از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاوره کنکور 1400 – مشاوره برنامه ریزی تخصصی کنکور 1400

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

مشاوره کنکور 1400 - مشاوره برنامه ریزی تخصصی کنکور 1400

 

مشاوره کنکور 1400 مختص به داوطلبانی است که به تازگی در مسیر کنکور قرار گرفته و آشنایی چندانی با شیوه برنامه ریزی اصولی و راه های موفقیت ندارند. احتمالا شما هم جزو داوطلبانی هستید که می خواهید از همین تابستان مطالعه رو آغاز کنید ، اما نمی دانید که از کدام درس و چگونه شروع کنید و چطور برنامه ریزی درسی را انجام دهید.

ما در این مطلب مهم ترین نکات مشاوره کنکور 1400 را به شما ارائه داده ایم و کمک می کنیم تا برای کنکور آماده شوید. البته نباید از همین ابتدا توقعات بالا از خود داشته باشید بلکه باید گام به گام و در کنار بهره گیری از تجربیات مشاوران ، شاهد پیشرفتتان باشید.

مشاوره برنامه ریزی تخصصی کنکور 1400

همانطور که بسیاری از شما می دانید ، مهم ترین گامی که باید برای موفقیت در کنکور 1400 بردارید ، تنظیم و طراحی یک برنامه ریزی حرفه ای و کارآمداست. مطمئنا اگر برنامه ریزی شما نتواند باعث پیشرفتتان شود ، به مرور از درس خواندن دلزده و از کسب نتیجه دلخواه نا امید می شوید.

در جدول برنامه ریزی کنکور باید تمام فعالیت های درسی و غیردرسی در نظر گرفته شود و صرفا برنامه ریزی مختص به مطالعه دروس نباشد. در واقع شما باید بدانید که در هر ساعتی از روز چه فعالیتی را انجام دهید یا چه درسی را بخوانید.

تعیین زمان آزاد روزانه ، تعیین حجم مباحث مطالعاتی روزانه ، هفتگی و ماهانه ، گنجاندن تمام دروس عمومی و اختصاصی در برنامه ریزی درسی و حذف نکردن هیچ یک از آن  ها ، اختصاص زمان به هر یک از دروس به تناسب اهمیتی که دارند ، تعیین تعداد تست هایی که باید روزانه ، هفتگی و ماهانه کار کنید ، توجه به تفریح و استراحت و … از مواردی هستند که باید در مشاوره برنامه ریزی کنکور 1400 به آن ها توجه شود.

توصیه می شود که برنامه ریزی خود را به سه صورت روزانه ، هفتگی و ماهانه انجام دهید ، یعنی در طول یک ماه مشخص کنید که قرار است چه مباحثی مطالعه و جمع بندی شوند و سپس این مباحث را به تعداد هفته ها و روزها تقسیم کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  کاردانی بهداشت عمومی - معرفی جامع و بازار کار کاردانی بهداشت عمومی

حتما ساعات مطالعه روزانه خود را در دفتر برنامه ریزی ثبت کنید زیرا با انجام این کار متوجه می شوید که در طول روز و هفته چند ساعت درس خوانده اید و به هر درس چقدر زمان داده اید ، پس از چند ثبت ساعات درسی در دفتر برنامه ریزی به ثبات لازم خواهید رسید و به مرور پیشرفت می کنید.

مشاوره تهیه بهترین کتاب های کمک آموزشی کنکور 1400

بدون شک تهیه کتاب های کمک آموزشی و بهترین منابع تستی ، تسلط و مهارت تست زنی شما را افزایش می دهد ، ممکن است در حین مطالعه کتاب درسی برخی از نکاتی که در میان جملات نهفته است را متوجه نشوید و کتاب های کمک آموزشی با بررسی ریز به ریز کتاب درسی ، هر آنچه را که جزو نکات تست خیز کنکور سراسری است ، بازگو می کند.

بنابراین حتما برای دروس عمومی و مخصوصا دروس اختصاصی کتاب های کمک آموزشی و تستی مناسبی را تهیه نمایید.

البته قبل از هزینه کردن برای خرید کتاب های کمک آموزشی ، از افرادی که در این زمینه فعالیت دارند یا مشاوران کنکوری راهنمایی دریافت کنید تا بهترین منابع را که مناسب با سطح شماست ، تهیه کنید.

انتشارات مبتکران ، خیلی سبز ، گاج ، نشرالگو ، مهر و ماه و بعضا کتاب های تست قلم چی ، برای تهیه منابع کمک آموزشی مناسب هستند و حتما برای هر درس خود فقط یک منبع تست و یک منبع آموزشی تهیه کنید زیرا مطالعه چندین کتاب به جز آشفتگی ذهن ، نتیجه دیگری برایتان در پی نخواهد داشت.

از تاثیر مثبت کتاب های کمک درسی غافل نشوید ، با مطالعه این کتاب ها سرعت مطالعه تان افزایش می یابد ، مطالب را عمیق تر فرا می گیرید ، با تکنیک های سریغ تست زنی آشنا می شوید ، تست های کنکوری و تالیفی استاندارد حل می کنید و …

اگر در انتخاب کتاب های کمک آموزشی دچار تردید هستید و نمی دانید کدام یک در سطح استاندارد و مناسب با توانمندی شماست ، می توانید از مشاوران آنلاین در مرکز مشاوره کنکور 1400 “پاسخ با ما”  راهنمایی دریافت کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  حذفیات زیست کنکور 1402 📞 آخرین حذفیات زیست برای کنکور 1402

شرکت در کلاس ها و آزمون های آزمایشی کنکور 1400

آزمون های آزمایشی و کلاس های کمک درسی که توسط موسسات کنکوری برگزار می شوند ، نقش پررنگی را در موفقیت داوطلبان کنکوری دارند ولی باید برای شرکت در این کلاس ها و آزمون ها ، شرایط خودتان را بسنجید.

آیا در کنار مدرسه ، وقت کافی را برای حضور در کلاس های کنکوری دارید ؟ آیا تاثیر کلاس ها در پیشرفت شما به قدری هست که چندین ساعت در هفته را به آن اختصاص دهید ؟ آیا موسسه ای که می خواهید ثبت نام کنید ، معتبر است ؟

اگر دانش آموز هستید ، باید در روز 7 ساعت را به مدرسه اختصاص دهید و با در نظر گرفتن زمان تفریح و استراحتتان ، حداکثر در طول روز 8 ساعت زمان آزاد برای مطالعه خواهید داشت و فرض کنید از این زمان ، چند ساعت نیز در کلاس های کنکوری گذرانده شود و دیگر وقتی نمی ماند که درس بخوانید !

به همین دلیل توصیه می کنیم که حداکثر و در صورت لزوم ، 6 ساعت در هفته را به کلاس کنکوری اختصاص دهید ، البته این توصیه برای دانش آموزان است نه برای داوطلبانی که فارغ التحصیل شده اند و زمان آزاد زیادی دارند.

اما آزمون های آزمایشی را به همه شما پیشنهاد می کنیم حتی اگر دانش آموز هستید ، با شرکت در آزمون های آزمایشی که معمولا دو هفته یکبار برگزار می شود ، می توانید برنامه ریزی درسی خود را مطابق با برنامه راهبردی آزمون تنظیم کنید و با حضور در آزمون ، نقاط ضف و قوتتان را ارزیابی نمایید.

برای دریافت مشاوره کنکور 1400 در زمینه بهترین موسسات آزمون های آزمایشی می توانید با مشاوران ارشد ما در ارتباط باشید.

مطالب پیشنهادی جهت مشاوره کنکور 1400

منابع کنکور تجربی 1400
منابع کنکور زبان 1400
مشاوره کنکور انسانی 1400
مشاوره کنکور هنر 1400
برنامه ریزی هفتگی برای کنکور
برنامه ریزی برای کنکور – تمامی رشته ها
جدول برنامه ریزی کنکور + دانلود نمونه pdf
مشاوره تحصیلی آنلاین
مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

بودجه بندی کنکور تجربی دی ماه

بودجه بندی کنکور تجربی دی ماه 1402 📞 لیست کامل بودجه بندی

  کنکور سراسری دی ماه در دی ماه برگزار خواهد شد و دانش آموزان دوازدهمی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر