از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مخفی کردن شماره موبایل اپلیکیشن شاد – حریم خصوصی برنامه شاد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

مخفی کردن شماره موبایل اپلیکیشن شاد

 

امکانات برنامه شاد جدید نسبت به شاد قدیمی بیشتر است و اضافه شدن یکسری از قابلیت ها باعث شده است که حریم خصوصی کاربران این پیام رسان حفظ شود. یکی از قابلیت های جدید برنامه شاد ، امکان مخفی کردن شماره موبایل می باشد و اگر شما هم از این برنامه استفاده می کنید می توانید از قسمت تنظیمات ، شماره موبایل خود را از دید سایر کاربران و حتی مخاطبان خود ، مخفی کنید. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با نحوه مخفی کردن شماره موبایل در اپلیکیشن شاد ، آشنا شوید.

دانش آموزان و معلمان عزیز اگر در نصب و ورود به برنامه شاد ، با مشکلاتی مثل عدم نصب برنامه ، عدم احراز هویت ، مشکل در ورود به کلاس درس و .. مواجه هستید ، می توانید از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

امکان مخفی کردن شماره موبایل اپلیکیشن شاد 

حدود دو سال از طراحی و راه اندازی اپلیکیشن شاد گذشته است و طراحان برنامه در طی این مدت گزینه های جدید و امکانات بیشتری را به برنامه اضافه کرده اند تا استفاده از آن برای دانش آموزان جذاب تر باشد. حریم خصوصی ، یکی از تنظیمات مهم اپلیکیشن شاد است که گزینه های مختلفی مثل مخفی کردن پروفایل ، مخفی کردن شماره موبایل و …. دارد. بنابراین اگر به عنوان معلم ، مدیر و یا دانش آموز از این پیام رسان استفاده می کنید ، امکان مخفی کردن شماره تلفن همراه خود را از کاربران دارید.

تنظیمات پیش فرض شبکه شاد برای نمایش شماره موبایل در گزینه مخاطبین من قرار دارد و شما می توانید این گزینه را به “هیچکس” یا همه و یا تعداد محدودی از افراد مثل دوستان خود ، تغییر دهید.

نحوه مخفی کردن شماره موبایل اپلیکیشن شاد

  • بدین منظور وارد برنامه شاد شوید و گزینه تنظیمات را از منوی پایین صفحه انتخاب کنید.
  • در بخش تنظیمات شاد ، یک گزینه با عبارت حریم خصوصی و امنیت وجود دارد و لازم است بر روی این گزینه کلیک کنید.
  • با وارد شدن به صفحه جدید ، بر روی عبارت “نمایش شماره موبایل من” کلیک کنید
  • از شما سوال می شود که “چه کسی می تواند شماره موبایل من را ببیند” که شما می توانید گزینه های همه ، مخاطبین من و هیچکس را انتخاب کنید.
  • اگر گزینه همه را انتخاب کنید ، تمام کاربران پیام رسان شاد حتی آنها که شماره موبایل شما را ندارند و از طریق آیدی شاد شما ، می توانند شماره موبایلتان را مشاهده کنند.
  • اگر می خواهید هیچکس حتی دوستان و هم کلاسی هایتان شماره موبایل شما را نبینند باید گزینه سوم یعنی “هیچ کس” را انتخاب کنید.
  • اگر می خواهید فقط مخاطبین شما شماره شما را ببینند باید گزینه دوم را انتخاب کنید.
  • پس از انتخاب گزینه مورد نظر ، تیک بالای صفحه را بزنید تا تغییرات اعمال شده ثبت گردد.

اگر برای مخفی کردن شماره تلفن در برنامه شاد با مشکلی مواجه شده اید و نیازمند راهنمایی هستید ، با کارشناسان پشتیبانی شاد تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

سایر بخش های حریم خصوصی برنامه شاد

حریم خصوصی برنامه شاد فقط منحصر به مخفی کردن شماره موبایل نیست. شما می توانید در تنظیمات حریم خصوصی ، عکس پروفایل خود را از دید تعدادی از مخاطبین یا همه کاربران شاد مخفی کنید. همچنین یکی دیگر از بخش های حریم خصوصی برنامه شاد بخش تماس با من است و از طریق این گزینه می توانید کاری کنید که هیچ کس امکان تماس با شما در برنامه شاد نداشته باشد.

همچنین در شاد جدید می توان دسترسی کاربران را به افزودن سایر کاربران در گروه ها و کانال های درسی محدود کرد و اگر شما این گزینه را در برنامه شاد خود فعال کنید ، هیچ کاربری نمی تواند شما را عضو گروه ها و کانال های درسی کند.

سوالات متداول

  • آیا امکان مخفی کردن شماره موبایل اپلیکیشن شاد وجود دارد ؟

بله ، تمام کاربران برنامه شاد یعنی دانش آموزان ، معلمان و مدیران می توانند شماره موبایل خود را از دید سایر کاربران مخفی کنند.

  • نحوه مخفی کردن شماره موبایل اپلیکیشن شاد به چه صورت است ؟

برای بررسی نحوه مخفی کردن شماره موبایل اپلیکیشن شاد این مطلب را مطالعه کنید.

  • حریم خصوصی برنامه شاد شامل چه بخش هایی است ؟

برنامه شاد در بخش حریم خصوصی چند گزینه دارد که یکی از گزینه های مهم ، مخفی کردن شماره موبایل است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر