از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاوره تحصیلی / مشاوره تحصیلی تمامی موضوعات از دبستان تا دکتری

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

مشاوره تحصیلی

 

مشاوره تحصیلی گذشته ها، زمانی که تحصیل و درس خواندن آن هم تا مدارج عالیه علاقه و هدف هرکسی نبود و میزان رقابت نیز کم تر بود شاید بی مورد، بی استفاده و حتی بی اهمیت محسوب می شد . موفقیت در آزمون های ورودی مدارس و دانشگاه ها مستلزم فرمول های پیچیده و رعایت نکات و بررسی همه جانبه ی انبوه منابع نبود ، و ورود به دانشگاه ها کار هرکسی که تصمیم به درس خواندن تا درجات بالا را داشت می توانست باشد.

اما حالا با وجود تعداد زیاد متقاضیان شرکت در کنکور و تحصیلات دانشگاهی و متفاوت شدن شرایط پذیرش دانشگاه ها،  قضیه حسابی با گذشته فرق کرده است.

مشاوره تحصیلی ، چرا؟

امروز دنیای درس خواندن فرق بسیاری کرده و مشاوره تحصیلی جز جدا نشدنی موفقیت تحصیلی شده است. با درست یا غلط سیستم آموزشی امروز که همه ی آینده و برنامه خوشبختی افراد محدود به موفقیت در تحصیل و کنکور و حضور در دانشگاه ها است کاری نداریم.

قرار است به اهمیت وجود مشاوره تحصیلی در عبور از مقاطع مختلف تحصیلی اعم از ابتدایی، متوسطه اول ، انتخاب رشته دبیرستان، مشاوره تحصیلی در مقطع کنکور، برنامه ریزی درسی، انتخاب رشته ، دانشگاه، کنکور کارشناسی ارشد ،حتی مشاوره  کنکور دکتری و مقطع دکتری بپردازیم. در واقع می خواهیم در کنار هم درک کنیم که مشاوره تحصیلی از دبستان تا دکتری چه کاربردی می تواند داشته باشد و آیا در همه مقاطع وجود آن لازم است یا خیر؟

مشاوره تحصیلی مقطع ابتدایی

مشاوره تحصیلی دبستان

 

مشاوره تحصیلی برای بچه ی ابتدایی؟ این یکی دیگر شاید به نظر خیلی ها بی استفاده یا کم استفاده باشد. اغلب دانش آموز ابتدایی و درس های ابتدایی را آسان و و مانند نامش ابتدایی می دانند و نیاز به مشاوره تحصیلی را در این مقطع خیلی احساس نمی کنند. اما بهتر که نگاه کنید خواهید دانست با وجود تغییرات زیادی که در سیستم آموزشی و نحوه درس دادن و برنامه ی تحصیلی دوره ابتدایی به وجود آمده حتی والدین تحصیل کرده هم به سختی می توانند در درس خواندن فرزندان ابتدایی شان کمک و همراهی درسی نمایند.

همچنین باید در نظر داشته باشید که پایه و اساس آموزش فرزندان شما در دوره ابتدایی شکل می گیرد. اگر از ابتدا سیستم آموزشی و درس خواندن درستی را پیش نگیرند ، می تواند در آینده تحصیلی آن ها تاثیر منفی بگذارد.

در این میان وجود یک مشاوره تحصیلی آگاه و با حوصله که بتواند:

  •  برنامه ریزی درسی مناسب سن و تحمل دانش آموز کم سن و سال ابتدایی تنظیم کند
  •  میزان و نحوه همراهی  والدین را برای موفقیت تحصیلی تنظیم نماید
  •  پایه های شیوه صحیح درس خواندن را در دانش آموز شکل دهد

از اهمیت ویژه ای برخوردار است. پس انتخاب و دریافت راهنمایی از یک مشاوره تحصیلی قوی و کارآزموده می تواند در تعیین سرنوشت تحصیلی و شغلی فرزند مقطع ابتدایی شما نقش به سزایی داشته باشد.

مشاوره تحصیلی در متوسطه اول

مشاوره تحصیلی در متوسطه اول بسیار مورد نیاز، حساس و سرنوشت ساز محسوب می شود. به دلیل این که دانش آموز با اولین تغییر مقطع تحصیلی خود مواجه شده است. افزایش تعداد دروس و روند صعودی سخت تر شدن درس ها و حتی افزایش تعداد واحد های درسی. نوع درس ها و شیوه های متفاوت تدریس نسبت به مقطع ابتدایی و مهم تر از همه عبور از دوران بلوغ به خصوص برای دانش آموزان دختر در این برهه و مقطع تحصیلی می تواند از مهم ترین دلایل اهمیت وجود مشاور آگاه و کاربلد در مقطع متوسطه اول باشد.

 انتخاب رشته سال نهم

از اهمیت مشاوره تحصیلی انتخاب رشته سال نهم و یا به اصطلاح هدایت تحصیلی هر چه بگوییم کم است. اکثر نا همگونی ها و تناقضاتی که دانش آموزان و دانشجویان و حتی شاغلین به کار در سال های بعدی تجربه می کند ریشه در انتخاب ناصحیح رشته دبیرستان دارد.

دانش آموز نهمی می تواند در شروع متوسطه دوم رشته ای مناسب علایق و استعداد هایش را انتخاب کند و زمینه موفقیت ها و لذت از درس و شغل خود در آینده را فراهم کند. اینکه او بدون مشاوره تحصیلی و یا با یک مشاوره نادرست و بر اساس باور های محدود کننده و غلط، وارد مسیر درسی و شغلی اشتباهی شود قطعا دلپذیر نخواهد بود. پس اهمیت بهره گیری از مشاوره انتخاب رشته دبیرستان و هدایت تحصیلی را فراموش نکنید.

مشاوره تحصیلی در مقطع کنکور

مشاوره تحصیلی کنکور

 

در سال کنکور با وجود تنوع و حجم زیاد دروس، زمان محدود، عدم تجربه در برنامه ریزی صحیح، وجود دروس سال دوازدهم و امتحانات مدرسه، فشارهای روانی و استرسی که ماهیت سال کنکور است و … نیاز به مشاوره تحصیلی از همیشه بیشتر احساس می شود. اکثر مراجعات برای دریافت مشاوره نیز به این مقطع حساس بر می گردد. مشاورکنکور مورد انتخاب شما که بتواند یاری کننده شما در این سال حساس باشد، باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  •   مشاوره تحصیلی شما باید خوش سابقه باشد.
احتمالا این را هم بپسندید  مشاوره کنکور تجربی 1400 - مشاوره رایگان و جامع کنکور تجربی 1400

سابقه ی موفقیت در زمینه مشاوره تحصیلی کنکور را داشته باشد. این یعنی شما مورد آزمایش یک مشاور و یا یک گروه مشاور تحصیلی غیر حرفه ای نباشید. مشاوری که انتخاب می کنید باید دارای تجربه ی موفق و خوش سابقه باشد.

  •   مشاوره تحصیلی کنکور باید در هر زمان برای شما در دسترس باشد

سال کنکور چه از موضع درسی و نیاز به نظام بندی برنامه ای و چه از لحاظ فکری و روحی سال بسیار حساسی است. اگر شما در زمانی که نیاز مبرم به مشاورتان دارید مجبور باشید مدت ها در صف انتظار نوبت دهی بمانید و یا راه طولانی را برای دسترسی به آن طی کنید اذیت خواهید شد.

  • او باید برای شخص شما برنامه ریزی درسی انجام دهد

یک تیم مشاوره تحصیلی حرفه ای باید با توجه به همه شرایط ویژه ی تحصیلی، نحوه و محیط زندگی و میزان  توانایی شما در درس خواندن برای شما شخصا برنامه ‌ریزی درسی نماید. تنها در این شرایط است که شما با همت خودتان می توانید به برنامه ریزی درسی تان عمل کنید و بر اساس آن به درستی پیش بروید. در غیر این صورت مانند بسیاری از برنامه ریزی های درسی نا مناسب آن را در نیمه راه رها خواهید کرد.

  •  نباید خیلی پرهزینه باشد

نیازی نیست مشاوره تحصیلی هزینه زیادی روی دست شما بگذارد. شما حتی می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی رایگان و مشاوره تحصیلی تلفنی و آنلاین بهره ببرید تا علاوه بر دسترسی سریع به مشاور هزینه کمتری پرداخت کنید و البته وقت کمتری نیز صرف کنید.

در انتخاب درست مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی و یا آنلاین مناسب یک تحقیق و بررسی می تواند کمک کننده باشد.

یک مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی مناسب و کم هزینه مانند مرکز پاسخ با ما می تواند در زمانی کوتاه شما را در زمینه برنامه ریزی درسی، انتخاب رشته، مدیریت فکری و روانی در سال کنکور با صرف کمترین زمان و هزینه یاری کنید.

 انتخاب رشته کنکور

یکی از اساسی ترین کارکرد های مشاوره تحصیلی پس از قبولی شما در کنکور سراسری این است که در زمینه مشاوره انتخاب رشته کنکور را به درستی و اصولی انجام دهد.

این مرحله می تواند نقش تعیین کننده ای در آینده شما داشته باشد. این که بتوانید بر اساس رتبه قبولی تان رشته ای را انتخاب کنید که با استعداد ها و علایقتان هم خوانی داشته باشد، یعنی ان شاالله می توانید بعداً در این رشته نیز شغل مرتبط داشته باشید. نه اینکه مانند بسیاری از متخصصان و کارشناسان اسمی رشته های تاپ به شغل های غیر مرتبط روی بیاورید.

یافتن نحوه صحیح چینش انتخاب های شما در میان کدرشته های موجود، می تواند مهم ترین مرحله کار شما بعد از قبولی در کنکور باشد. مشاوره تحصیلی که بتواند صحیح ترین راهنمایی را در این مورد به شما ارائه دهد در واقع شما را در ادامه دادن مسیر موفقیتتان تا سال ها بعد یاری کرده است. پس از مشاوره مطمئن و خوش سابقه ای در مرحله انتخاب رشته کنکور بهره بگیرید.

مشاوره تحصیلی در دانشگاه

این که تصور کنید بعد از قبولی در دانشگاه کار شما تمام شده و حالا هر طور که درس بخوانید و یا اصلا نخوانید در نهایت فرقی نمی کند اشتباهی است که بسیاری از دانشجویان مرتکب می شود. پس از تلاش های بسیار زیاد برای قبولی در دانشگاه تصور عموم این است که کار به اتمام رسیده. به همین دلیل است که اکثر دانشجویان حتی آن ها که در کنکور رتبه بسیار خوبی کسب کرده اند، در دانشگاه با افت تحصیلی و انواع عدم موفقیت ها و حتی مشروطی مواجه می شوند.

اینکه بدانید بعد از قبولی در دانشگاه سیستم آموزشی و نحوه درس خواند شما باید تغییر کند و با برنامه ی منظمی دروس طول ترم تان را مطالعه کنید در موفقیت شما بسیار تاثیر گذار است. اگر دانشجویان بدانند با مراجعه به مشاوره تحصیلی و دریافت راهنمایی می توانند هم خیلی خوب درس بخوانند و موفقیت درسی و شغلی آینده خود را رقم بزنند و هم از لحظات بی نظیر جوانی و دروه دانشجویی  بهره ببرند، حتما این لطف را از خودشان دریغ نخواهند کرد.

مشاوره تحصیلی کنکور کارشناسی ارشد

حالا کمی شرایط با دوره کنکور کارشناسی تفاوت کرده. شما سد یک کنکور را پشت سر گذاشته اید و تجاربی دارید. شاید تعداد رقیبان تان در کنکور کارشناسی ارشد کمتر باشد و یا شاید استرس کمتری نسبت به کنکور کارشناسی تان دارید. اما بر خلاف سال کنکور که مسیر نسبتا مشخصی پیش رو داشتید و با همراهی مدرسه، آموزشگاه ، خانواده و حتی هم کلاسی هایتان، بر اساس برنامه ای مشخص و معلوم برای کنکور درس می خوانید این بار باید از نقطه شروع خودتان پیش بروید.

احتمالا این را هم بپسندید  مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری 📞 خدمات مشاوره تلفنی ثبت نام دکتری

باز هم حجم دروس زیاد است و حالا شاید به نسبت کنکور کارشناسی کمی کم حوصله تر هم شده باشید. شاید هم شاغل هستید یا مسئولیت زندگی را بر عهده دارید. همه این ها یعنی شما به یک مشاوره تحصیلی کار درست برای کنکور کارشناسی ارشد نیاز دارید.

کافی است بدانید با بهره گیری از برنامه ها و خط مشی یک مشاوره تحصیلی خبره، شما می توانید به همه کارهای تان در کنار درس خواندن برای کنکور ارشد برسید. مشاوره تحصیلی می تواند در قالب دریافت برنامه ریزی درسی، آموزش برنامه ریزی تحصیلی، کمک به هماهنگی با فضای کنکور کارشناسی ارشد، آگاهی از زمان فرایند های مهم کنکور ارشد، شرایط پذیرش دانشگاه ها، انتخاب رشته و … باشد.

 انجام پایان نامه

تنها وقتی که دانشجوی کارشناسی ارشد باشید و چند وقتی بیشتر به دفاعتان نمانده باشد و هنوز گیج و گنگ در انجام درست پایان نامه تان باشید، می دانید پایان نامه کارشناسی ارشد چه تراژدی می تواند باشد. همه ما اول کلی ذوق و شوق داریم و در انتخاب موضوع، مسیر، منابع و حتی نرم افزار ها خود را پژوهشگر خبره و همه فن حریف تصور می کنیم.

اغلب موضوعات بسیار سخت و گاها کم کاربردی را انتخاب می کنیم و در روز دفاع با سوال “خب این همه کار کرده اید، ممنون. ولی به چه دردی می خورد؟ ” مواجه می شویم. از در و دیوار های متعددی که در روز های انجام پایان نامه به آن میخوریم هم بهتر است سخن نگوییم تا اشک دوستان “پشت دفاعی ” بیش از این در نیامده.

ای کاشی که همه ی این قبیل دوستان در روزهای پرفشار انجام پایان نامه زیاد می گویند این است که کاش با یک مشاوره تحصیلی به موقع برای پایان نامه شان یک موضوع بهتر و یا یک راه و روش بهتر را برای انجام پایان نامه شان استفاده می کردند.

گاهی مشاوره تحصیلی که اساتید راهنما درباره انتخاب موضوع و روش انجام پایان نامه ارائه می دهند، بر اساس توانمندی های شخص تنظیم نمی شود و حتی برخی از اساتید خودشان هم نمی توانند کمک های موثری به این بنده های خدا بکنند.

پس مشاوره تحصیلی برای انتخاب موضوع پایان نامه و انجام پایان نامه را دست کم نگیرید.

 مقطع دکتری

مشاوره تحصیلی دکتری

 

بله خوب می دانیم که شما عزیزان دیگر در درس خواندن کار کشته شده اید و شاید از لفظ مشاوره تحصیلی مقطع دکتری خنده ی کجی گوشه لب هایتان ایجاد شود. اما خب شما هم دیر یا زود به این نتیجه خواهید رسید که با وجود یک برنامه ریزی درسی دقیق و استفاده از مشاوره تحصیلی بهتر و آسان تر مسیرتان را پیش خواهید رفت.

کما اینکه استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تنها منوط به راهنمایی برای چگونگی درس خواندن شما نیست. اطلاع از زمان و نحوه اجرای مراحل مختلف شرکت در آزمون ها و همچنین عبور از سد مصاحبه و انتخاب صحیح رشته و دانشگاه می تواند مواردی باشد که شما در مقطع کنکور دکتری به آن ها نیازمندید.

شاید نیاز شما به مشاوره گاه با تماس با مراکز مشاوره تحصیلی و دریافت اطلاعات در زمینه های ذکر شده برطرف شود. شاید هم با وجود مشغله های فراوان در این برهه از زندگی، در کنار درس خواندن برای مقطع دکتری شما نیاز به برنامه ریزی درسی را در خود احساس نمایید. پس خود را محدود نفرمایید و از دریافت اطلاعات صحیح و به روز محروم نکنید.

بهترین مشاوره تحصیلی در تمام مقاطع

اگر بتوانید برای بهره گیری از مشاوره زمان و هزینه کمتری را صرف کنید و خدمات بیشتری را دریافت کنید این قطعاً رویایی است. یکی از پیشنهاد ها برای دسترسی به این مشاوره تحصیلی ایده آل استفاده از تیم های مشاوره تحصیلی تلفنی است. مراکز معتبر مشاوره تحصیلی تلفنی با وجود مشاوران مجرب به صورت همیشه در دسترس نیاز های شما را برآورده می نماید. مرکز پاسخ گویی مشاوره تحصیلی “پاسخ با ما” از جمله موفق ترین مراکز مشاوره از مقطع ابتدایی تا بالاترین مقاطع است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

مشاوره تحصیلی برای پشت کنکوری ها - بهترین مشاوره تحصیلی برای پشت کنکوری ها

مشاوره تحصیلی برای پشت کنکوری ها – بهترین مشاوره تحصیلی برای پشت کنکوری ها

  احتمالا شما هم جزو داوطلبانی هستید که پس از اعلام نتایج و مشاهده کارنامه …

9 نظر

  1. آیا دانشگاه غیر انتفاعی در مشهد رشته کارشناسی آموزش ابتدایی دارد؟!

    • پاسخ با ما

      با سلام. رشته آموز ابتدایی بدون کنکور در مقطع کاردانی ارایه می شود.

  2. آیا مهندسی عمران در دانشگاه آزاد قزوین بدون کنکور است؟

  3. درود و وقت بخیر, آیا امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام (دانشگاه فنی و حرفه‌ای دولتی) وجود داره ؟؟ 🍃

  4. درود و وقت بخیر ،
    من پسرم و دانش آموز سال تحصیلی 99_1400 بودم، و امسال دومین باریه که در کنکور شرکت کردم و می‌دونم تا 20 سالگی معافیت دارم برای دانشگاه ، اما نمی‌دونم باید کدوم گزینه رو انتخاب کنم،(در بخش وضعیت نظام وظیفه ثبت نام دانشگاه دولتی)
    لطفاً پاسخ بدید🙏🏻🙏🏻

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  5. سلام من پایه دهمم و رشته تعمیرات لوازم صوتی و تصویری رو انتخاب کردم و الان امدم توش دیدم برقه و خیلی سخته و من در کار دانش تحصیل می کنم و قصد تغییر رشته دارم می خوام معماری برم ایا معماری اسونه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر