از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

شهریه دانشگاه شبانه رشته روانشناسی 1401 – شهریه رشته روانشناسی نوبت دوم

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

شهریه دانشگاه شبانه رشته روانشناسی

 

داوطلبان کنکوری رشته های ریاضی ، تجربی و انسانی می توانند رشته روانشناسی را در دانشگاه شبانه انتخاب کنند که البته بیشترین ظرفیت پذیرش به داوطلبان کنکور انسانی اختصاص داده می شود. اگر شما هم به تحصیل در رشته روانشناسی دانشگاه نوبت دوم علاقه دارید ، لازم است بدانید که تحصیل شما در این دانشگاه رایگان نخواهد بود و باید به ازای هر ترمی که در دانشگاه می گذرانید ، شهریه مصوب را پرداخت کنید. شهریه دانشگاه شبانه رشته روانشناسی در بخش شهریه ثابت برابر با شهریه ثابت سایر رشته های انسانی است اما در بخش شهریه متغیر با توجه به تعداد و نوع واحد های درسی اخذ شده ، می تواند بیشتر یا کمتر باشد. ما در این مطلب می خواهیم شهریه دانشگاه شبانه رشته روانشناسی 1401 را با جزئیات کامل بررسی کنیم. همراه ما باشید.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه شهریه دانشگاه شبانه، دانشگاه آزاد و دانشگاه پردیس خودگردان در رشته های مختلف ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

شهریه دانشگاه شبانه رشته روانشناسی 1401

رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی دانشگاه نوبت دوم برای داوطلبان کنکوری ارائه می شود که علاقه مندان به شرط کسب رتبه کافی امکان پذیرش در این رشته محل را خواهند داشت. تحصیل در رشته روانشناسی دانشگاه نوبت دوم با پرداخت شهریه همراه است که میزان شهریه را شهریه های ثابت و متغیر تشکیل می دهند. طول دوره تحصیل در رشته روانشناسی این دانشگاه به مدت 4 سال است که هر سال هم از دو ترم تحصیلی تشکیل می شود. دانشجویان برای هر ترم تحصیل خود موظف به پرداخت شهریه خواهند بود و در صورت داشتن بدهی ، اجازه ورود به ترم بعدی را نخواهند داشت.

مرتبط بخوانید : رتبه لازم برای روانشناسی در رشته انسانی

شهریه ثابت رشته روانشناسی در دانشگاه شبانه

یک بخش از کل هزینه تحصیل در رشته روانشناسی دانشگاه نوبت دوم را شهریه ثابت تشکیل می دهد. میزان شهریه ثابتی که شما باید پرداخت کنید ، بر اساس سال ورودتان به دانشگاه تعیین می شود و اگر سال بعد وارد دانشگاه شوید ، شهریه ثابت بیشتری خواهید داشت. شهریه ثابت رشته روانشناسی در دانشگاه نوبت دوم برابر با شهریه ثابت سایر رشته ها و حدود 1/340/000 تومان برای سال 1401 می باشد. این بخش از شهریه تا زمان فارغ التحصیلی ثابت است و بیشتر یا کمتر نخواهد شد.

مرتبط بخوانید : هزینه هر ترم کارشناسی ارشد شبانه

شهریه متغیر رشته روانشناسی در دانشگاه شبانه

بیشترین بخش از شهریه رشته روانشناسی را شهریه متغیر تشکیل می دهد و شما بر اساس اینکه در هر ترم چه نوع واحد های درسی و چند واحد درسی اخذ کنید ، باید شهریه متغیر را بپردازید. دروس رشته روانشناسی شامل دروس اصلی تخصصی ، پایه نظری ، عمومی و … هستند که میزان شهریه متغیر هر یک از این دروس به شرح زیر می باشد :

  • شهریه متغیر دروس اصلی تخصصی :  حدود 230/000 تومان
  • شهریه متغیر دروس پایه نظری :  حدود 192/000 تومان
  • شهریه متغیر دروس عمومی :  حدود 153/000 تومان
  • شهریه متغیر دروس آزمایشگاهی عملی و کارگاهی :  حدود 230/000 تومان
  • شهریه متغیر دروس پروژه :  حدود 268/000 تومان
احتمالا این را هم بپسندید  شهریه دانشگاه نوبت دوم حقوق 1401 - شهریه ثابت و متغیر رشته حقوق شبانه

مبالغ فوق برای هر یک واحد درسی می باشد و هر درس ممکن است یک واحدی ، دو واحدی ، سه واحدی یا چهار واحدی باشد و شما در هر ترم می توانید حداقل 14 و حداکثر 24 واحد درسی بردارید.

مقایسه شهریه رشته روانشناسی شبانه با آزاد و پیام نور

تحصیل در رشته روانشناسی دانشگاه های نوبت دوم ، آزاد و پیام نور شهریه دارد که میزان شهریه این دانشگاه ها تا حدودی متفاوت است. بیشترین میزان شهریه این رشته مربوط به دانشگاه آزاد است که به ازای هر ترم تحصیل حدود 4 الی 5 میلیون تومان شهریه دریافت می کند و کمترین میزان شهریه هم برای دانشگاه پیام نور می باشد که حدود 2/5 میلیون تومان است. شهریه دانشگاه نوبت دوم با دانشگاه آزاد تفاوت چندانی ندارد ولی در یک مقایسه کلی ، دانشگاه آزاد شهریه بیشتری دریافت می کند.

مرتبط بخوانید : دانشگاه شبانه چیست – راهنمای معرفی دانشگاه شبانه و تفاوت آن با دانشگاه روزانه

سوالات شما

  • شهریه دانشگاه شبانه رشته روانشناسی چقدر است ؟

تحصیل در رشته روانشناسی دانشگاه نوبت دوم هزینه دارد که میزان شهریه شامل دو بخش ثابت و متغیر می باشد. برای بررسی کامل شهریه ، این مطلب را مطالعه کنید.

  • دانشجویان ورودی جدید رشته روانشناسی دانشگاه نوبت دوم چقدر باید شهریه پرداخت کنند ؟

شهریه علی الحساب پرداختی دانشجویان ورودی جدید رشته روانشناسی دانشگاه نوبت دوم شامل کل شهریه ثابت و بخشی از شهریه متغیر است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

دکتری روانشناسی چند سال است

دکتری روانشناسی چند سال است 📞 بررسی طول دوره تحصیل دکتری روانشناسی

دکتری روانشناسی چند سال است ؟ دانشجویان و فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ارشد که علاقه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر