از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

نحوه آزمون در سامانه دان – نحوه برگزاری آزمون آنلاین و آفلاین در سامانه دان

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

نحوه آزمون در سامانه دان

 

سامانه دانان برای برگزاری کلاس های مجازی برخی از واحد های دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی شده است و دانشجویان و اساتید می بایست برای پیگیری آموزش های آنلاین ، وارد این سامانه شوند. یکی دیگر از بخش های سامانه دان ، آزمون آنلاین یا آفلاین است و اساتید می توانند امتحانات کلاسی یا امتحانات میان ترم را از طریق این سامانه برگزار نمایند. در ادامه این مطلب به بررسی نحوه برگزاری آزمون در سامانه دان می پردازیم.

دانشجویان عزیز اگر برای شرکت در آزمون آنلاین یا آفلاین سامانه دان با مشکلی مواجه شده اید و نیاز به راهنمایی دارید ، بدون اتلاف وقت و در سریع ترین زمان با مشاوران وبسایت مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

نحوه برگزاری آزمون در سامانه دان

سامانه دانان هم برای برگزاری کلاس های مجازی و هم برای اجرای آزمون آنلاین و آفلاین کاربرد دارد و با توجه به کاربری آسان این سامانه ، شرکت در آزمون نیز مثل حضور در کلاس های مجازی بدون نیاز به نصب نرم افزار خاصی به سهولت امکان پذیر است.

برخی از نکات مهم آزمون آنلاین در سامانه دان به شرح زیر هستند :

  • اساتید محترم می بایست حداقل از دو روز قبل (48 ساعت قبل) سوالات آزمون را در سامانه دان بارگذاری نمایند و حداکثر تعداد برگه های آپلود شده توسط اساتید ، 5 برگ است.
  • طبق بخشنامه دانشگاه آزاد ، بارم سوالات آزمون در کلیه دروس 10 الی 13 نمره می باشد و 7 الی 10 نمره به فعالیت های کلاسی اختصاص می یابد.
  • حداکثر مدت زمان آزمون در سامانه دان 120 دقیقه است و اساتید باید زمانی را نیز برای آپلود پاسخنامه در نظر بگیرند.
  • نمرات توسط اساتید در سامانه آموزشیار ثبت می شود.
  • برای دانشجویان غایب در آزمون نمره صفر لحاظ می شود.
  • دانشجویان موظف هستند در زمان مقرر طبق کارت امتحانی دریافت شده ، در جلسه آزمون مجازی حضور یابند و سوالات را از سامانه دانلود کنند. سپس پاسخ سوالات را در یک برگه A4 به صورت خوانا نوشته و آن را اسکن کرده و یا عکس گرفته و در سامانه بارگذاری نمایند.
  • هر گونه تاخیر در ارسال پاسخ نامه ، به عهده خود دانشجو است. پس زمان لازم را برای آپلود پاسخ نامه در نظر بگیرید.
  • نمرات درج شده در سامانه دان دانشگاه آزاد ، موقت هستند و دانشجویان باید نمره اصلی خود را در سامانه آموزشیار مشاهده نمایند.
  • دانشجویانی که برای ارسال پاسخنامه در سامانه دان با مشکل مواجه شده اند ، می بایست فقط در زمان امتحان ، پاسخ نامه را به آدرس ایمیل استاد ارسال کنند. لازم به ذکر است که ایمیل های دریافتی پس از زمان امتحان بررسی نخواهد شد.
  • دکمه ورود به آزمون فقط در زمان برگزاری آزمون فعال می شود و دانشجویان از طریق آن می توانند وارد محیط آزمون شوند.

شاید این مطلب هم مفید باشد : نحوه بارگزاری فایل در سامانه دان برای دانشجویان – نحوه استفاده از میکروفن در سامانه دان

  • در صورت آفلاین بودن آزمون ، سوالات به صورت پی دی اف در سامانه بارگذاری می شوند و دانشجو باید پس از دانلود سوالات ، پاسخ را در برگه A4 یادداشت کرده و در سامانه بارگذاری کند.
  • آزمون آنلاین به صورت تستی است و نمره آزمون بلافاصله پس از اتمام مهلت آزمون ، اعلام می گردد.
  • دانشجویان حتما باید پس از اتمام بارگذاری پاسخنامه دکمه “ثبت آزمون” را انتخاب کنند تا پاسخ نامه به صورت نهایی ارسال شود.
  • توصیه می شود حداقل 15 دقیقه قبل از اتمام آزمون ، پاسخ نامه را بارگذاری کنید تا با مشکل کمبود وقت مواجه نشوید.
  • اگر برای شرکت در آزمون و ارسال پاسخ نامه با مشکل مواجه شدید ، حتما با پشتیبانی دانان تماس بگیرید تا مشکل شما در سریع ترین زمان رفع شود.
  • دانشجویان می توانند چندین بار پاسخ نامه های ارسالی در سامانه را حذف و ویرایش نمایند و فایل جدید بارگذاری کنند. ملاک تصحیح پاسخ نامه ، آخرین فایلی است که در سامانه بارگذاری شده است.

همچنین درباره مشکلات اصلی بخوانید : پشتیبانی سامانه دان

سوالات متداول

  • نحوه برگزاری آزمون آنلاین در سامانه دان به چه صورت است ؟

آزمون آنلاین سامانه دان به صورت تستی برگزار می شود و نیازی به بارگذاری فایل پاسخ نامه در سامانه نیست.

  • نحوه برگزاری آزمون آفلاین در سامانه دان به چه صورت است ؟

در صورتی که آزمون در سامانه دان به صورت آفلاین برگزار شود ، دانشجو باید سوالات را دانلود کرده و پاسخ سوالات را در یک برگه A4 یادداشت نماید. سپس فایل پاسخ نامه را به صورت عکس یا PDF وارد سامانه کند.

  • در صورت وجود مشکل در حین برگزاری آزمون در سامانه دان ، چگونه مشکل را برطرف کنیم ؟

دانشجویانی که با مشکل در حین آزمون آنلاین یا آفلاین مواجه می شوند ، می بایست با پشتیبانی دان  تماس بگیرند تا مشکل آنها توسط کارشناسان بررسی و رفع شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر