از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

نتایج کنکور ارشد فراگیر دانشگاه آزاد 1402 📞 زمان و نحوه اعلام نتایج کنکور ارشد فراگیر آزاد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

نتایج کنکور ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

کنکور کارشناسی ارشد فراگیر امسال برای دومین بار برای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود و فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی در صورت تمایل به پذیرش آسان تر در مقطع کارشناسی ارشد می توانند در این آزمون شرکت نمایند. زمان ثبت نام آزمون ارشد فراگیر آزاد در فروردین ماه بود و زمان برگزاری آزمون نیز در تیرماه تعیین شده‌ است. داوطلبانی که ثبت نام کرده اند و در جلسه آزمون نیز حضور داشته اند می بایست منتظر اعلام نتایج باشند تا از وضعیت قبولی یا عدم قبولی شان مطلع گردند. جزئیات کامل زمان و نحوه اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد را در ادامه این مطلب بررسی می کنیم.

شما عزیزان می توانید برای برای دریافت پاسخ سوالات خود راجع به نتایج کنکور ارشد فراگیر آزاد ، با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان اعلام نتایج کنکور ارشد فراگیر دانشگاه آزاد 1402

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد 1402 در تیرماه می باشد و سازمان سنجش آموزش کشور نیز مسئول برگزاری آزمون می باشد. با توجه به برگزاری آزمون در دهه سوم تیرماه ، پیش بینی می شود که نتایج در نیمه اول شهریورماه اعلام شود و داوطلبان با مراجعه به سایت سنجش می توانند کارنامه آزمون خود را دریافت نمایند.

در حال حاضر تاریخ دقیق اعلام نتایج آزمون ارشد فراگیر آزاد مشخص نشده‌ است و شما داوطلبان عزیز می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید و اخبار اعلام نتایج این آزمون را پیگیری نمایید.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون پردیس ارس دانشگاه تهران

راهنمای دریافت نتایج کنکور ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

با توجه به اینکه سازمان سنجش آموزش کشور مسئول برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد می باشد ، نتایج آزمون نیز در سایت سنجش منتشر می شود و داوطلبان می بایست با استفاده از شماره پرونده و کدپیگیری ثبت نام خود ، به این سامانه مراجعه نمایند و کارنامه شان را دریافت نمایند.

فراموشی اطلاعات برای دریافت نتایج کنکور ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

بدون دسترسی به شماره پرونده ، امکان دریافت کارنامه از سایت سنجش وجود ندارد و اگر اطلاعات خود را فراموش کرده اید ، ابتدا لازم است در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش درخواستی مبنی بر بازیابی اطلاعات ارسال کنید و پس از دریافت اطلاعات خود ، از طریق لینک اعلام نتایج ، کارنامه را دریافت نمایید.

برای ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش ابتدا باید در این سامانه عضو شوید و جهت عضویت به کد ملی و حساب ایمیل نیاز دارید. حتما باید با کد ملی خودتان (خود داوطلب) در سیستم عضو شوید تا سامانه اطلاعات شما را به عنوان داوطلب آزمون ارشد فراگیر دانشگاه آزاد جستجو کند. پس از عضویت ، گزینه ارسال درخواست را در منوی سایت انتخاب کنید و پس از درج اطلاعات خواسته شده‌ ، منتظر بمانید تا جواب درخواست شما توسط کارشناسان ارسال شود.

مرتبط بخوانید : کارشناسی ارشد پیام نور بدون کنکور

اعتراض به نتایج کنکور ارشد فراگیر آزاد 1402

ممکن است پس از دریافت نتایج کنکور ارشد فراگیر آزاد ، نسبت به نتیجه آزمون خود معترض باشد و درخواست اعتراض به نتایج را داشته باشید. با توجه به اینکه ازمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد برای اولین بار است که برگزار می شود ، هنوز مشخص نیست که ایا امکان اعتراض به نتایج آزمون وجود دارد یا خیر. ولی در صورت فراهم کردن شرایط اعتراض به نتایج ، داوطلبان می توانند به صورت اینترنتی و در سیستم پاسخگویی سایت سنجش ، درخواست اعتراض خود را به همراه دلایل موجه و منطقی ثبت کنند.

احتمالا این را هم بپسندید  شهریه هر ترم کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1402 - شهریه ثابت و متغیر ارشد آزاد

سوالات متداول

  • زمان اعلام نتایج کنکور ارشد فراگیر آزاد 1402 در چه تاریخی است ؟

نتایج کنکور ارشد فراگیر آزاد 1402 در نیمه اول شهریورماه اعلام خواهد شد.

  • نتایج کنکور ارشد فراگیر آزاد را از کدام سامانه دریافت کنیم ؟

داوطلبان برای دریافت نتایج کنکور ارشد فراگیر آزاد باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

در حال حاضر راجع به امکان اعتراض به نتایج کنکور ارشد فراگیر آزاد اطلاعیه ای از سوی سازمان سنجش منتشر نشده‌ است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

رشته های ارشد دانشگاه معارف اصفهان

رشته های ارشد دانشگاه معارف اصفهان 1402 📞 لیست کامل رشته ها

دانشگاه غيرانتفاعی معارف قرآن و عترت اصفهان ، یک مرکز غیردولتی و غیرانتفاعی است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر