از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

شهریه دانشگاه پیام نور تهران جنوب – هزینه تحصیل تمام رشته ها

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

شهریه دانشگاه پیام نور تهران جنوب

 

دانشگاه پیام نور تهران جنوب از واحدهای پیام نور پر متقاضی میان داوطلبان است و این دانشگاه عمده رشته های تحصیلی خود را به صورت بدون کنکور قرار داده است تا علاقه مندان با آسان ترین شرایط پذیرش بتوانند قبول شوند. شهریه دانشگاه پیام نور تهران جنوب برای متقاضیان این دانشگاه سوال است و می خواهند بدانند که هر کدام از رشته های تحصیلی چقدر شهریه دارند. ما این مطلب را آماده کرده ایم تا میزان شهریه این دانشگاه را در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد بررسی کنیم و راهنمای شما عزیزان باشیم. با ما همراه باشید.

سوالات خود را درباره شهریه رشته های مختلف در تمام دانشگاه های شهریه پرداز از مشاوران ما بپرسید و به طور کامل راهنمایی شوید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

شهریه دانشگاه پیام نور تهران جنوب کارشناسی

رشته های کارشناسی دانشگاه پیام نور تهران جنوب همگی در مقطع کارشناسی پیوسته ارائه می شوند و داوطلبان می توانند با شرکت در کنکور سراسری و یا ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی ، وارد این رشته ها شوند. سه رشته روانشناسی ، حقوق و مشاوره دانشگاه پیام نور واحد تهران جنوب فقط به صورت با آزمون هستند و داوطلب با کسب رتبه مورد نیاز امکان پذیرش دارد اما سایر رشته ها بدون کنکور هستند و می توان بر اساس سوابق تحصیلی ثبت نام کرد.

مرتبط بخوانید : ثبت نام کاردانی به کارشناسی پیام نور

در دانشگاه پیام نور تهران جنوب تمام رشته ها از گروه انسانی هستند اما داوطلبان با مدرک دیپلم رشته های دیگر نیز می توانند وارد این دانشگاه شوند. اسامی رشته ها به شرح زیر می باشند :

  • روانشناسی
  • حقوق
  • مشاوره
  • اديان و عرفان
  • تاريخ
  • تاريخ و تمدن ملل اسلامي
  • جغرافيا
  • زبان و ادبيات عربي
  • زبان و ادبيات فارسي
  • علم اطلاعات و دانش شناسي
  • علوم تربيتي
  • علوم قرآن و حديث
  • علوم ورزشي
  • فقه و مباني حقوق اسلامي
  • فلسفه و كلام اسلامی
  • و …
احتمالا این را هم بپسندید  شهریه دانشگاه پیام نور رشته مهندسی پزشکی 1401 - هزینه ثابت و متغیر یک ترم تحصیل

شما در صورت انتخاب هر یک از رشته های انسانی دانشگاه پیام نور تهران جنوب ، باید شهریه پرداخت کنید که مبلغ شهریه این رشته از 1/5 میلیون تومان الی 2/5 میلیون تومان است. رشته های پر متقاضی تر همچون علوم تربیتی ، علوم ورزشی ، روانشناسی ، حقوق و … هزینه تحصیل بیشتری دارند اما رشته های دیگر کمی ارزان تر هستند. همچنین رشته هایی که واحدهای درسی عملی بیشتری دارند مثل علوم ورزشی ، گران تر هستند.

مرتبط بخوانید : رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب

شهریه ثابت و متغیر کارشناسی پیام نور تهران جنوب

شهریه تمام رشته های کارشناسی دانشگاه پیام نور شامل بخش های ثابت و متغیر می باشد و دانشجویان معمولا در ابتدای هر ترم شهریه ثابت و در پایان هر ترم شهریه متغیر را پرداخت می کنند. مبلغ شهریه ثابت را رشته تحصیلی شما تعیین می کند و هر رشته شهریه ثابت متفاوتی دارد به عنوان مثال دانشجویان رشته حقوق با دانشجویان رشته روانشناسی ، شهریه ثابت یکسانی ندارند.

مبلغ شهریه ثابت در سال ورود شما به دانشگاه و بر اساس رشته تحصیلی تعیین می شود و تا زمان فارغ التحصیلی افزایش نخواهد داشت. بخش دوم شهریه نیز ، هزینه متغیر است که سالانه 15 الی 20 درصد گران تر می شود. این بخش از شهریه را چگونگی انتخاب واحد هر ترم شما تعیین می کند و اگر در یک ترم واحدهای درسی بیشتری بگذرانید ، شهریه متغیر بیشتری خواهید داشت.

مرتبط بخوانید : شهریه ثابت دانشگاه پیام نور

شهریه دانشگاه پیام نور تهران جنوب کارشناسی ارشد

دانشگاه پیام نور تهران جنوب در مقطع کارشناسی ارشد نیز از طریق آزمون کارشناسی ارشد سراسری و همچنین آزمون فراگیر ارشد ، دانشجو جذب می کند و شما می توانید پس از اتمام تحصیلات 4 ساله لیسانس خود ، مقطع ارشدتان را نیز در واحد تهران جنوب ادامه دهید.

احتمالا این را هم بپسندید  زمان ثبت نام ترم مهر دانشگاه پیام نور 1401 - تاریخ دقیق ثبت نام

شهریه رشته های کارشناسی ارشد تهران جنوب حدود 4 تا 5 میلیون تومان در هر ترم است و سالانه نیز 15 الی 20 درصد افزایش می یابد. در مقطع ارشد نیز مبلغ شهریه از بخش های ثابت و متغیر تشکیل می شود و در هر ترم می توان 8 الی 12 واحد درسی اخذ کرد. یک ترم از ارشد نیز اختصاص به پایان نامه دارد که شهریه پایان نامه گران تر از شهریه سایر واحدهای درسی می باشد.

سوالات شما

  • کدام رشته ها در دانشگاه پیام نور تهران جنوب ارائه می شوند ؟

دانشگاه پیام نور تهران جنوب رشته های حقوق ، روانشناسی ، مشاوره ، علم اطلاعات و دانش شناسی ، تاریخ ، جغرافیا و … را ارائه می کند.

  • شهریه دانشگاه پیام نور تهران جنوب در رشته های انسانی چقدر است ؟

حدود شهریه رشته های مختلف دانشگاه پیام نور تهران جنوب را می توانید در این مطلب بررسی کنید.

  • شهریه واحد تهران جنوب پیام نور چگونه باید پرداخت شود ؟

نحوه پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور تهران جنوب از طریق سایت گلستان می باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

حذفیات دروس پیام نور

حذفیات دروس پیام نور 📞 لیست کامل حذفیات امتحانات پیام نور

دانشجویان دانشگاه پیام نور پس از گذراندن‌ هر ترم و واحدهای درسی باید در امتحانات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر