از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1403 📞 زمان و نحوه دریافت کارنامه مدرسه ماندگار البرز

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز

نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز چند روز پس از برگزاری آزمون اعلام خواهد شد و اگر شما هم در آزمون شرکت کرده‌ اید ، برای آنکه بدانید جزو قبول شدگان هستید یا نه ، باید به سایت مدرسه مراجعه کرده‌ و پس از ارائه اطلاعات خود ، کارنامه تان را دریافت کنید. زمان و نحوه دریافت نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1403 در این مطلب بررسی خواهد شد. لطفا همراه ما باشید.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه شرایط امریه سربازی سازمان های مختلف ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان اعلام نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز

ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز در تاریخ 16 الی 29 فروردین ماه انجام گرفت و زمان برگزاری آزمون نیز در روز جمعه به تاریخ 22 اردیبهشت ماه بود. داوطلبانی که در جلسه آزمون حضور داشته‌ اند ، هم اکنون منتظر اعلام نتیجه هستند تا بدانند که قبول شده‌ اند یا خیر و در صورت عدم قبولی ، در یک مدرسه دیگر ثبت نام نمایند.

زمان اعلام نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز معمولا مدت کوتاهی پس از برگزاری آزمون است اما ممکن است تا بیشتر از یکماه نیز اعلام نتایج طول بکشد. در حال حاضر زمان دقیق اعلام نتایج آزمون ورودی این مدرسه مشخص نشده‌ است و شما باید پیگیر اطلاعیه های سامانه باشید.

مرتبط بخوانید : سامانه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

نحوه دریافت نتایج آزمون ورودی مدرسه ماندگار البرز

اطلاع از نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز به راحتی امکان پذیر است و اطلاعات خاصی نمی خواهد. برای آگاه شدن‌ از نتیجه آزمون خود نیازی نیست که حضوری به مدرسه مراجعه کنید و فقط باید در سایت مدرسه به نشانی azmoon.tehranedu.ir ، کد ملی خود را درج کنید تا کارنامه برای شما نمایش داده‌ شود.

احتمالا این را هم بپسندید  هزینه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز 📞 هزینه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز 1403

بدین منظور پس از ورود به سایت azmoon.tehranedu.ir ، بر روی لینک “مشاهده نتایج در منوی سمت راست سایت کلیک کنید و سپس در صفحه باز شده‌ ، کد ملی و کلمه عبور خود را درج کنید.

اگر در دریافت نتایج آزمون خود با مشکل مواجه هستید و نمی توانید کارنامه را مشاهده کنید، لطفا با مشاوران ما در مرکز مشاوره پاسخ با ما تماس بگیرید تا نتایج شما را دریافت کرده‌ و به اطلاعتان برسانند.

کارنامه آزمون دبیرستان ماندگار البرز

کارنامه دبیرستان ماندگار البرز شما را از قبولی یا عدم قبولی تان مطلع می سازد همچنین می توانید فایل کارنامه را از سایت دریافت کنید. مشخصات و اطلاعاتی که داخل کارنامه درج شده‌ اند عبارتند از :

  • پایه تحصیلی
  • نام و نام خانوادگی دانش آموز
  • نام پدر
  • متقاضی استفاده از سهمیه فرزند فرهنگی
  • رشته‌ تحصیلی انتخابی
  • متقاضی استفاده از سهمیه ایثارگران
  • معدل
  • تاریخ تولد
  • تلفن همراه
  • دین

در صورت قبولی در مدرسه ماندگار البرز ، عبارت پذیرفته‌ شده‌ را در کارنامه خود مشاهده خواهید کرد و در ادامه باید مراحل ثبت نام حضوری را در مدرسه طی کنید.

مرتبط بخوانید : شرایط ثبت نام ماندگار البرز

اعتراض به نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز

ظرفیت پذیرش دبیرستان ماندگار البرز بسیار محدود است و فقط دانش آموزانی که حداقل نمره را در آزمون به دست آورند و از سایر امتیازات نیز برخوردار باشند ، پذیرفته‌ خواهند شد. بنابراین از میان تعداد زیاد شرکت کنندگان آزمون ورودی ، تعداد کمی از آنها پذیرفته‌ می شوند و بعضی از دانش اموزان که موفق به قبولی نمی شوند ، تقاضای اعتراض دارند.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام پایه هفتم دبیرستان ماندگار البرز 1403 📞 زمان و شرایط ثبت نام

اعتراض به نتیجه آزمون دبیرستان ماندگار البرز معمولا امکان پذیر نیست مگر آنکه در اطلاعات کارنامه شما اشتباهاتی وجود داشته‌ باشد. به عنوان مثال اگر رشته‌ انتخابی شما اشتباه درج شده باشد ، می توانید اعتراض کنید.

همچنین در صورت وجود اشتباه در سهمیه فرزند فرهنگی و یا سهمیه ایثارگران ، می توانید اعتراض کنید تا کارنامه جدید با اعمال سهمیه برای شما تهیه شود. برای اعتراض به نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز فعلا مشخص نیست که چگونه خواهد بود. اما یا باید به صورت حضوری پیگیری کنید و یا اینکه لینک اعتراض به نتایج ، در سایت فعال خواهد شد.

سوالات شما

  • نتیجه آزمون دبیرستان ماندگار البرز چه زمانی منتشر می شود؟

نتایج آزمون ورودی مدرسه ماندگار البرز حداکثر تا دو ماه پس از برگزاری آزمون که در اردیبهشت ماه بود ، اعلام خواهد شد.

  • برای دریافت نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز به کدام سایت مراجعه کنیم؟

سایت دریافت نتایج آزمون ورودی مدرسه ماندگار البرز به نشانی azmoon.tehranedu.ir می باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

شهریه دبیرستان ماندگار البرز

شهریه دبیرستان ماندگار البرز 1403 📞 هزینه تحصیل در مدرسه ماندگار البرز

تحصیل در دبیرستان ماندگار البرز رایگان نبوده و دانش آموزان باید هر ساله شهریه را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر