از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

شهریه دانشگاه غیر انتفاعی کارشناسی 1401 – شهریه تمام رشته ها

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

شهریه دانشگاه غیر انتفاعی کارشناسی

 

شهریه دانشگاه غیر انتفاعی کارشناسی در رشته های علوم انسانی ، علوم پایه ، فنی مهندسی ، هنر و … متفاوت است و دانشجویان با توجه به رشته ای که انتخاب می کنند ، باید شهریه مصوب رشته تحصیلی خود را بپردازند. شهریه دانشگاه غیر انتفاعی به نسبت دانشگاه آزاد مناسب تر است به همین دلیل داوطلبان بسیاری تمایل دارند در این دانشگاه ثبت نام کنند تا از عهده پرداخت شهریه برآیند. در دانشگاه غیرانتفاعی اکثر رشته های مقطع کارشناسی ارائه می شود و شما می توانید در رشته مورد علاقه خود با پرداخت شهریه تحصیل کنید. در این مطلب همراه ما باشید تا از شهریه رشته های مختلف کارشناسی دانشگاه غیر انتفاعی مطلع شوید.

برای اطلاع از شهریه دقیق رشته های کارشناسی در دانشگاه غیرانتفاعی و دیگر دانشگاه های شهریه پرداز  ، با مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

میزان شهریه دانشگاه غیر انتفاعی کارشناسی در رشته های انسانی

بیشترین تنوع رشته های تحصیلی دانشگاه غیر انتفاعی را رشته های انسانی دارند که از جمله آنها می توان به رشته های حقوق ، حسابداری ، روانشناسی ، مدیریت بازرگانی و … اشاره کرد. تحصیل در این رشته ها در مقاطع کاردانی و کارشناسی امکان پذیر است البته بعضی رشته ها همچون روانشناسی ، در مقطع کاردانی ارائه نمی شوند. میزان شهریه رشته های انسانی دانشگاه غیر انتفاعی در مقایسه با سایر رشته ها ، مناسب تر است و اگر رشته ای می خواهید که هزینه تحصیل مناسب تری داشته باشد ، این رشته ها را پیشنهاد می کنیم.

مرتبط بخوانید :  دانشگاه های غیرانتفاعی تهران رشته انسانی

شهریه دانشگاه غیر انتفاعی در رشته های انسانی برای هر ترم حدود 2 تا 2/5 میلیون تومان می باشد و با در نظر گرفتن اینکه هر سال شامل دو ترم اصلی است ، شما دو بار در سال باید شهریه بپردازید.

احتمالا این را هم بپسندید  لیست رشته های دانشگاه علم و فرهنگ 📞 رشته های با کنکور و بدون کنکور

هزینه تحصیل دانشگاه غیر انتفاعی کارشناسی در رشته های ریاضی و فنی مهندسی

رشته های ریاضی و فنی مهندسی همچون مهندسی برق ، مهندسی مکانیک ، مهندسی کامپیوتر و … در دانشگاه غیرانتفاعی ارائه می شوند که شهریه مناسبی هم نسبت به دانشگاه آزاد دارند. اگر علاقه مندید در یکی از رشته های فنی مهندسی دانشگاه غیرانتفاعی تحصیل کنید ، شهریه هر ترم تحصیل شما حدود 3 تا 4 میلیون تومان خواهد بود و با در نظر گرفتن 4 سال طول دوره تحصیل ، در مجموع باید 8 بار این میزان شهریه را پرداخت کنید.

مرتبط بخوانید : هر ترم دانشگاه غیر انتفاعی چند ماه است

میزان شهریه دانشگاه غیر انتفاعی کارشناسی در رشته های تجربی و علوم پایه

داوطلبان علاقه مند به تحصیل در رشته های تجربی مثل شیمی محض ، شیمی کاربردی ، زیست شناسی ، میکروبیولوژی و … می توانند دانشگاه غیرانتفاعی را برای تحصیل خود انتخاب کنند. این رشته ها در مقطع کارشناسی پیوسته ارائه می شوند و 4 سال مدت زمان تحصیل مجاز دارند. دانشجویان به ازای هر ترم تحصیل در هر یک از رشته های تجربی و علوم پایه دانشگاه غیرانتفاعی حدود 2/5 الی 3 میلیون تومان شهریه خواهند داشت که می توانند به صورت اقساطی هم شهریه خود را واریز کنند.

مرتبط بخوانید : ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی ترم بهمن

تفاوت شهریه دانشگاه غیر انتفاعی کارشناسی با سایر دانشگاه ها

تمام دانشگاه های دایر در کشور به جزء دانشگاه روزانه ، شهریه پرداز هستند و در اکثر این دانشگاه ها نیز بسیاری از رشته ها از گروه های انسانی ، فنی مهندسی ، تجربی ، هنر و … ارائه می شوند. برای قبولی در رشته های دانشگاه های شهریه پرداز ، شرایط پذیرش بدون کنکور نیز فراهم است اما داوطلبان باید دانشگاهی را انتخاب کنند که برای پرداخت شهریه آن دانشگاه مشکلی نداشته باشند.

احتمالا این را هم بپسندید  شهریه دانشگاه غیر انتفاعی رشته مدیریت بازرگانی 1401 - ثابت و متغیر

در میان دانشگاه های شهریه پرداز ، بیشترین میزان شهریه را دانشگاه پردیس خودگردان و سپس دانشگاه آزاد دارد. شهریه دانشگاه های نوبت دوم ، غیرانتفاعی و پیام نور تقریبا نزدیک به هم است و دانشگاه علمی کاربردی نیز کمترین میزان شهریه را در مقایسه با سایر دانشگاه ها از دانشجویان خود دریافت می نماید.

پس اگر به دنبال دانشگاهی با هزینه کمتر هستید ، در صورتی که رشته مورد علاقه شما در دانشگاه علمی کاربردی ارائه می شود ، می توانید این دانشگاه را برای ادامه تحصیل انتخاب کنید ولی اگر در پرداخت شهریه مشکل مالی ندارید ، می توانید وارد سایر دانشگاه ها شوید.

سوالات شما

  • شهریه رشته های کارشناسی در دانشگاه غیرانتفاعی چقدر است ؟

برای اطلاع از میزان شهریه رشته های کارشناسی دانشگاه غیر انتفاعی لطفا این مطلب را مطالعه کنید.

  • کمترین میزان شهریه کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی را کدام رشته دارد ؟

رشته های انسانی در دانشگاه غیر انتفاعی هزینه تحصیل کمتری دارند.

  • شهریه کارشناسی دانشگاه غیر انتفاعی بیشتر است یا دانشگاه آزاد ؟

دانشگاه آزاد از دانشجویان خود شهریه بیشتری دریافت می کند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ارشد بدون کنکور دانشگاه علم و فرهنگ

ارشد بدون کنکور دانشگاه علم و فرهنگ 1402 📞 شرایط پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علم و فرهنگ

دانشگاه غیرانتفاعی علم و فرهنگ به عنوان دانشگاه سطح یک غیرانتفاعی ، دارای کیفیت آموزشی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر