از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

شهریه دانشگاه غیرانتفاعی رشته حسابداری 1401 – میزان شهریه ثابت و متغیر

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

شهریه دانشگاه غیرانتفاعی رشته حسابداری

 

شهریه دانشگاه غیرانتفاعی رشته حسابداری برای داوطلبانی که می خواهند در این رشته و دانشگاه تحصیل کنند سوال است. رشته حسابداری توسط دانشگاه های بسیاری از جمله روزانه ، آزاد ، پیام نور ، مجازی و …. ارائه می شود که دانشگاه غیرانتفاعی یکی از آنهاست. تحصیل رشته حسابداری دانشگاه غیرانتفاعی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی امکان پذیر است که دوره کاردانی 2 سال و دوره کارشناسی 4 سال مدت زمان تحصیل دارد. دانشجویان در طول دوران تحصیل خود شهریه پرداخت خواهند کرد و اگر بخواهند با گذراندن ترم تابستانی زودتر فارغ التحصیل شوند ، ترم تابستان نیز شهریه خواهد داشت. ما در این مطلب می خواهیم شما را برای شهریه دانشگاه غیرانتفاعی رشته حسابداری به طور کامل راهنمایی کنیم. همراه ما باشید.

برای اطلاع از شهریه دقیق رشته های مختلف در دانشگاه غیرانتفاعی و دیگر دانشگاه های شهریه پرداز  ، با مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

میزان شهریه دانشگاه غیرانتفاعی رشته حسابداری 1401

رشته حسابداری دانشگاه غیرانتفاعی در مقاطع کاردانی و کارشناسی ارائه می شود و دانشجویان هر مقطع به ازای سال های تحصیل خود در دانشگاه ، شهریه پرداخت خواهند کرد. شهریه رشته حسابداری در دوره های کاردانی و کارشناسی متفاوت است و دانشجویان مقطع کاردانی هزینه تحصیل کمتری دارند ولی با ورود به مقطع کارشناسی ، باید شهریه بیشتری بپردازند.

احتمالا این را هم بپسندید  ارشد بدون ازمون غیرانتفاعی 1402 📞 شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد غیرانتفاعی

میزان شهریه رشته حسابداري دانشگاه غیرانتفاعی متشکل از بخش های ثابت و متغیر است و دانشجو در هر ترم باید کل شهریه ثابت را به همراه شهریه متغیر دروسی که اخذ کرده است ، بپردازد. مجموع شهریه ثابت و متغیر این رشته و دانشگاه برای مقطع کاردانی حدود 1/5 الی 2 میلیون تومان و برای مقطع کارشناسی حدود 2 الی 2/5 میلیون تومان می باشد.

مرتبط بخوانید : رشته حسابداری بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی و رشته حسابداری بدون کنکور دانشگاه آزاد

تفاوت شهریه دانشجویان بدون کنکور و با کنکور غیرانتفاعی

پذیرش در رشته حسابداري دانشگاه غیرانتفاعی هم به روش با کنکور و هم به روش بدون کنکور انجام می گیرد و داوطلبان می توانند با شرکت در کنکور سراسری و کسب رتبه لازم و یا ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی ، پذیرفته شوند. اگر درباره تفاوت شهریه دانشجویان ورودی بدون کنکور و با کنکور سوال دارید لازم است بدانید که شهریه مصوب یک رشته برای تمام دانشجویان ثابت است و اینطور نیست که دانشجویان پذیرفته شده بر اساس سوابق تحصیلی ، شهریه بیشتری داشته باشند.

راهنمای پرداخت شهریه دانشگاه غیرانتفاعی دانشجویان ورودی جدید 1401

دانشجویان ورودی جدید دانشگاه غیرانتفاعی برای پرداخت شهریه باید مطابق شیوه نامه دانشگاه عمل کنند. از این دسته از دانشجویان معمولا در ابتدای ورود به دانشگاه ، شهریه ثابت دریافت می گردد و انتخاب واحد توسط دانشگاه انجام می گیرد. پس از انجام انتخاب واحد ، شهریه متغیر ترم یک دانشجو محاسبه می شود و تا پایان ترم فرصت پرداخت باقی مانده شهریه وجود خواهد داشت.

لازم به ذکر است که ممکن است در ابتدای ورود به دانشگاه ، شهریه ثابت به همراه بخشی از شهریه متغیر دریافت شود که از طریق سایت اعلام شده توسط دانشگاه قابل پرداخت خواهد بود.

مرتبط بخوانید : رتبه لازم برای رشته حسابداری

میزان افزایش شهریه سالانه رشته حسابداری دانشگاه غیرانتفاعی 

همانطور که بالاتر نیز اشاره شد ، شهریه رشته حسابداري دانشگاه غیرانتفاعی شامل بخش های ثابت و متغیر است. شهریه ثابت شما را سالی که وارد دانشگاه می شوید ، رشته ای که انتخاب می کنید و مقطع تحصیلی تان تعیین می نماید و تا زمان فارغ التحصیل شدن از دانشگاه ، مبلغ آن بیشتر نخواهد شد. برای مثال اگر در ابتدای ورود به دانشگاه مبلغ شهریه ثابت شما 1/200/000 تومان باشد ، تا آخرین ترم تحصیل خود در دانشگاه شهریه ثابت شما همان 1/200/000 تومان خواهد بود.

احتمالا این را هم بپسندید  راهنمای تیپ بندی دانشگاه ها 📞 دانشگاه تیپ یک و دو و سه یعنی چه

اما شهریه متغیر سالانه حدود 15 درصد افزایش می یابد و با توجه به دروسی که در یک ترم اخذ می کنید ، مبلغ شهریه متغیر هر ترم شما متفاوت است. اگر در یک ترم دروس عملی و اختصاصی بیشتری اخذ کنید نسبت به ترمی که دروس عمومی دارید ، شهریه متغیر بیشتری خواهید داشت.

مرتبط بخوانید : شهریه دانشگاه آزاد رشته حسابداری

سوالات شما

  • آیا تحصیل در رشته حسابداري دانشگاه غیرانتفاعی شهریه زیادی دارد ؟

دانشگاه غیرانتفاعی به نسبت برخی از دانشگاه های شهریه پرداز ، هزینه تحصیل مناسب تری دارد.

  • شهریه رشته حسابداری دانشگاه غيرانتفاعی بیشتر است یا دانشگاه آزاد ؟

شهریه دانشگاه آزاد رشته حسابداری از دانشگاه غیرانتفاعی بیشتر است.

  • میزان شهريه رشته حسابداری دانشجویان ورودی جدید دانشگاه غیرانتفاعی چقدر است ؟

برای اطلاع از شهریه دقیق مقطع کاردانی و کارشناسی رشته حسابداری دانشگاه غيرانتفاعی ، این مطلب را مطالعه کنید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

دکتری بدون آزمون غیرانتفاعی

دکتری بدون آزمون غیرانتفاعی 1403 📞 بررسی شرایط و معرفی رشته های دکتری بدون کنکور غیرانتفاعی

پذیرش دکتری بدون آزمون غیرانتفاعی در برخی از واحدهای دانشگاه غیرانتفاعی امکان پذیر می باشد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر