از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402📞 زمان اعلام و نحوه مشاهده نتایج آزمون دکتری علوم پزشکی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ثبت نام آزمون دکتری علوم پزشکی

سازمان سنجش پزشکی پس از برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت نتایج اولیه را در قالب کارنامه ای حاوی رتبه و نمره منتشر می نماید و داوطلبانی که در آزمون حضور داشته اند می توانند نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام کرده‌ و طبق رتبه ای که کسب کرده‌ اند انتخاب رشته‌ را انجام دهند. نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت نیز از طریق سایت سنجش پزشکی منتشر می شود که در ادامه این مطلب به بررسی زمان اعلام و نحوه مشاهده نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت می پردازیم.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه آزمون دکتری وزارت بهداشت  ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان اعلام نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402

آزمون دکتری وزارت بهداشت سال 1402 برای گروه داروسازی 29 تیر ماه و برای گروه های علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی 4 آبان ماه 1402 برگزار خواهد شد. سازمان سنجش پزشکی پس از بررسی پاسخ برگ داوطلبان ، نتایج اولیه را در سایت خود منتشر می کند تا داوطلبان بر اساس آن انتخاب رشته‌ را انجام دهند.

نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت

نتایج اولیه آزمون دکتری علوم پزشکی سال گذشته در تاریخ 13 مرداد ماه اعلام گردید یعنی به فاصله چند هفته پس از برگزاری آزمون ، نتایج اعلام می گردد. برای آزمون سال 1402 هنوز زمان اعلام نتایج اولیه مشخص نشده‌ است و به محض مشخص شدن‌ زمان دقیق ، در این مطلب درج خواهیم کرد. ضمنا شما می توانید از طریق ارتباط با مشاوران ما ، پیگیر زمان اعلام نتایج باشید.

احتمالا این را هم بپسندید  ادامه تحصیل رشته اتاق عمل - راهنمای کامل ادامه تحصیل در رشته اتاق عمل

نتایج انتخاب رشته‌ آزمون دکتری علوم پزشکی

پس از اعلام نتایج اولیه ، داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته‌ شده‌ باشند باید انتخاب رشته‌ خود را در بازه زمانی مشخصی که سازمان سنجش پزشکی تعیین کرده است ، انجام دهند و چند هفته پس از انجام انتخاب رشته‌ ، اسامی داوطلبانی که واجد شرایط و رتبه لازم هستند برای دعوت به مصاحبه در سایت سنجش پزشکی منتشر می شود.

لیست دعوت شدگان به مصاحبه آزمون دکتری وزارت بهداشت احتمالا اوایل شهریورماه در سامانه سنجش پزشکی قرار داده‌ شود ولی هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نشده‌ است.

نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت

اگر طبق نتایج مرحله دوم آزمون دکتری علوم پزشکی ، جزو دعوت شدگان مصاحبه باشید ، باید به همراه مدارک لازم برای حضور در مصاحبه اقدام کنید زیرا نیمی از شانس قبولی شما ، عملکردی که در مرحله مصاحبه دارید تعیین می کند.

زمان برگزاری مصاحبه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402 احتمالا نیمه اول شهریورماه باشد و نتایج نیز حداکثر به فاصله 4 هفته و اوایل مهرماه اعلام می گردد. برای دریافت نتایج نهایی می توانید از طریق سایت سنجش پزشکی اقدام کنید.

مرتبط بخوانید : اعلام نتایج کنکور پزشکی – زمان اعلام نتایج و نحوه دریافت و بررسی

نحوه دریافت نتایج آزمون دکتری علوم پزشکی

برای دریافت نتایج آزمون دکتری علوم پزشکی لازم است که به سایت سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir  مراجعه نمایید و جهت دریافت کارنامه خود ، از منوی سمت راست سامانه گزینه “دکتری تخصصی Ph.D” را انتخاب کنید.

نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت

نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت

پس از ورود به صفحه دکتری تخصصی Ph.D ، گزینه “نتیجه آزمون” را انتخاب کنید و اطلاعاتی که درخواست می شود شامل کد ملی و شماره تلفن همراه را درج نمایید. پس از وارد کردن‌ اطلاعات ، دکمه “جستجو” را بزنید تا پیامکی که حاوی یک رمز است برای شما ارسال گردد. بعد از درج رمز در بخش تعیین شده‌ ، نتایج را می توانید مشاهده کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  ادامه تحصیل در رشته کاردرمانی - ادامه تحصیل کارشناسی ارشد و دکتری کاردرمانی

نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت

نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت

مرتبط ببینید : ثبت نام آزمون دکتری علوم پزشکی

اعتراض به نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت

نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت

پس از اعلام نتایج اولیه یا نهایی آزمون دکتری علوم پزشکی ممکن است برخی از داوطلبان به نتایج اعتراض داشته باشند که به دلایل مختلفی همچون اشتباه در محاسبه نمره خام و  تراز و … باشد. اما در این خصوص لازم است بدانید که امکان اعتراض به نتایج آزمون دکتری علوم پزشکی وجود ندارد.

سوالات متداول

  • نتایج آزمون دکتری علوم پزشکی 1402 چه تاریخی اعلام می شود ؟

زمان اعلام نتایج اولیه و نهایی آزمون دکتری علوم پزشکی متفاوت است که در این مطلب بررسی کردیم.

  • نتایج آزمون دکتری علوم پزشکی از کدام سامانه قابل دریافت است ؟

برای دریافت نتایج آزمون دکتري وزارت بهداشت باید به سایت sanjeshp.ir مراجعه نمایید.

  • آیا می توان نسبت به نتایج آزمون دکترا وزارت بهداشت اعتراض کرد ؟

خیر ، امکان اعتراض به نتایج آزمون دکتري وزارت بهداشت وجود ندارد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام آزمون دکتری علوم پزشکی

ثبت نام آزمون دکتری علوم پزشکی 1403 📞 راهنمای شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت

آزمون دکتری علوم پزشکی هر ساله توسط وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی برگزار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر