از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشکل ثبت نام کتاب درسی – پشتیبانی ثبت نام کتاب درسی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

مشکل ثبت نام کتاب درسی

 

همانطور که می دانید ثبت نام کتب درسی به صورت اینترنتی و از طریق سامانه های irtextbook.com یا irtextbook.ir انجام می گیرد. گاهی برخی از دانش آموزان و والدین در هنگام ثبت نام کتاب های درسی با خطا و مشکلات سامانه های فوق روبرو می شوند و نمی توانند سفارش کتاب ها را نهایی کنند. با توجه به اینکه مشکل ثبت نام کتاب درسی را اکثر دانش آموزان دارند ، در ادامه این مطلب در خصوص نحوه رفع مشکل سایت ثبت نام کتاب های درسی توضیحاتی داده شده است.

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما به تمام سوالات شما در زمینه ثبت نام اینترنتی کتاب های درسی پاسخگو هستند. شما می توانید از طیق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

رفع مشکل ثبت نام کتاب درسی

دانش آموزان تمام پایه های تحصیلی ابتدایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم باید برای ثبت نام کتاب های درسی به سایت های irtextbook.com یا irtextbook.ir مراجعه کنند و با وارد کردن اطلاعات خود و همچنین واریز هزینه ثبت نام ، سفارش کتاب های درسی شان را قطعی کنند. اما ممکن است سامانه ثبت نام کتاب درسی دچار مشکل شود و دانش آموز نتواند ثبت نام کند. یکی دیگر از مشکل های ثبت نام کتاب های درسی این است که سایت پس از وارد کردن اطلاعات ، اجازه ورود را به دانش آموز نمی دهد.

اکثر دانش آموزانی که مشکل ثبت نام کتاب درسی دارند و نمی توانند در سامانه های مذکور ثبت نام کنند ، اطلاعات و مشخصات آنها در سامانه سناد دانش آموزی ثبت نشده یا اشتباه ثبت شده است. این دسته از دانش آموزان برای رفع مشکل خود باید با مدیر مدرسه تماس بگیرند تا در صورت ثبت نشدن اطلاعاتشان ، اقدامات لازم انجام بگیرد.

همچنین دانش آموزانی که با وجود درج صحیح کد ملی و شماره سریال شناسنامه در سامانه ، موفق به ورود نمی شوند نیز ممکن است یکی از مشکلات زیر را داشته باشند :

  • اطلاعات دانش آموز در سال تحصیلی جاری وارد سامانه سیدا دانش آموزی نشده است.
  • ممکن است شماره سریال دانش آموز صحیح نباشد که در این صورت دانش آموز برای اصلاح شماره سریال خود باید به مدرسه مراجعه کند.

نحوه سفارش کتاب درسی 

مهلت ثبت نام کتاب درسی تمام پایه ها تا نیمه اول شهریورماه است و پس از اینکه مشکل سامانه برطرف شد ، فرصت دارید برای سفارش کتاب های خود اقدام کنید. نحوه سفارش کتب درسی بدین صورت است که باید وارد یکی از سایت های irtextbook.com یا irtextbook.ir شوید و کد ملی و سریال شناسنامه خود را درج نمایید.

اگر برای ثبت نام کتاب های درسی خود مشکلی دارید ، با خیالی راحت ثبت نام تان را به کارشناسان با تجربه ما که با مراحل ثبت نام به صورت کامل آشنایی دارند ، بسپارید. برای ثبت سفارش کتب درسی خود توسط مشاوران ما کافیست با شماره 9099071612 تماس حاصل بفرمایید.

پس از درج اطلاعات خود باید بر روی گزینه “فروش و توزیع مواد آموزشی” کلیک کنید تا در صفحه بعد اطلاعات تکمیلی تر مثل استان و شهر محل تحصیل ، کدپستی ، اسم مدرسه و … را وارد نمایید. پس از اتمام این مراحل بر روی گزینه ثبت و ادامه کلیک کرده و در نهایت با پرداخت هزینه ، سفارش کتب درسی را قطعی کنید.

پس از واریز هزینه ، شماره سفارش ارائه شده توسط سامانه را یادداشت کنید و یا از برگه سفارش خود پرینت بگیرید تا در صورت لزوم و با ارائه آن به مدیر مدرسه بتوانید کتاب های درسی تان را دریافت کنید.

سوالات متداول

  • چگونه مشکل ثبت نام کتاب درسی را برطرف کنیم ؟

راهنمای رفع انواع مشکلات ثبت نام کتاب درسی را می توانید در این مطلب بخوانید.

مدارک لازم برای ثبت نام کتاب درسی و اطلاعات لازم برای ورود به سامانه شامل کد ملی و شماره سریال شناسنامه دانش آموز است.

 دانش آموزانی که موفق به ثبت سفارش کتاب های درسی خود نشده اند ، می توانند در مهلت مجددی که اعلام می شود ، به سامانه ها مراجعه نمایند و هر چه سریع تر کتاب های درسی خود را سفارش دهند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر