از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاوره تلفنی انتخاب رشته – بهترین مرکز مشاوره تلفنی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

مزایای مشاوره تلفنی انتخاب رشته

همان طور که می دانید، فرآیند انتخاب رشته در آزمون های سراسری و حتی برای پذیرش در رشته های بدون آزمون از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بسیاری از داوطلبان برای اولین بار قصد انتخاب رشته از سایت سازمان سنجش آموزش کشور یا دانشگاه آزاد را دارند و ممکن است با نکات مهم آن آشنا نباشند. از همین رو به مشاورانی روی می آورند که مشغول به فعالیت در این زمینه هستند. مشاوره تلفنی انتخاب رشته یکی از روش های کارآمد می باشد که در سال های اخیر در زمینه های مختلف و از جمله کنکور و انتخاب رشته بسیار رایج شده است. چگونه می توان به مشاوره غیرحضوری اعتماد کرد؟ معیارهای انتخاب مشاور و ارتباط با او چیستند؟

یکی از مزایای مشاوره تلفنی نحوه برقراری ارتباط آن با مشاوران است که علاوه بر سهولت، موجب صرفه جویی وقت مخاطبان نیز هست]

در سال سرنوشت ساز خود ریسک نکنید – همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید

تماس فقط از تلفن ثابت از سراسر کشور بدون کد و صفر با شماره 

۹۰۹۹۰۷۱۶۱۲

از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل پاسخگوی شما هستیم 

یک مشاور خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

تا به حال با خودتان فکر کرده اید که برای انتخاب مشاور چه نکاتی اهمیت دارند یا معیارهای خودتان برای ارتباط با یک مشاور چیست؟ طبیعی است که افراد در این زمینه نقطه نظرهای متفاوتی داشته باشند اما برخی موارد هستند که به طور کلی برای تعیین بهترین مشاور انتخاب رشته باید در نظر داشت.

یک مشاور خوب، قبل از هر چیزی باید برای مخاطب خود و نظرات او احترام قائل شود. در صورتی که متوجه باور غلطی در ذهن وی گردد باید بتواند از طریق شیوه های اصولی و بدون هیچ گونه تحمیل کردن، نسبت به اصلاح آن ها اقدام کند.

احتمالا این را هم بپسندید  مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان در مشهد

مشاور انتخاب رشته خوب باید بتواند استعدادها و توانایی های فرد را شناسایی نماید و متناسب با آن ها، داوطلب را در زمینه انتخاب رشته راهنمایی کند.

مشاوری که در زمینه انتخاب رشته فعالیت می کند باید به طور حدودی بتواند شانس قبولی مخاطب را پیش بینی نماید و از رتبه های قبولی سال های گذشته، مطلع باشد. همچنین باید از سطح علمی و کیفی اکثر دانشگاه ها اطلاع داشته باشد تا بتواند بهترین پیشنهادها را ارائه کند.

اطلاعات یک مشاور انتخاب رشته باید کاملا مطابق با اخبار و شرایط روز باشد. داشتن اطلاعات قدیمی در یک ارتباط مشاوره ای نقطه ضعف بزرگی به حساب می آید.

یک مشاور انتخاب رشته خوب، باید اطلاعات کافی از رشته های تحصیلی مانند بازار کار آن ها، زمینه های شغلی مربوطه و … داشته باشد.

مشاور انتخاب رشته نباید داوطلب را بیش از اندازه امیدوار و یا ناامید کند؛ باید با مخاطب خود صادق باشد و بتواند با بهترین لحن ممکن او را با واقعیت روبرو سازد. صادق بودن مشاور می تواند اعتماد مخاطب را جلب کند.

در دسترس بودن مشاور انتخاب رشته، در زمان های معقولی که داوطلب به او نیاز دارد نیز، بسیار مهم است.

مرتبط بخوانید : مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری و مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان کنکور

چرا مشاوره تلفنی؟

با ویژگی های یک مشاور خوب آشنا شدیم اما چه می شود که فرد مشاوره تلفنی و غیرحضوری را به مشاوره حضوری ترجیح می دهد؟

مشاوره تلفنی برخلاف تصور بسیاری از افراد، مزایای فراوانی دارد. مهم ترین آن ها، جلوگیری از صرف وقت می باشد. چرا که دیگر نیازی به رفت و آمد به مرکز مشاوره نیست.

احتمالا این را هم بپسندید  مشاوره تحصیلی غیر حضوری کنکور - بهترین مشاوره کنکور تلفنی

برخی افراد در ملاقات های حضوری استرس دارند و نمی توانند تمامی مسائل ذهنی خود را مطرح کنند اما در مشاوره تلفنی این موضوع کمتر رخ می دهد.

برخی مشاوران ممکن است جلسات حضوری خود را به صورت گروهی برگزار کنند و این موضوع می تواند بازدهی کافی نداشته باشد؛ اما در مشاوره تلفنی هر فرد می تواند با یک مشاور به صورت مستقل در ارتباط باشد.

دسترسی به مشاوران تلفنی در ساعات بیشتری از شبانه روز، امکان پذیر و آسان تر است.

با در نظر داشتن تمامی مواردی که به آن ها اشاره شد، می توانید در رابطه با انتخاب مشاور و نحوه برقراری ارتباط با او تصمیم بگیرید. در هر صورت بدانید که تیم تخصصی “پاسخ با ما همواره در کنار شماست تا بتواند شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری کند.

مرتبط بخوانید : مشاوره تخصصی کنکور – بهترین مرکز مشاوره تخصصی کنکور

سوالات شما

  • شماره تماس مرکز مشاوره تلفنی انتخاب رشته چند است ؟

برای ارتباط با مشاوران مرکز مشاوره تلفنی انتخاب رشته ، شماره تماس در این مطلب قرار داده شده است.

  • بهترین مرکز مشاوره تلفنی انتخاب رشته کدام مرکز است ؟

برای بهره مندی از بهترین مشاوره تلفنی انتخاب رشته ، می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما ارتباط برقرار نمایید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

با رتبه 10000 کجا قبول میشم – راهنمای کامل قبولی با رتبه 10000

با رتبه 10000 کجا قبول میشم – راهنمای کامل قبولی با رتبه 10000

  با رتبه 10000 چی قبول میشم ؟ با رتبه 10000 کجا قبول میشم ؟ …

2 نظر

  1. درود و وقت بخیر
    من امسال کنکور شرکت کردم و شنیدم برای پذیرش در رشته حسابداری در دانشگاه های «دولتی» هم شرط معدل (بالای 14) وجود داره، آیا این مطلب درسته ؟🌻
    و اگر درسته، باید معدل کتبی بالای 14باشه یا معدل کل ؟؟
    و سپس اینکه آیا فقط معدل پایه دوازدهم مد نظره یا سه سال آخر؟🍀
    سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر