از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

شهریه دانشگاه نوبت دوم حسابداری 1401 – شهریه ثابت و متغیر حسابداری شبانه

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

شهریه دانشگاه نوبت دوم حسابداری

 

رشته حسابداری در دانشگاه نوبت دوم با ظرفیت پذیرش مناسب ارائه می شود و داوطلبان کنکوری از گروه های آزمایشی ریاضی ، تجربی و انسانی می توانند وارد این رشته و دانشگاه شوند. تحصیل در رشته حسابداری دانشگاه نوبت دوم با توجه به مقطعی که داوطلب انتخاب کرده است ، 2 سال در مقطع کاردانی و 4 سال در مقطع کارشناسی طول دوره دارد و در تمام مدت تحصیل دانشجویان باید شهریه مصوب دانشگاه را بپردازند. میزان شهریه دانشگاه نوبت دوم حسابداری 1401 اعلام شده است و دانشجویان ورودی جدید باید در زمان ثبت نام دانشگاه بخشی از شهریه را بپردازند و تا زمان برگزاری امتحانات ترم ، فرصت پرداخت باقی مانده بدهی خود را خواهند داشت. در این مطلب ، میزان شهریه رشته حسابداری در دانشگاه نوبت دوم به طور کامل بررسی خواهد شد.

برای اطلاع از شهریه دقیق رشته حسابداری و سایر رشته ها در دانشگاه شبانه و دیگر دانشگاه های شهریه پرداز  ، با مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

شهریه دانشگاه نوبت دوم حسابداری 1401

رشته حسابداری در اکثر دانشگاه های سراسری و آزاد ارائه می شود و دانشگاه نوبت دوم نیز هر ساله با ظرفیت پذیرش مناسب این رشته تحصیلی را برگزار می نماید. ورود به رشته حسابداری دانشگاه شبانه با شرکت در کنکور سراسری امکان پذیر است و نیاز به کسب رتبه خوب هم دارد البته ممکن است ظرفیت محدودی هم به صورت بدون کنکور ارائه شود تا داوطلبانی که علاقه ای به شرکت در کنکور ندارند و یا رتبه خوبی به دست نیاورده اند ، بتوانند بر اساس سوابق تحصیلی خود پذیرفته شوند.

مرتبط بخوانید : رشته حسابداری بدون کنکور دانشگاه دولتی و شهریه دانشگاه آزاد رشته حسابداری 

روش ورود به رشته حسابداری دانشگاه نوبت دوم چه به صورت با کنکور و چه به صورت بدون کنکور باشد ، دانشجو موظف به پرداخت شهريه می باشد. شهريه دانشگاه شبانه هر ساله تعیین می شود و سالانه حدود 10 الی 15 درصد افزایش می یابد. رشته های انسانی از جمله رشته حسابداری در این دانشگاه در مقایسه با رشته های فنی مهندسی و علوم پایه ، کمترین میزان شهريه را دارند و هر ترم باید پرداخت شود.

احتمالا این را هم بپسندید  رشته حسابداری بدون کنکور دانشگاه دولتی 1401 - شرایط قبولی و راهنمای ثبت نام

شهریه ثابت رشته حسابداری دانشگاه نوبت دوم

شهریه ثابت رشته حسابداری دانشگاه نوبت دوم برای سال 1401 به میزان حدودی 1/900/000 تومان تعیین شده است که باید در ابتدای ورود به دانشگاه به طور کامل پرداخت شود. میزان شهریه ثابتی که در سال ورود شما به دانشگاه تعیین شده است ، تا زمانی که از دانشگاه خارج شوید کمتر یا بیشتر نخواهد شد زیرا بر اساس نوع رشته تحصیلی ، مقطع تحصیلی و سال ورود شما به دانشگاه ، فقط یکبار تعیین می شود.

شهریه متغیر رشته حسابداری دانشگاه نوبت دوم

شهریه دانشگاه نوبت دوم حسابداری

شهريه متغیر رشته حسابداری دانشگاه نوبت دوم در دروس مختلف عمومی ، نظری ، اصلی ، تخصصی ، پروژه و … متفاوت است و شما در هر ترم با توجه به تعداد و نوع واحدهای درسی که احذ می کنید ، مبلغ شهريه متغیرتان تعیین می گردد.

  • شهریه متغیر دروس اصلی تخصصی رشته حسابداری :  حدود 230/000 تومان
  • شهریه متغیر دروس پایه نظری رشته حسابداری :  حدود 192/000 تومان
  • شهریه متغیر دروس عمومی رشته حسابداری :  حدود 153/000 تومان
  • شهریه متغیر دروس آزمایشگاهی عملی و کارگاهی رشته حسابداری :  حدود 230/000 تومان
  • شهریه متغیر دروس پروژه رشته حسابداری :  حدود 268/000 تومان

رشته حسابداری عمدتا از دروس اصلی تخصصی ، پایه نظری و عمومی تشکیل شده است و تعداد واحدهای درسی عملی و پروژه کمتری دارد. شما برای انتخاب واحد در هر ترم باید چارت درسی رشته خود را از دانشگاه بگیرید و سپس با رعایت دروس پیش نیاز ، انتخاب واحد کنید. در هر  ترم با توجه به معدل ترم قبلی خود امکان انتخاب 14 الی 24 واحد درسی را خواهید داشت و مسلم است که اگر تعداد بیشتری واحد درسی بردارید ، شهریه متغیر شما افزایش می یابد.

مرتبط بخوانید : شهریه دانشگاه آزاد ارشد رشته حسابداری و ارشد حسابداری بدون کنکور

لازم به ذکر است که هر درس رشته حسابداری ممکن است تک واحدی ، دو واحد ، سه واحدی یا چهار واحدی باشد و مبالغ فوق برای هر یک واحد درسی می باشد. برای مثال هر یک واحد درسی اصلی تخصصی حدود 230 هزار تومان شهریه متغیر دارد و اگر درس دو واحدی باشد ، شهریه متغیر آن درس حدود 460 هزار تومان می باشد.

احتمالا این را هم بپسندید  ترم دوم دانشگاه از کی شروع می شود - راهنمای زمانبندی تحصیلی دانشگاه ها

سوالات شما

  • آیا تحصیل در رشته حسابداری دانشگاه شبانه شهریه دارد ؟

بله ، تحصیل در دانشگاه نوبت دوم رایگان نیست و دانشجو ملزم به پرداخت شهریه می باشد.

  • شهريه دانشگاه نوبت دوم حسابداری 1401 چقدر است ؟

درباره جزئیات کامل شهریه رشته حسابداری در دانشگاه نوبت دوم ، در این مطلب توضیحات کاملی را ارائه کرده ایم.

  • شهریه رشته حسابداری در دانشگاه نوبت دوم بیشتر است یا دانشگاه آزاد ؟

شهریه دانشگاه آزاد از شهریه دانشگاه نوبت دوم بیشتر است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام کاردانی حسابداری بدون کنکور

ثبت نام کاردانی حسابداری بدون کنکور 1401 – در دانشگاه های سراسری ، آزاد و علمی کاربردی

  رشته حسابداری در مقطع کاردانی ارائه می شود و داوطلبانی که می خواهند با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر