از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

شهریه دانشگاه غیرانتفاعی رشته روانشناسی 1401 – شهریه ثابت و متغیر

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

پیش تر و در مطالب قبلی سایت شما را برای شهریه رشته روانشناسی در دانشگاه های آزاد ، پیام نور و نوبت دوم راهنمایی کردیم اما با توجه به اینکه بسیاری از شما درباره شهریه این رشته در دانشگاه غیرانتفاعی نیز سوال داشتید ، این مطلب را تهیه کرده ایم تا شهریه رشته روانشناسی دانشگاه غیرانتفاعی را هم بررسی کنیم. رشته روانشناسی دانشگاه غیرانتفاعی در مقطع کارشناسی پیوسته ارائه می شود و طول دوره تحصیل 4 ساله دارد. دانشجویان به طور معمول به مدت 8 ترم در این رشته تحصیل می کنند و به ازای هر ترمی که می گذرانند نیز شهریه می پردازند. بخشی از شهریه در ابتدای ترم و مابقی آن نیز در انتهای ترم دریافت می گردد که در ادامه این مطلب بررسی خواهد شد.

برای اطلاع از شهریه دقیق رشته های مختلف در دانشگاه غیرانتفاعی و دیگر دانشگاه های شهریه پرداز  ، با مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

میزان شهریه رشته روانشناسی دانشگاه غیرانتفاعی 

رشته روانشناسي به عنوان یکی از رشته های انسانی پر متقاضی ، توسط دانشگاه غیرانتفاعی نیز ارائه می شود و داوطلبانی که می خواهند بر اساس سوابق تحصیلی در این رشته پذیرفته شوند ، می توانند دانشگاه غیرانتفاعی را هم انتخاب کنند. تحصیل در رشته روانشناسي دانشگاه غیرانتفاعی مثل سایر دانشگاه هایی که این رشته را ارائه می کنند (به جزء دانشگاه روزانه) ، رایگان نیست و دانشجو در هر ترم باید شهریه ثابت و متغیر را بپردازد.

احتمالا این را هم بپسندید  دانشگاه غیر انتفاعی مشهد 📞 معرفی و راهنمای دانشگاه غیر انتفاعی مشهد

شهریه ثابت رشته روانشناسی دانشگاه غيرانتفاعی با شهریه ثابت سایر رشته های علوم انسانی تفاوت چندانی ندارد اما شهریه متغیر به دلیل آنکه بر اساس نوع دروس اخذ شده در هر ترم تعیین می شود ، برای هر دانشجو متفاوت است. مجموع شهریه ثابت و متغیر یک ترم تحصیل در این رشته محل ، حدود 2 تا 2/5 میلیون تومان می باشد که این میزان شهریه باید سالی دو بار پرداخت شود.

مرتبط بخوانید : رتبه لازم برای روانشناسی از تجربی

تفاوت شهریه دانشگاه غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد در رشته روانشناسی

اگر درباره تفاوت شهریه رشته روانشناسي در دانشگاه غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد سوال دارید ، لازم است بدانید که تحصیل در رشته روانشناسی دانشگاه آزاد شهریه بیشتری می خواهد و حدود 3 تا 3/5 میلیون تومان در هر ترم است یعنی حدود 1 میلیون تومان از دانشگاه غیرانتفاعی گران تر است. به جزء این مورد ، میزان افزایش شهریه سالانه دانشگاه آزاد حدود 20 تا 25 درصد بوده ولی دانشگاه غیرانتفاعی سالانه حداکثر 15 درصد شهریه را گران تر می کند.

مرتبط بخوانید : شهریه دانشگاه آزاد رشته روانشناسی و دانشگاه های آزاد تهران رشته روانشناسی

تفاوت شهریه غیرانتفاعی و دانشگاه پیام نور در رشته روانشناسی

رشته روانشناسی را می توانید در دانشگاه پیام نور نیز انتخاب کنید که از نظر میزان شهریه نیز از دانشگاه غيرانتفاعی گران تر نیست. دانشجویان رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور هر ترم حدود 2 تا 2/5 میلیون تومان شهریه پرداخت می کنند و سالانه هم حدود 15 درصد مبلغ شهریه افزایش می یابد.

مرتبط بخوانید : رشته روانشناسی بدون کنکور – راهنمای قبولی در رشته روانشناسی بدون کنکور

راهنمای پرداخت شهریه دانشجویان ورودی جدید دانشگاه غیرانتفاعی

دانشجویان ورودی جدید دانشگاه غیرانتفاعی برای ثبت نام در دانشگاه باید شهریه ثابت را به همراه مقداری از شهریه متغیر را به حساب دانشگاه واریز کنند تا امکان انجام انتخاب واحد را داشته باشند. انتخاب واحد دانشجویان ترم اول ممکن است توسط خود دانشگاه انجام شود و پس از اخذ دروس عمومی ، اختصاصی ، اصلی و …. برای دانشجو ، میزان شهریه متغیر محاسبه می شود. سپس تا زمان برگزاری امتحانات به دانشجو فرصت داده خواهد شد که شهریه باقی مانده را از طریق سایت بپردازد.

احتمالا این را هم بپسندید  هر ترم دانشگاه غیر انتفاعی چند ماه است - راهنمای مدت زمان هر ترم دانشگاه های غیر انتفاعی

سوالات شما

  • شهریه دانشگاه غیرانتفاعی رشته روانشناسی 1401 چقدر است ؟

برای اطلاع از میزان دقیق شهریه رشته روانشناسی دانشگاه غيرانتفاعی ، این مطلب را مطالعه کنید.

  • تحصیل در رشته روانشناسی دانشگاه غیرانتفاعی گران تر است یا دانشگاه آزاد ؟

شهریه دانشگاه آزاد در رشته روانشناسی بیشتر از شهریه دانشگاه غيرانتفاعی است.

  • هزینه تحصیل رشته روانشناسی دانشگاه غیرانتفاعی بیشتر است یا دانشگاه پیام نور ؟

دانشگاه پیام نور و دانشگاه غیرانتفاعی شهریه تقریبا برابری دارند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

دکتری روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد

دکتری روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد 📞 پذیرش با و بدون کنکور و مصاحبه دکتری روانشناسی بالینی آزاد

دکتری روانشناسی بالینی علاوه بر دانشگاه های دولتی در دانشگاه آزاد نیز ارائه می شود. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر