از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاوره تخصصی کنکور – بهترین مرکز مشاوره تخصصی کنکور

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

مشاوره تخصصی کنکور

 

تمام داوطلبان کنکوری از همان ابتدا که میخواهند برای کنکور برنامه ریزی کنند تا زمان اعلام نتایج نهایی و انتخاب رشته ، باید همراه با یک مشاور پیش بروند تا با کمک گرفتن از مشاور تصمیمات بهتری بگیرند و در نهایت در رشته و دانشگاه دلخواهشان قبول شوند. با توجه نقش مثبت مشاوران کنکوری در موفقیت داوطلبان ، کنکوری های سال 1400 به دنبال یک مشاور تحصیلی برتر و نمونه برای طی کردن این مرحله در زندگی خود می باشند اما آیا شما می دانید که مشاور تخصصی کنکور باید دارای چه خصوصیاتی باشد که شما بتوانید به او اعتماد کنید ؟ در ادامه ضمن بررسی ویژگی های یک مشاوره تحصیلی کنکور ، بهترین مرکز مشاوره تخصصی کنکور را نیز به شما معرفی می کنیم تا با آگاهی کامل از خدمات یک مرکز مشاوره تحصیلی برتر کشور ، بهره مند شوید.

ویژگی های مشاوره تخصصی کنکور

اخیرا با زیاد شدن تعداد مراکز مشاوره تخصصی کنکور که اکثرا نیز از مشاوران و کادر مجرب استفاده نمی کنند ، باعث شده است که داوطلبان در انتخاب مشاور تحصیلی خود با مشکل مواجه شوند. با توجه به اینکه دوران آمادگی برای کنکور از دوران حساس و سرنوشت ساز دانش آموزی کنکوری محسوب می شود ، انتخاب مشاوران اشتباه در طول این مسیر باعث سردرگمی داوطلب خواهد شد ، ضمن اینکه مشاور نابلدی که در کار خود حرفه ای نیست ، داوطلب کنکوری را در مسیر اشتباه می برد که ممکن است عواقب آن جبران ناپذیر باشد.

پس در انتخاب مشاوره تخصصی کنکور خود حتما باید بسیار تحقیق کنید و گاهی حتی لازم است چند بار مشاور خود را عوض کنید تا در نهایت آن مشاوری را دنبالش بوده اید ، پیدا کنید. اما یک مشاور تحصیلی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد تا داوطلب بتواند کاملا از مشاوره ها و راهنمایی های او مطمئن شود ؟

ارائه برنامه ریزی منحصر به فرد

مشاوره تخصصی کنکور در قدم اول باید بتواند برای دانش آموز یا داوطلب کنکوری خود برنامه ریزی درسی تدوین نماید. تنظیم جدول برنامه ریزی درسی برای هر داوطلب نیز باید با توجه به شرایط و توانمندی های که مشاور از این شرایط و توانمندی ها آگاه است ، انجام گیرد. ارائه برنامه ریزی روزانه ، هفتگی و ماهانه وظیفه مشاور خصوصی کنکور است و داوطلب نباید از جهت برنامه ریزی کردن استرس داشته باشد و خیالش از این بابت که برنامه مشاور قابل اعتماد است ، راحت باشد.

دریافت گزارش کار روزانه

مشاور خصوصی کنکور باید به صورت مداوم و روزانه پیگیر عملکرد داوطلب خود باشد اینکه آیا توانسته است مطابق برنامه پیش برود یا نه و اگر داوطلب به هر دلیلی از برنامه عقب مانده بود ، زمان های جبرانی را برای او تعیین کند.

معرفی منابع مطالعاتی

مشاوره تخصصی کنکور

 

مشاوره تخصصی کنکور باید تمام کتاب های کمک آموزشی و تست موجود در بازار را بشناسند و به داوطلب خود با توجه به سطح درسی که دارد ، این کتاب ها را معرفی کند. معروف و پر طرفدار بودن یک کتاب کمک آموزشی لزوما به معنای مناسب بودن برای هر داوطلبی نیست چرا که میزان یادگیری و سطح درسی هر یک از کنکوری ها با یکدیگر متفاوت است و تنها مشاور می تواند تشخیص دهد که کتابهای مناسب داوطلب کدامین هستند.

ایجاد انگیزه در داوطلب

مشاور باید علاوه بر اینکه در تمام امور تحصیلی داوطلب همراه او باشد ، باید از نظر روحی و روانی نیز ارتباط موثری را با داوطلب برقرار کند. مشاور باید دلسوز داوطلب خود باشد تا بتواند بهتر به او کمک کند و کار مشاور نباید صرفا برای رفع تکلیف انجام بگیرد. همچنین داوطلب هم باید احساس راحتی با مشاور خودش داشته باشد تا راحت تر سوالات خود را از او بپرسد.

ارائه روش های مطالعه و تست زنی

مشاوره تخصصی کنکور باید با بهترین روش های مطالعه هر یک از دروس عمومی و تخصصی و همچنین روش های تست زنی آشنا باشد و تمام این روش ها را به داوطلب خود آموزش دهد. مشاوری که نداند هر درس چه روش مطالعه ای دارد و چگونه باید سرعت مطالعه را در کنار بازدهی بیشتر ، افزایش داد ، قطعا مشاور کارآمدی برای شما نخواهد بود پس حتما از مشاور خود بخواهید که برای شما توضیح دهد که در هر درس باید روند مطالعاتی شما به چه صورت باشد و اصول صحیح تست زنی چگونه است.

بهترین مرکز مشاوره تخصصی کنکور

حال که دانستید یک مشاوره تخصصی کنکور چه ویژگی هایی باید داشته باشد ، در ادامه شما را با مرکز مشاوره ای که مشاوران آن تمام این ویژگی ها را دارند و انتظارات شما را به عنوان یک مشاور تخصصی براورده می کنند ، معرفی کنیم.

مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما با چندین سال سابقه کاری ، خدمات مشاوره کنکور را ارائه می دهد. مشاوران در حال فعالیت در این مجموعه ، از مشاوران مطرح و برتر کشوری هستند که گردهم آمده اند تا راهنمای شما داوطلبان عزیز باشند.

راه ارتباط با بهترین مرکز مشاوره تخصصی کنکور

رای ارتباط با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما ، می توانید از 8 صبح تا 12 شب با شماره های موجود در ابتدا و انتهای همین صفحه تماس بگیرید. از مزایای مشاوره تلفنی کنکور را می توان موارد زیر را برشمرد :

  • صرفه جویی در زمان به دلیل نداشتن مسیر و رفت
  • صرفه حویی در هزینه زیرا هزینه مشاوره تلفنی بسیار کمتر از مشاوره حضوری است.
  • دسترسی به مشاور در سریع ترین زمان و بدون نیاز به تعیین وقت قبلی
  • امکان صحبت با چند مشاور مجموعه که همگی از مشاوران نمونه هستند.

در مشاوره های تلفنی خصوصی ، مشاور تمام شرایط ، توانمندی ها ، روحیات و وضعیت شخص شما را بررسی می کند و در نتیجه بهتر می توانید راهنمایی شوید و برنامه ریزی درسی که دریافت می کنید ، فقط مختص به خود شماست همچنین به دلیل آنکه ارتباط مستقیم با مشاور ندارید ، راحت تر می توانید مشکلتان برای اول مطرح کنی و مشاور با اطلاع از محدودیت ها و امکاناتی که شما دارید ، بهتر می تواند همراهیتان کند.

 

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر