از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاوره تلفنی انتخاب رشته دانشگاه آزاد – از بهترین ها مشاوره بخواهید

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

بهترین تلفنی انتخاب رشته دانشگاه آزاد
مشاوره تلفنی انتخاب رشته دانشگاه آزاد – از بهترین ها مشاوره بخواهید

دانشگاه آزاد یکی از دانشگاه های شهریه پرداز در کشور است که رشته های با آزمون و بدون آزمون بسیاری را ارائه می دهد. داوطلبان جهت انتخاب رشته این دانشگاه می بایست به سایت رسمی دانشگاه آزاد با نشانی azmoon.org مراجعه کنند و پس از ثبت لیست مورد نظر خود، تا زمان اعلام نتایج قبولی صبر نمایند.

ممکن است برخی بر این باور باشند که انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیازی به راهنمایی و مشاوره ندارد اما باید بگوییم انتخاب رشته غیر اصولی برای دانشگاه آزاد نیز می تواند منجر به عدم موفقیت داوطلب شود. مشاوره تلفنی انتخاب رشته دانشگاه آزاد یکی از بهترین و رایج ترین روش های مشاوره در دنیای کنکور است. به منظور کسب آگاهی بیشتر، در ادامه با ما همراه باشید.

داوطلبان واحد شرایط، می توانند علاوه بر انتخاب رشته دانشگاه های سراسری، نسبت به انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیز اقدام کنند. در رشته های با آزمون مجاز شدن به انتخاب رشته در دو دوره تحصیلی مذکور الزامی است.

اهمیت مشاوره در انتخاب رشته دانشگاه آزاد

در انتخاب رشته دانشگاه آزاد، برخلاف دانشگاه های سراسری، معیار پذیرش داوطلبان رتبه درج شده آن ها در کارنامه اولیه نمی باشد؛ بلکه تراز یا نمره کل نهایی آن ها اهمیت دارد که از کارنامه اولیه قابل مشاهده است.

تراز بیشتر، نشان دهنده رتبه بهتر می باشد اما از آن جا که نحوه محاسبه آن کمی پیچیده است در این مطلب از آن گذر می کنیم. تنها لازم است بگوییم که مقدار تراز معمولا بین 0 تا 10000 می باشد؛ البته ممکن است بسته به تعداد شرکت کنندگان در آزمون، سقف بیشتری را به خود اختصاص دهد.

رقابت اصلی حین انتخاب رشته دانشگاه آزاد، آن جا است که داوطلبان باید بدانند که برای رشته مورد نظر، حداقل چه ترازی لازم است. داوطلبی از سال گذشته را در نظر بگیرید که با رتبه مشابه شما در سال جاری اما تراز متفاوت، موفق به پذیرش در دانشگاه آزاد شده است. به نظرتان نتیجه قبولی این فرد می تواند تخمین درستی برای شما باشد؟

یقینا پاسخ منفی است. همان طور که گفتیم باید داوطلبانی را از سال های گذشته بیابید که ترازی مشابه شما داشته اند. در این راستا نیاز به فردی با تجربه دارید که با داوطلبان کنکوری سال های قبل در ارتباط بوده و در جریان پذیرش آن ها قرار داشته است. مشاوران انتخاب رشته، دقیقا افرادی هستند که در هر دوره، با داوطلبان بسیاری که شرایط هر کدام از آن ها نیز متفاوت می باشد، سر و کار دارند. از همین رو تجربه کافی را در این زمینه دارند و می توانند بهترین راهنمای شما برای رسیدن به اهدافتان باشند.

مزایای مشاوره تلفنی انتخاب رشته دانشگاه آزاد

مخاطبانی که مشاوره تلفنی انتخاب رشته دانشگاه آزاد را انتخاب می کنند، از صرف وقت و انرژی خود جلوگیری می نمایند. به علاوه در هر مکان و زمانی که باشند و سوالی برایشان مطرح شود، می توانند بلافاصله با مشاور مربوطه در میان بگذارند.

تعاملی که به صورت انفرادی بین مشاور و مخاطبش در حالت غیرحضوری برقرار می شود نسبت به جلسات مشاوره گروهی، بازدهی بیشتری دارد و موجب حفظ تمرکز طرفین نیز می گردد.

مشاوران انتخاب رشته مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی “پاسخ با ماهمواره سعی دارند که با ارائه اطلاعات جامع و مفید به شما عزیزان، بتوانند نقش موثری در رسیدن به اهدافتان ایفا کنند.

احتمالا این را هم بپسندید  منظور از رمز در انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401 چیست ؟

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

دفترچه رشته های با ازمون دانشگاه ازاد

دفترچه رشته های با ازمون دانشگاه ازاد 1401 – لینک دانلود دفترچه

  انتخاب رشته دانشگاه آزاد در گروه های آزمایشی ریاضی ، تجربی ، انسانی ، …

8 نظر

  1. سلام من دیپلم کامپیوتر داشتم برای ادامه تحصیل رشته حقوق مشاوره که گرفتم گفتن چون مدرک پیش دانشگاهی ندارید ابتدا باید کاردانی پیوسته رشته کامپیوتر داشته باشین بعد کارشناسی حقوق بخونم اما الان متوجه شدم که ادامه این مسیر و با این مدرک کارشناسی نمی توانم آزمون وکالت شرکت کنم میشه راهنماییم کنید ممنونم

    • پاسخ با ما

      با سلام. اگر رشته مدرک کاردانی و کارشناسی شما همنام باشد یعنی هر دو مدرک را از رشته حقوق دریافت کنید ، می توانید در آزمون وکالت شرکت نمایید.

  2. سلام من دیپلم نقشه کشی صنعتی به کمک رایانه کاردانش دارم بدونه پیش دانشگاهی میخام به رشته حسابداری تغییر رشته بدم میشه تو دانشگاه سما ثبت نام کرد یا نه و در صورت تغییر مشکلی پیش نمیاد ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. تغییر رشته در دانشگاه ازاد امکان پذیر است ولی باید واحد های درسی جبرانی بگذرانید.

  3. سلام من میخاستم بدونم با رتبه ۴۰ هزار و ۳۶ زیرگروه ۱ میتونم دتمپزشکی ازاد یا روزانه بیارم؟ واقعن خیلی برام مهمه ک دامپزشکی بیامر

    • پاسخ با ما

      با سلام. رتبه 40 هزار سهمیه برای قبولی در رشته دامپزشکی آزاد مناسب نیست

  4. دیار سهرابی

    سلام من میخوام با رتبه25000 پرستاری دانشگاه ازاد را انتخاب کنم به نظرتون میتونم و اینکه چرا سامانه انتخاب رشته دانشگاه ازاد کار نمیکنه

    • پاسخ با ما

      با سلام. رتبه کشوری هم مهم است اگر 25 هزار رتبه کشوری شماست ، شانس قبولی دارید. سامانه انتخاب رشته به زودی رفع مشکل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر