از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

شهریه دانشگاه غیرانتفاعی خاتم تهران 1401 – هزینه تحصیل در رشته ها و مقاطع مختلف

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

شهریه دانشگاه غیرانتفاعی خاتم تهران

 

دانشگاه غیرانتفاعی خاتم تهران از محبوب دانشگاه های غیرانتفاعی واقع شده در شهر تهران است که از طریق آزمون سراسری رشته های ریاضی ، تجربی و انسانی ، در رشته های تحصیلی خود دانشجو پذیرش می نماید. داوطلبانی که با انجام انتخاب رشته کنکور سراسری در یکی از رشته های حسابداری ، مدیریت امور بانکی ، حقوق ، مهندسی کامپیوتر و مهندسی معماری دانشگاه غیرانتفاعی خاتم تهران قبول شده اند ، می بایست با توجه به رشته تحصیلی پذیرفته شده خود و همچنین سالی که وارد دانشگاه می شوند ، شهریه مصوب دانشگاه را بپردازند. میزان شهریه دانشگاه غیرانتفاعی خاتم تهران در رشته های تحصیلی مختلف ، فرق می کند و دانشجویان در هر ترم تحصیل خود شهریه را پرداخت می کنند. در این مطلب به بررسی جزئیات بیشتری از مبلغ شهریه این دانشگاه می پردازیم. همراه ما باشید.

سوالات خود را درباره شهریه دانشگاه های سراسری و آزاد از مشاوران ما بپرسید و به طور کامل راهنمایی شوید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

شهریه دانشگاه غیرانتفاعی خاتم تهران 1401

دانشگاه غیرانتفاعی خاتم یکی از دانشگاه های غیرانتفاعی در استان تهران است که فقط از طریق کنکور سراسری رشته های نظری یعنی ریاضی ، تجربی و انسانی ، ثبت نام دانشجویان را انجام می دهد. داوطلبانی که علاقه مند به تحصیل در دانشگاه خاتم هستند ، باید بتوانند در کنکور گروه آزمایشی خود رتبه مناسب را به دست آورند و پس از قبولی در دانشگاه نیز می بایست از توان مالی لازم برای پرداخت شهریه برخوردار باشند. میزان شهریه رشته های انسانی و فنی مهندسی این دانشگاه متفاوت است که در بخش های بعدی به تفکیک بررسی خواهیم کرد.

مرتبط بخوانید : رشته های دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور

شهریه دانشگاه غیرانتفاعی خاتم در رشته های انسانی

رشته های انسانی دانشگاه غیرانتفاعی خاتم تهران شامل حسابداری ، مدیریت امور بانکی ، حقوق هستند که رشته حقوق را فقط داوطلبان کنکور انسانی می توانند انتخاب کنند. رشته مدیریت امور بانکی هزینه تحصیل مناسب تر از رشته های حقوق و حسابداری دارد اما به صورت میانگین ، شهریه این رشته ها در هر ترم حدود 1/5 الی 2 میلیون تومان می باشد.

احتمالا این را هم بپسندید  دانشگاه غیرانتفاعی بهتره یا علمی کاربردی - تفاوت دانشگاه غیرانتفاعی با علمی کاربردی

شهریه رشته های انسانی دانشگاه غیرانتفاعی خاتم شامل بخش های ثابت و متغیر است که هزینه ثابت در ابتدای ترم دریافت می شود اما شهریه متغیر را تا پایان ترم فرصت برای پرداخت آن وجود دارد. شهریه ثابت این رشته ها یکبار در زمان ورود به دانشگاه تعیین می گردد و تا زمان فارغ التحصیلی مبلغ آن افزایش نمی یابد ، به عبارتی دیگر دانشجویان در طول 8 ترم تحصیل خود ، یک میزان برابر شهریه ثابت پرداخت می کنند.

اما مبلغ شهریه متغیر را تعداد و نوع واحدهای انتخابی هر ترم دانشجو تعیین می نماید و سالانه حدود 15 درصد گران تر می شود. دانشجویان اگر در یک ترم واحدهای عملی و تخصصی بیشتر و تعداد واحدهای بیشتری اخذ کنند ، شهریه متغیر آن ترم آنها گران تر می شود اما اگر دروس نظری با تعداد واحدهای کمتری در یک ترم داشته باشند ، شهریه متغیر آنها کمتر خواهد بود.

شهریه دانشگاه غیرانتفاعی خاتم در رشته های مهندسی 

رشته های مهندسی دانشگاه غیرانتفاعی خاتم تهران شامل دو رشته مهندسی معماری و مهندسی کامپیوتر هستند که فقط داوطلبان کنکور ریاضی می توانند وارد این رشته ها شوند. دو رشته مذکور ، از رشته های انسانی هزینه تحصیل بیشتری دارند و به صورت میانگین ، 2/5 الی 3 میلیون تومان است.

دانشجویان رشته های فنی مهندسی ، دروس عملی بیشتری دارند به همین دلیل هزینه تحصیل آنها گران تر است. این دسته از دانشجویان نیز مبلغ شهریه ثابت برابر در طول 8 ترم تحصیل خود دارند اما مبلغ شهریه متغیر آنها سالانه 15 تا 20 درصد گران تر می شود.

مرتبط بخوانید : سایت ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی و شرایط دانشگاه غیرانتفاعی

نحوه پرداخت شهریه دانشگاه غیرانتفاعی خاتم تهران

نحوه پرداخت شهریه دانشگاه غیرانتفاعی خاتم تهران به صورت اینترنتی است و دانشجویان می بایست از طریق سامانه گلستان نسبت به پرداخت هزینه تحصیل هر ترم خود اقدام نمایند. برای واریز شهریه می بایست قسط اول به عنوان شهریه ثابت در ابتدای ترم  قبل از انتخاب واحد واریز گردد و بعد از انجام انتخاب واحد که شهریه متغیر محاسبه می شود ، می بایست تا پایان ترم شهریه متغیر نیز واریز گردد.

احتمالا این را هم بپسندید  رشته حسابداری بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1401 – شرایط و راهنمای ثبت نام

سوالات شما

  • شهریه دانشگاه غیرانتفاعی خاتم تهران چقدر است ؟

میزان شهریه دانشگاه غیرانتفاعی خاتم در رشته های انسانی و مهندسی متفاوت است که در این مطلب بررسی کرده ایم.

  • دانشجویان دانشگاه غیرانتفاعی خاتم سالانه چقدر افزایش شهریه دارند ؟

شهریه دانشگاه غیرانتفاعی خاتم مشابه سایر دانشگاه های غیرانتفاعی سالانه 15 الی 20 درصد گران تر می شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ارشد بدون کنکور دانشگاه علم و فرهنگ

ارشد بدون کنکور دانشگاه علم و فرهنگ 1402 📞 شرایط پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علم و فرهنگ

دانشگاه غیرانتفاعی علم و فرهنگ به عنوان دانشگاه سطح یک غیرانتفاعی ، دارای کیفیت آموزشی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر