواست خود را ثبت کنند.

  • آیا دانش آموزان برای انتقالی به مدرسه مد نظر خود ، باید از طریق سایت سیدا اقدام کنند ؟

خیر ، سامانه ثبت درخواست انتقالی مدارس توسط دانش آموز ، سایت پادا می باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر