از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

شهریه دانشگاه پیام نور رشته آموزش ابتدایی 1402 📞 هزینه ثابت و متغیر

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

شهریه دانشگاه پیام نور رشته آموزش ابتدایی

میزان شهریه دانشگاه پیام نور رشته آموزش ابتدایی 1402 برای داوطلبانی که به تحصیل در این رشته‌ علاقه مند هستند ، سوال است. این رشته‌ مشابه سایر رشته‌ های دانشگاه پیام نور در دوره کارشناسی پیوسته‌ ارائه می شود. دانشجویان در طول 4 سال تحصیل خود ، شهریه پرداخت می کنند. مبلغ شهریه دانشگاه پیام نور را بخش های ثابت و متغیر تشکیل می دهند. به طور معمول ، در ابتدای ترم شهریه ثابت و در پایان ترم ، شهریه متغیر دریافت می گردد. در این مطلب توضیحات بیشتری در خصوص شهریه رشته آموزش ابتدایی این دانشگاه ارائه خواهیم کرد. لطفا ما را همراهی کنید.

برای راهنمایی در زمینه شهریه رشته‌ های مختلف در دانشگاه های شهریه پرداز و پرسیدن سوالات خود در این خصوص ، می توانید با مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

میزان شهریه دانشگاه پیام نور رشته آموزش ابتدایی 1402

تحصیل در تمام رشته‌ های دانشگاه پیام نور نیازمند پرداخت شهریه می باشد و دانشجویان با توجه به سالی که وارد دانشگاه می شوند و رشته‌ ای که انتخاب می کنند ، مبلغ شهریه آنها تعیین می شود و می بایست در هر ترم پرداخت نمایند.

همانطور که گفته‌ شد ، سال ورود به دانشگاه در تعیین شهریه موثر است زیرا مبلغ شهریه این دانشگاه سالانه 10 الی 15 درصد افزایش می یابد و با در نظر گرفتن‌ افزایش شهریه ، دانشجویان ورودی هر سال نسبت به دانشجویان ورودی سال قبل ، مبلغ شهریه کمتری دارند.

رشته‌ تحصیلی انتخابی نیز در تعیین شهریه موثر می باشد. زیرا رشته‌ ها در گروه های علوم انسانی ، علوم پایه ، فنی مهندسی ، هنر و زبان ارائه‌‌ می شوند که رشته‌ های فنی مهندسی بیشترین میزان شهریه و رشته‌ های علوم انسانی ، کمترین مبلغ شهریه را دارند.

احتمالا این را هم بپسندید  شهریه دانشگاه پیام نور شهریار - شهریه ثابت و متغیر هر ترم تحصیل

رشته‌ آموزش ابتدایی در دانشگاه پیام نور همچون سایر رشته‌ های تحصیلی ، دو بخش شهریه ثابت و متغیر دارد که دانشجویان باید در زمان انتخاب واحد که ابتدای ترم است ، شهریه ثابت را بپردازند و در زمان شرکت در امتحانات که در پایان ترم است ، شهریه متغیر را بپردازند.

مجموع شهریه ثابت و متغیر دانشگاه پیام نور در رشته‌ آموزش ابتدایی ، برای هر ترم حدود 1/5 الی 2 میلیون تومان است که نحوه انتخاب واحد شما و همچنین سالی که وارد دانشگاه می شوید ، در تعیین شهریه موثر هستند.

مرتبط بخوانید : دانشگاه های دارای رشته آموزش ابتدایی – لیست کامل دانشگاه ها

شهریه ثابت و متغیر رشته‌ دانشگاه پیام نور 

بسیاری از داوطلبانی که درباره شهریه رشته‌ های دانشگاه پیام نور سوال می پرسند ، نمی دانند که شهریه ثابت و متغیر چیست و چه تفاوتی دارند. در این بخش می خواهیم توضیح دهیم که منظور از شهریه ثابت و متغیر چه می باشد.

شهریه ثابت ، همانطور که از اسم آن مشخص است ، ثابت است و تا زمان فارغ التحصیلی افزایش نمی یابد. این بخش از شهریه در سال ورود به دانشگاه با توجه به رشته‌ ای که دانشجو انتخاب می کند ، تعیین می شود و تا زمان اتمام تحصیلات ، به یک میزان خواهد بود. به طور مثال اگر شهریه ثابت شما در رشته‌ آموزش ابتدایی مبلغ 800 هزار تومان تعیین شود ، تا پایان 8 ترم ، این مبلغ را به عنوان شهریه ثابت پرداخت خواهید کرد.

بخش دوم شهریه را هزینه متغیر تشکیل می دهد. شهریه متغیر سالانه حدود 15 درصد گران تر می شود. عامل تعیین کننده‌ آن ، انتخاب واحد دانشجو است. تعداد و نوع واحد های درسی که در هر ترم اخذ می شوند ، مبلغ شهریه متغیر را تعیین می کنند. به طوری که اگر واحد های انتخابی دانشجو  از دروس عملی و تخصصی باشد ، مبلغ شهریه متغیر بیشتر خواهد بود اما دروس عمومی و نظری ، هزینه تحصیل کمتری دارند.

مرتبط بخوانید : شهریه دانشگاه پیام نور رشته‌ مهندسی پزشکی

راهنمای پرداخت شهریه در دانشگاه پیام نور

شهریه دانشگاه پیام نور رشته آموزش ابتدایی

دانشجویان دانشگاه پیام نور از طریق سایت گلستان اقدام به پرداخت شهریه می کنند. در این سامانه ، امکان پرداخت الکترونیک شهریه فراهم است و دانشجو با ورود به پروتال دانشجویی خود می تواند شهریه را بپردازد. قبل از شروع ترم و برای انتخاب واحد ، باید شهریه ثابت آن ترم و بدهی ترم قبل پرداخت گردد و سپس انتخاب واحد را انجام داد.

احتمالا این را هم بپسندید  شهریه رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور 1403 📞 آخرین نرخ شهریه روانشناسی پیام نور

بعد از اتمام انتخاب واحد ، مبلغ شهریه متغیر با توجه به واحدهای درسی انتخاب شده‌ ، محاسبه می شود. دانشجو تا پایان ترم فرصت دارد که تسویه کند. بدیهی است که عدم پرداخت شهریه و عدم هماهنگی با امور مالی دانشگاه ، منجر به محرومیت دانشجو از شرکت در امتحانات می شود.

مرتبط بخوانید : کاردانی آموزش و پرورش ابتدایی – معرفی جامع و بازار کار

سوالات شما

  • میزان شهریه رشته‌ آموزش ابتدایی دانشگاه پیام نور چقدر است ؟

درباره شهریه ثابت و متغیر رشته‌ آموزش ابتدایی پیام نور در این مطلب توضیحات کاملی ارائه شده‌ است.

  • چگونه شهریه دانشگاه پیام نور را پرداخت کنیم ؟

نحوه پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور از طریق سایت گلستان یکپارچه می باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ارزان ترین رشته های پیام نور

ارزان ترین رشته های پیام نور 1401 – تحصیل ارزان در دانشگاه پیام نور

  دانشگاه پیام نور از دانشگاه های زیر نظر وزارت علوم تحقیقات و فناوری می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر