از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری – بهترین مشاوره انتخاب رشته

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری - بهترین مشاوره انتخاب رشته

 

پس از انتشار کارنامه کنکور و مشخص شدن نتایج ، در مرحله انتخاب رشته کنکور با سه دسته از داوطلبان روبرو هستیم : دسته اول داوطلبانی که رتبه عالی کسب کرده اند و باید با استفاده از مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری ، انتخاب رشته خود را به صورت حرفه ای انجام دهند تا در بهترین دانشگاه قبول شوند.

دسته دوم داوطلبانی که رتبه متوسطی دارند و از طرفی می خواهند حتما در یک رشته خوب قبول شوند. برای این دسته از داوطلبان حساسیت انتخاب رشته بیشتر است از جهت آنکه نه رتبه خیلی خوبی دارند که مطمئن باشند حتما در رشته ای قبول می شوند و نه رتبه خیلی بدی دارند که به طور کل قید انتخاب رشته را بزنند.

در آخر داوطلبان دسته سومی هستند که رتبه رو به پایینی دارند و سردرگم هستند که باید یکسال دیگر پشت کنکور بمانند یا وارد رشته های بدون کنکور شوند.

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری در این مرحله برای داوطلبان نقش مثبتی را ایفا می کند و با راهنمایی های او مطمئنا می توانید تصمیم بهتری بگیرید.

نقش مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری

در زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 99 که احتمالا در اواخر شهریور ماه باشد ، مراجعه به مشاوران انتخاب رشته کنکور افزایش می یاید و داوطلبان به دلیل استرسی که در این بازه زمانی دارند معمولا نمی توانند یک مشاور خوب را انتخاب کنند که در نتیحه انتخاب رشته بدون بازدهی را انجام می دهند.

از طرفی به دلیل کمبود زمانی که داوطلب دارد ، امکان تحقیقات لازم برای انتخاب بهترین مشاور فراهم نیست و همین موضوع نیز سبب کاهش رغبت او برای مشاوره گرفتن می شود.

احتمالا این را هم بپسندید  مشاوره انتخاب رشته کنکور ارشد - بهترین مشاوره انتخاب رشته

ولی داوطلب باید این موضوع را هم در نظر داشته باشد که خود به تنهایی و بدون مهارت و تجربه نمی تواند انتخاب رشته را انجام دهد و حتما باید از تاثیر مثبت مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری استفاده کند.

مشاوران برتر کنکور با انتخاب رشته های متعددی که انجام داده اند به خوبی از پیخ و خم این مسیر آشنا هستند و می توانند شما را در بهتر انجام دادن انتخاب رشته تان راهنمایی کنند. اما چگونه می توان تشخیص داد که یک مشاور در کار خود حرفه ای است و توانایی راهنمایی کردن داوطلب را دارد ؟

ویژگی های بهترین مشاوره انتخاب رشته

بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری باید در هر زمینه ای که لازمه انتخاب رشته است اطلاعات بالایی داشته باشد از جمله :

  • اطلاع از زمانبندی انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد
  • اطلاع از تاثیر سهمیه ها در انتخاب رشته کنکور سراسری (سهمیه مناطق ، ایثارگری ، رزمندگان و …)
  • اطلاع از میزان تاثیر سهمیه بسیج فعال در انتخاب رشته دانشگاه آزاد
  • بررسی رشته هایی که به صورت کشوری ، استانی ، ناحیه ای و بومی پذیرش می کنند.
  • آگاهی از رشته های نیمه متمرکز و شرایط پذیرش در آن ها
  • بررسی شرایط حضور در مصاحبه و ارائه تکنیک های موفقیت در مصاحبه
  • توضیح بخش های مختلف کارنامه کنکور سراسری
  • تشریح رتبه در سهمیه ، رتبه کشوری ، رتبه در زیر گروه
  • بررسی کارنامه کنکور سهمیه ایثارگران 5 درصدی و 25 درصدی
  • کمک به داوطلب در تکمیل فرم انتخاب رشته بر اساس اولویت قبولی
  • راهنمایی در ثبت رشته ها در سایت سنجش
  • بررسی رتبه قبولی رشته ها و مقایسه آن با رتبه داوطلب جهت ارزیابی شانس پذیرش او
  • اطلاع از بازار کار ، میزان درآمد و فرصت های شغلی رشته ها
  • اطلاع از شرایط دانشگاه و خوابگاه ها
  • بررسی میزان شهریه دانشگاه آزاد ، پردیس خودگردان و سایر دانشگاه های شهریه پرداز
  • و …
احتمالا این را هم بپسندید  انتخاب رشته کنکور - هر آنچه باید بدانید

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری در زمینه های فوق می باشد و مشاوری که در این موارد اطلاعات کافی نداشته باشد ، قابل اعتماد نیست و سپردن انتخاب رشته به او یک ریسک جبران ناپذیر است.

توجه داشته باشید که شما قرار است مهم ترین تصمیم زندگی تان بگیرید و اگر یک مشاور نابلد راهنمای شما باشد نتیجه ای جز پشیمانی و یکسال دیگر پشت کنکور ماندن ، ندارد.

معرفی بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری

اگر به دلیل زندگی در مناطق محروم یا کمبود وقت و یا هر دلیل دیگری مراجعه به مشاور حضوری برایتان سخت است ، نگران نباشید با به شما کمک می کنیم تا به برترین مشاوران کشور متصل شوید و بدون هیچ گونه استرسی بهترین انتخاب رشته را انجام دهند.

مرکز مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور پیشنهاد عالی برای داوطلبانی است که دسترسی به مشاور حضوری ندارند و یا بهترین کیفیت مشاوره را می خواهند. مزیت مشاوره تلفنی این است که زمان و هزینه کمتری را می طلبد و از طرفی داوطلب این امکان را دارد که از چند مشاور که همگی تبحر کافی را دارند ، راهنمایی بگیرد.

مشاوران مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری “پاسخ با  ما” در بخش مشاوره تلفنی آماده ارائه خدمات رسانی در تمام زمنیه ها از جمله انتخاب رشته می باشند و مطمئن باشید که در انتخاب رشته ای که این مرکز برای شما انجام می دهد ، شانس پذیرش بالایی دارید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

خرید کد انتخاب رشته دانشگاه آزاد

خرید کد انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1402 📞 راهنمای پرداخت هزینه انتخاب رشته کنکور آزاد

داوطلبانی که پس از اعلام نتایج کنکور سراسری متقاضی شرکت در انتخاب رشته‌ دانشگاه آزاد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر