از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

شرایط دانشگاه فرهنگیان 1403 📞 آخرین شرایط شرکت و پذیرش در دانشگاه فرهنگیان

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

شرایط دانشگاه فرهنگیان 1400 - آخرین شرایط شرکت و پذیرش در دانشگاه فرهنگیان

طبق توافقی که میان سازمان سنجش و وزارت آموزش و پرورش انجام گرفته شده‌ است ، در سال 1403 نیز پذیرش دانشجو در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و پذیرش فرهنگیان از طریق برگزاری آزمون های سراسری صورت می پذیرد و داوطلبانی که علاقه مند به ورود در دانشگاه فرهنگیان هستند ، بایستی واجد شرایط لازم باشند.

اولین شرط پذیرش در دانشگاه فرهنگیان ، شرکت در کنکور سراسری است و فرقی نمی کند که شما در کدام گروه آزمایشی ثبت نام کنید ، زیرا دانشگاه فرهنگیان برای هر 5 گروه آزمون سراسری رشته‌ هایی را ارائه می دهد و البته تعداد رشته‌ ها و ظرفیت ها در گروه های مختلف ، متفاوت است.

در ادامه این مطلب ، آخرین شرایط دانشگاه فرهنگیان 1403 را ارائه داده‌ ایم و حتی اگر یکی از این شروط را نداشته باشید ، مجاز به تحصیل در دانشگاه مذکور نخواهید بود.

با توجه به اینکه شرایط دانشگاه فرهنگیان هر سال تغییر می کند ، شما عزیزان میتوانید برای پیگیری اخبار تغییر شرایط دانشگاه فرهنگیان ، با مشاوران ما در پاسخ با ما در ارتباط باشید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند 

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

شرایط معدل و تراز کنکور دانشگاه فرهنگیان 1403

شرط معدل دانشگاه فرهنگیان ، اولین و اصلی ترین شرط برای ورود به این دانشگاه می باشد و داوطلبان باید حداقل معدل 14 کل دیپلم را در سه پایه دوره دوم متوسطه ، کسب کنند تا مجاز به انتخاب رشته‌ های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان شوند.

علاوه بر شرط معدل ، داوطلبان می بایست در آزمون سراسری نیز تراز 6500 و بالاتر را کسب کنند و داوطلبانی به کم تر از تراز 6500 ، مجاز به انتخاب رشته‌ نخواهند بود.

ممکن است داوطلبی معدل بسیار خوبی داشته باشد ، اما تراز او در کارنامه کنکور کم تر از 6500 شود و یا بالعکس ، معدل بالا داشته باشد ولی تراز او پایین شود. در هر دو حالت شرایط دانشگاه فرهنگیان 1403 ندارد.

معدل در نظر گرفته شده‌ برای دانشگاه فرهنگیان ، تحت هیچ شرایطی تغییر و یا خذف نخواهد شد و دانش آموزان با معدل پایین تر ، می توانند درخواست ترمیم معدل دهند. با کلیک بر روی لینک ترمیم معدل دیپلم برای دانشگاه فرهنگیان اطلاعات بیشتری را کسب کنید.

مرتبط بخوانید : شرط معدل دانشگاه فرهنگیان

شرایط بومی گزینی دانشگاه فرهنگیان 1403

پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان به صورت بومی انجام می گیرد و ممکن است بسیاری از شما ندانید که منظور از شرط بومی گزینی دانشگاه فرهنگیان چیست.

استان بومی اکثر داوطلبان کنکوری ، استانی است که در آن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی شان را دریافت کرده‌ اند ، برای مثال استان بومی داوطلبی که در تهران فارغ التحصیل شده‌ اند ، استان تهران می باشد و تنها می تواند از رشته‌ های دانشگاه فرهنگیان تهران انتخاب کند و در سایر استان ها نیز به همین ترتیب می باشد.

داوطلبانی که در زمان تکمیل فرم انتخاب رشته‌ کنکور در سایت سنجش ، رشته‌ های دانشگاه فرهنگیان غیر از استان بومی خود را درج کنند اخطار سامانه را دریافت می نمایند و آن کد رشته‌ یا کد رشته‌ محل های انتخابی ، ثبت نمی شود.

مرتبط ببینید : حداقل رتبه برای دانشگاه فرهنگیان

شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان 1403

شرایط دانشگاه فرهنگیان

یکی دیگر از شرایط دانشگاه فرهنگیان 1403 برای پذیرش دانشجو ، دارا بودن حداکثر سن 24 سال تمام در زمان ورود به دانشگاه است و محاسبه سن هر داوطلب با توجه به مندرجات شناسنامه ای انجام می گیرد و در هر مرحله از پذیرش که مشخص شود  که داوطلب اقدام به تغییر سن شناسنامه ای خود کرده‌ است ، پذیرش او لغو خواهد شد.

متولدین 01 / 07 / 1378 به بعد ، از شرط سنی لازم برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان برخوردار هستند و متولدین قبل از آن مجاز به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان نمی باشند.

توجه داشته باشید که ، انجام خدمت سربازی یا هر گونه سوابق کاری دیگر ، تاثیری در شرط سنی ندارد و این شرط تحت هیچ شرایطی تغییر نخواهد کرد.

برای مطالعه کاملتر در این مورد این مقاله را مطالعه بفرمایید : شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان

شرایط انتخاب رشته‌ دانشگاه فرهنگیان 1403

داوطلبانی که طبق توضیحات کارنامه کنکور مجاز به انتخاب رشته‌ در دانشگاه فرهنگیان شده‌ اند و سایر شرایط این دانشگاه را نیز دارند ، در صورتی که اولویت اول آنها پذیرش در دانشگاه فرهنگیان است باید انتخاب رشته‌ خود را به گونه ای انجام دهند که بیشترین شانس قبولی را در این دانشگاه داشته باشند.

در واقع رشته‌ محل های مربوط به دانشگاه فرهنگیان باید در اولویت های اول فرم انتخاب رشته‌ قرار بگیرند تا شانس دعوت به مصاحبه افزایش یابد ، بدیهی است که اگر رشته‌ های دانشگاه فرهنگیان در اولویت های پایین تر فرم انتخاب رشته‌ باشند و شما در اولویت های بالاتر نمره قبولی داشته باشید ، دیگر برای مصاحبه فرهنگیان دعوت نخواهید شد.

سایر شرایط پذیرش در دانشگاه فرهنگیان

سه شرط سنی ، معدل و بومی گزینی اصلی ترین شرایط دانشگاه فرهنگیان 1403 هستند که شما حتما باید برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان آن ها را دارا باشید. اما شرایط دیگری هم هستند که عبارتند از :

  • دارا بودن تابعیت ایرانی
  • اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده‌ در قانون جمهوری اسلامی ایران
  • التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  • عدم سو سابقه محکومیت جزایی و کیفری
  • داشتن سلامت کامل روانی و جسمانی از طریق معاینات پزشکی و انجام مصاحبه تخصصی
  • نداشتن اعتیاد به مواد مخدر ، دخانیات و الکل
  • برخورداری از اخلاق و رفتار نیکو و حسن شهرت متناسب با شان معلمی

شرایط مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403

شرایط دانشگاه فرهنگیان 1400

پذیرفته شدگان مرحله اول دانشگاه فرهنگیان که به صورت چند برابر ظرفیت برای مصاحبه دعوت می شوند ، می بایست در مرحله مصاحبه نیز احراز صلاحیت شوند و در این مرحله علاوه بر بررسی تمام شرایط فوق ، قدرت بینایی ، قدرت تکلم و قدرت شنوایی داوطلب نیز مورد ارزیابی قرار می گیرد و پذیرش نهایی با موفقیت در مرحله مصاحبه امکان پذیر خواهد بود.

  • قدرت شنوایی : شنیدن صداهای معمولی ، عدم نقص شنوایی یا کم شنوایی بیش از 30 دسیبل
  • توانایی و مهارت گفتاری : رعایت مخارج تمام حروف و ادای كلمات و عبارات ،  نداشتن هیچ گونه لكنت زبان
  • قدرت بینایی : قدرت دید هر چشم حداقل پنج دهم یا هر دو چشم بدون عینك و لنز، (حداقل ده بیستم) و نداشتن كوررنگی و انحراف چشم ، هر نوع نقص میدان بینایی در یك یا هر دو چشم ، دوربینی غیر قابل درمان ، ضایعات وسیع ، شدید و غیرقابل درمان در هر دو قرنیه ، نابینایی در یك چشم.
  • سلامتی بدن : عدم ابتلا به بیماری های مزمن و صعب العالج از قبیل دیابت ، سیروز كبدی ، آسم ، نارسایی كلیه ، بیماری های قلبی ، اسكروز آن پالک  ، پاركینسون و بیماری های خونی نظیر لوسمی ، كم خونی شدید مقاوم به درمان ، تالاسمی ماژور و … بنا به تشخیص پزشک.

با دریافت مشاوره در زمینه مصاحبه دانشگاه فرهنگیان از مشاوران با تجربه ما و پرسیدن سوالات خود در این خصوص ، قبولی خود را تضمین کنید. برای ارتباط با مشاوران کافیست تماس بگیرید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403 احتمالا هفته اول شهریورماه خواهد بود و اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان تا آخر مردادماه از طریق سایت سنجش منتشر خواهد شد. مصاحبه دانشگاه فرهنگیان در چند مرحله برگزار می شود که معاینات پزشکی یکی از این مراحل است. سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان در هر زمینه ای از جمله سیاسی ، مذهبی ، اطلاعات عمومی ، تاریخی و … می تواند باشد و باید آمادگی لازم را در پاسخگویی به سوالات داشته باشید.

قوانین پوشش در دانشگاه فرهنگیان

شرایط دانشگاه فرهنگیان 1400

  1. ﭘﻮﺷﺶ ﺳﺎﺩﻩ ﻭ ﺑﺎ ﻭﻗﺎﺭ (ﺍﺯ ﻧﻈﺮ ﺭﻧﮓ ﻭ ﻃﺮﺡ ) متناسب ﺑﺎ شغل معلمی
  2.  ﺁﺭﺍﻳﺶ ﻭ ﭘﻴﺮﺍﻳﺶ ﻣﻮ ﻫﺎ مناسب ﺷاﻥ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ فرهنگیان
  3. ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ نکردن ﺍﺯ ﻟﺒﺎﺱ ، ﺗﺼﺎﻭﻳﺮ ، ﻃﺮﺡ ، ﻧﻮﺷﺘﻪ ﻭ ﺯﻳﻮﺭ ﺁﻻتی که با ارزش های اسلامی و شان معلمی مغایرت دارند.
  4. نپوشیدنﻟﺒﺎﺱ ﻫﺎی ﺗﻨﮓ ﻭ ﺑﺪﻥ ﻧﻤﺎ و تی شرت های بی آستین
  5. نپوشیدن لباس های با رنگ تند و زننده‌

دانشجویان خانم دانشگاه فرهنگیان باید پوشش برتر ترجیحا چادر داشته باشند و حتی در روز اول دانشگاه که برای ثبت نام می روید ، باید چادر به سر داشته باشید. در دانشگاه فرهنگیان تفکیک جنسیتی وجود دارد یعنی دانشکده های واحد برادران و خواهران مجزاست البته اساتید هم خانم هستند هم آقا ولی دانشکده ها مجزا هستند. قوانین پوشش در دانشگاه فرهنگیان در برخی واحد های دانشگاه سخت گیرانه تر است و چادر را نیز الزامی است اما بعضی دیگر از واحد ها نیز اجباری در این موضوع ندارند.

مرتبط ببینید : مشاوره تلفنی دانشگاه فرهنگیان

تاثیر سهمیه ایثارگران در قبولی دانشگاه فرهنگیان

تاثیر سهمیه ایثارگران در دانشگاه فرهنگیان همانند سایر دانشگاه هاست و به ترتیب 5 درصد و 25 درصد ظرفیت رشته‌ های این دانشگاه به داوطلبان دارای سهمیه ایثارگران 5 درصد و سهمیه ایثارگران 25 درصد اختصاص می یابد. بیشترین تاثیر سهمیه ایثارگران در دانشگاه فرهنگیان ، در مرحله مصاحبه این دانشگاه است و داوطلبانی که سهمیه ایثارگران دارند ، نسبت به داوطلبان بدون سهمیه امتیاز بیشتری در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان کسب می کنند.

سوالات متداول

  • تاثیر سهمی در قبولی دانشگاه فرهنگیان چگونه است ؟

سهمیه داشتن جزو شرایط دانشگاه فرهنگیان نیست و تاثیر آن در قبولی مانند سایر دانشگاه هاست.

  • شرط معدل دانشگاه فرهنگیان چقدر است ؟

حداقل معدل کل دیپلم 14 ، شرط معدل دانشگاه فرهنگیان است.

  • برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان معدل کتبی دیپلم مهم است یا معدل کل دیپلم ؟

برای دانشگاه فرهنگیان معدل کل دیپلم مهم است که باید بیشتر از 14 باشد.

احتمالا این را هم بپسندید  دوره های گذرانده شده ضمن خدمت فرهنگیان 1403 📞 راهنمای دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

کنکور فرهنگیان با دیپلم

کنکور فرهنگیان با دیپلم 📞 کنکور فرهنگیان با دیپلم تمام رشته ها

ثبت نام کنکور فرهنگیان با دیپلم امکان پذیر است و داوطلبانی که فارغ التحصیل نظام …

185 نظر

  1. سلام من متولد ۱۳۷۶/۸/۲۹ هستم اگه رتبه قبولی برای دانشگا رو به دست بیارم میتونم برم دانشگا فرهنگیان یا ن 😔😔

    • با سلام. امسال برای اولین بار شرط سنی دانشگاه فرهنگیان به 24 سال افزایش یافت و اگر در کنکور 1400 نیز شرط سنی همان 24 سال باشد ، می توانید وارد این دانشگاه شوید.

    • سلام کسی بادیپلم تجربی میتواندکنکورانسانی بده

    • سلام خسته نباشید من الان ۱۳ سالمه می توانم ۱۱ سل دگر قبول شوم معدلم دراول تاپنچم ۲۰ بوده ولی تو ششم۱۸.۹۸ بود ولی الان هفتمم معادلم ۱۸ شده برای کنکو فرهنگیان قبول می شوم آیا

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای کنکور فرهنگیان ، معدل دیپلم شما مهم خواهد بود.

    • سلام و وقت بخیر برای مصاحبه فرهنگیان با من نه تماس گرفتن نه پیام دادن . تکلیف چیه ؟ممنون از پاسخ گویی

    • پاسخ با ما

      با سلام. احتمالا دعوت نشده اید.

  2. سلام متولد ۷۶ میتونه وارد فرهنگیان بشه تو ۱۴۰۰ یا نه

    • با سلام. امسال برای اولین بار شرط سنی دانشگاه فرهنگیان به 24 سال افزایش یافت و اگر در کنکور 1400 نیز شرط سنی همان 24 سال باشد ، می توانید وارد این دانشگاه شوید.

  3. سلام
    من متولد ۷۶/۱/۱ هستم یعنی کنکور ۱۴۰۰ ۲۴ سال دارم نمیتونم تربیت معلم برم

    • پاسخ با ما

      با سلام. متاسفانه شما مجاز به ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان نخواهید بود. در کنکور 1400 متولدین 1 مهر سال 1376 و پس از آن ( 1376/07/01 ) مجاز به انتخاب دانشگاه فرهنگیان هستند البته اگر شرط سنی در سال آینده همان 24 سال باشد زیرا ممکن است دوباره همانند سال های قبل به 22 سال تغییر پیدا کند.

  4. سلام میخواستم در رابطه با شرط معدل سوال کنم نمره کل دیپلم من حدودا یک نمره کمتر از نمره ای هستش که تایین کردن برای قبولی بخاطر نمرات کم سال دهم و یازدهم خصوصا یازدهم میخواستم بپرسم میتونم کاری انجام بدم؟ یا راهکاری وجود داره؟ ممنونم

    • پاسخ با ما

      با سلام. شما می توانید در طرح ترمیم معدل دیپلم شرکت کنید و در دروسی که نمرات پایین کسب کرده اید ، یکبار دیگر امتحان دهید. برای اطلاع از شرایط و نحوه ثبت نام در طرح ترمیم معدل و حوزه های برگزاری ازمون ترمیم معدل ، با مشاوران پاسخ با ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

  5. سلام.فردی که سال ۹۶ دیپلم گرفته و دانشجو هست.بعد از گرفتن لیسانس با معدل ۱۳.۹۳ دیپلم،با هیچ تبصره ای نمیتونه آزمون فرهنگیان بده؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. حداقل معدل لازم برای پذیرش در دانشگاه فرهنگیان معدل دیپلم 14 می باشد ، بنابراین مجاز به تحصیل در این دانشگاه از طریق شرکت در کنکور نمی باشید . شما می توانید با مدرک دانشگاهی خود از طریق شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش وارد شغل معلمی شوید. البته رشته فارغ التحصیلی شما باید جزو رشته های مورد نیاز این آزمون باشد. توصیه می شود برای دریافت اطلاعات تکمیلی تر با مشاوران ارشد ما مشورتی داشته باشید.

  6. با سلام
    بنده مدرک دیپلم نظام قدیم دارم
    معدل کتبی نهایی 13/44 هست اما معدل کل دیپلم 16/24 هستش
    میخوام بدونم که شرط معدل فرهنگیان را دارم یا خیر؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. طبق دفترچه راهنمای انتخاب رشته ، داشتن حداقل معدل كل 14 در دوره متوسطه دوم (معدل سه پایه اول،دوم و سوم) براي پذيرش دانشجو ملاک عمل خواهد بود پس با توجه به اینکه معدل کل شما بالاتر از 14 است ، از شرط معدل برخوردار هستید.

  7. محمد علیزاره

    سلام
    معدل کل دیپلمم 15
    ولی معدال کنی دوازدهم 13/67
    این مشکلی دره؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. ملاک معدل برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان ، معدل کل دیپلم است که باید بالای 14 باشد. در نتیجه شما می توانید وارد این دانشگاه شوید.

  8. شرایط سنی در کنکور ۱۴۰۰ چگونه است؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. شرط سنی دانشگاه فرهنگیان برای کنکور 1400 اعلام نشده است اما احتمالا مثل کنکور 99 ، 24 سال تمام باشد.

  9. با سلام ممنون از توضیحات کامل و جامع شما.
    می خواستم بدونم که این محدوده تراز ۶۵۰۰ در کنکور چه محدوده رتبه ای را شامل می شود؟
    ممنون

  10. محدوده تراز ۶۵۰۰ در کنکور چه محدوده رتبه ای می شود؟
    ممنون

  11. با سلام من معدل کل دیپلمم ک تجربی هستش کمتر از 14 هستش و با همین دیپلم برای کنکور ثبت نام کردم ایا امکانش هست ک هنگام تحویل مدارک برای دانشگاه فرهنگیان دیپلم مجدد در دوره خرداد یا شهریور ماه که معدلم بالای 14 بیاد بگیرم و اون دیپلم و به دانشگاه ارائه بدم؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. اگر شما در آزمون های ترمیم معدل شرکت کنید، سازمان سنجش و همچنین سازمان آموزش و پرورش معدل جدید را به صورت سیستمی به دانشگاه فرهنگیان ارسال می کند.

  12. سلام من دیپلم نظام قدیم دارم خواستم بدونم معدل کل هر سه سال دوم و سوم پیش دانشگاهی باید ۱۴ به بالا باشد؟؟ واینکه در گواهی نامه پایان تحصیلات دوره متوسطه معدل کل ۱۴/۸۰ هست اما در گواهی موقت پایان تحصیلات دوره پیش دانشگاهی معدل کل۱۱/۵۹ هست آیا باید در آزمون ترمیم معدل شرکت کنم؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. معدل ملاک دانشگاه فرهنگیان معدل کل دیپلم است که باید بالاتر از 14 باشد. با توچه به گفته شما ، در گواهی نامه پایان تحصیلات دوره متوسطه معدل کل ۱۴/۸۰ را دارید بنابراین شرط معدل دانشگاه فرهنگیان را دارید.

  13. باسلام،ببخشید،من تا شهریور سال1400کاردانی برق میگیرم،و خواستم در کنکور 1401شرکت کنم،برا تربیت معلم،من متولد 1/11/1379هستم،و همچنین برای کنکور1400ثبت نام کردم،ولی چون گفتند باید از دانشگاه انصراف بدم،پشیمان شدم، آیا من شرایط لازم،از جمله شرایط سنی برای تربیت معلم را دارم؟باتشکر پاسخ این سوال خیلی برام مهمه!

  14. باسلام الان باید نوبت دوم دهم ویازدهم دوازدهم بالای 14باشد یانه معدل کل که قول بشیم

    • پاسخ با ما

      با سلام. معدل کل دیپلم یعنی معدل سه سال دهم، یازدهم و دوازدهم برای دانشگاه فرهنگیان ملاک است.

  15. فرهنگیان

    سلام عذر میخوام نمره بینایی برای پذیرش دانشگاه فرهنگیان چقدره بعضی از سایت ها نوشتن نداشتن دید ۱۰/۱۰ در یک چشم و پس از اصلاح با عینک نداشتن دید کمتر از ۱۶/۲۰ بعضی ها هم نوشتند که حد اقل دید ۵/۱۰در یک چشم و نداشتن دید ۱۰ /۲۰در دو چشم پس از اصلاح با عینک کدوم صحیحه راهنمایی میکنید؟:

    • پاسخ با ما

      با سلام. طبق توضیحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری ،قدرت دید هر چشم حداقل پنج دهم یا هر دو چشم بدون عینك و لنز، (حداقل ده بیستم) برای سنجش قدرت بینایی داوطلبان مد نظر قرار میگیرد.

    • سلام اگر یک چشم ۱۰/۱۰و چشم دیگر ۴/۱۰(بدون عینک ) باشه از مرحله گزینش رد میشه یا ن؟

    • پاسخ با ما

      با سلام
      قدرت دید هر چشم حداقل پنج دهم یا هر دو چشم بدون عینك و لنز، (حداقل ده بیستم) مورد تایید می باشد.

  16. فرهنگیان

    دید ۱۰/۲۰ بدون عینک

  17. فرهنگیان

    سلام عذر میخوام نمره بینایی برای پذیرش دانشگاه فرهنگیان چقدره بعضی از سایت ها نوشتن نداشتن دید ۱۰/۱۰ در یک چشم و پس از اصلاح با عینک نداشتن دید کمتر از ۱۶/۲۰ بعضی ها هم نوشتند که حد اقل دید ۵/۱۰در یک چشم و نداشتن دید ۱۰ /۲۰در دو چشم بدون عینک کدوم صحیحه راهنمایی میکنید؟:

  18. با سلام،بنده متولد ۱/۱۱/۷۹هستم،و دارم کاردانی برق میگیرم،آیا اگر سن دانشگاه فرهنیگیان ۲۲سال باشد من ۱۴۰۱میتونم وارد دانشگاه فرهنگیان بشم یا خیر،ممنون میشم جواب بدید

    • پاسخ با ما

      با سلام. شرط سنی دانشگاه فرهنگیان به 24 سال تمام افزایش یافته است و در صورت پابرجا بودن همین شرط سنی برای سال 1401 ، شما مجاز خواهید بود.

  19. سلام معدل کل دیپلم من ۱۶/۴۴و معدل کتبی ۱۲/۴۴هست است میشه دانشگاه فرهنگیان برم

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله شرط معدل دانشگاه فرهنگیان را دارا می باشید.

  20. معدل کل مهمه یا کتبی تورو خدا جواب بدین

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای دانشگاه فرهنگیان معدل کل دیپلم مهم است.

  21. معدل کتبی یا همون دیپلم من ۱۴؟ آیا شرایط قبولی در دانشگاه فرهنگیان رو دارم ؟

  22. سلام شرط معدل دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۰تغییر نکرده ؟

    • پاسخ با ما

      سلام. شرط معدل دانشگاه فرهنگیان ، معدل کل دیپلم 14 و بالاتر است.

  23. سلام متولد ۷۴ هستم ایا شرایط دانشگاه فرهنگیان 1400 رو برا دبیری زبان دارم

    • پاسخ با ما

      سلام. از شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان شرط سنی است که شما واجد این شرط نمی باشید.

  24. مریم بانو

    سلام من متولد 9 تیر 1379 هستم ومیخاستم بهم بگی که اگر شرایط سنی برا فرهنگیان سال 1401 1 مهر 1378 باشه آیا من میتونم فرهنگیان قبول شم یا خیر؟!؟!؟

  25. سلام من متولد 1379/4/9 هستم خواستم بپرسم آیا میتونم توی کنکور سال 1401 شرکت کنم یا خیر؟!؟ البته سال 1401 اگر شرط سنی 22 باشه!!!!! لطفا جواب بدین خیلی برام مهمه

    • پاسخ با ما

      سلام مریم عزیز. از شرایط دانشگاه فرهنگیان شرط سنی است که شما واجد این شرط می باشید.

  26. جز شرط معدل دانشگاه فرهنگیان تمام شرایط دانشگاه فرهنگیان رو دارم، راهی وجود داره برای رد کردن شرط معدل ؟

    • پاسخ با ما

      سلام. برای داشتن شرط معدل دانشگاه فرهنگیان می توانید در آزمون ترمیم معدل شرکت کنید.

  27. عرض ادب. طبق آخرین شرایط دانشگاه فرهنگیان 1400 و شرط معدل دانشگاه فرهنگیان ، اگر معدل کتبی نهایی ۱۰ باشه و معدل کل بالای ۱۶ ممکنه در مصاحبه مشکلی پیش بیاد که چرا کتبی نهایی کم شدیم …؟ لطفا راهنمایی کنید ممنون

    • پاسخ با ما

      سلام. داوطلبان با معدل های بهتر شانس قبولی و امتیاز بیشتری دارند.

    • سلام من یکی از شهر های استان قزوین بدنیا اومدم ولی دیپلمم رو از یکی از شهر های استان گیلان گرفتم و سه سال دبیرستان اونجا بودم. الان ساکن خود شهر قزوینم و همینجا ازدواج کردم . بومی کجا محسوب میشم ؟ میتونم اینجا فرهنگیان قبول شم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. چنانچه محل دریافت مدرک تحصیلی سه سال آخر دوره متوسطه (دبیرستان یا هنرستان) برای داوطلبان نظام قدیم و محل اخذ مدرک پیش دانشگاهی در یک استان باشد ، داوطلب بومی آن استان می باشد

  28. سلام. شرط معدل دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۰ تغییر کرده ؟

  29. دقیقا شرط سنی دانشگاه فرهنگیان چقدره .؟ هر جا ی چیز میگن

  30. سلام من بومی استان فارس هسم
    میتونم تهران قبول شم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. در شرایط دانشگاه فرهنگیان آمده است که این دانشگاه بومی پذیر می باشد.

  31. سلام من رشته علوم انساني رو انتخاب كردم در منطقه ي ٣ ولي با تراز ٦١٨٧ مجاز به انتخاب رشته شدم حالا بايد چکار کنم و می خواهم بدونم که در کدام زیر گروهی مجاز شوم

    • پاسخ با ما

      با سلام. اگر شرایط دانشگاه فرهنگیان را دارید و علاقه مند به تحصیل در این دانشگاه هستید ، باید در فرم انتخاب رشته کنکور خود رشته های این دانشگاه را در اولویت قرار دهید تا شانس دعوت به مصاحبه داشته باشید. برای راهنمایی کامل توصیه می شود با مشاوران ما تماس بگیرید.

  32. سلام ببخشید معدل پیش دانشگاهیم برای فرهنگیان لازمه یا فقط سه سال اول دبیرستان

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای دانشگاه فرهنگیان معدل کل دیپلم ملاک سنجش است.

    • اخه تو شرابط نوشته معدل سه سال دبیرستان من معدل پیش دانشگاهیم ۱۳/۸۳ میخوام بدونم میتونم برم برا فرهنگیان یا ن

    • پاسخ با ما

      با سلام. اگر معدل کل دیپلم شما بالای 14 باشد ، از شرط معدل دانشگاه فرهنگیان برخوردار هستید و معدل پیش دانشگاهی ملاک سنجش نیست.

  33. سلام من به علت تغییر رشته دارم بزرگسا لان درس میخونم متاسفانه نتونستم دروس رشته جدید به علت کمبود واحد دیپلمم سروقت بگیرم وافتاده برای دی ماه ولی معذل کلم دو نمره بالاتر از میزان لازم میخواستم ببینم برای این که دیپلمم تحویلی دی ماه امامن داره رد بشم یا این قضیه درک میکنن بد جوری بلا تکلیفم حواب بدید لطفا

    • پاسخ با ما

      با سلام. اگر شرط سنی و شرط معدل دانشگاه فرهنگیان را داشته باشید ، مشکلی به وجود نخواهد آمد.

  34. سلام میخواستم در مورد شرایط انتخاب رشته فرهنگیان ازتون سوال بپرسم اینکه مثلا اگه من توی انتخاب رشته قبول شم و لی توی مصاحبه رد بشم میتونم یکی غز رشته های علوم پزشکیو برم انتخاب رشته ی فرهنگیان با علوخ پزشکی جداست؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. اگر در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان رد شوید ، رشته های بعدی فرم انتخاب رشته شما بررسی خواهد شد.

  35. سلام ببخشین من معدل کلم 16 و معدل کتیبم 11 هس ولییی تو فرم انتخاب رشته معدل کتبی بندع رو خاستن و منم 11 ر ثبت کردم نکنه طبق معدل کتبی حساب کنن و از مصاحبه رد بشم این امکان هست؟ و اینکع من خاطرم نیس معدل کلم رو ثبت کرده باشم ممکنه از طرف اموزش و پروش ثبت شده باشه

    • پاسخ با ما

      با سلام. در مصاجبه دانشگاه فرهنگیان معدل کل شما مد نظر قرار خواهد گرفت زیرا طبق شرایط این دانشگاه ، معدل کل مهم است نه معدل کتبی

  36. سلام برای کسایی ک دیپلم نظام قدیم دارن آیا معدل پیش دانشگاهی هم مد نظر قرار میگیرد؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. معدل ملاک برای دانشگاه فرهنگیان معدل کل دیپلم است.

  37. سلام ، ببخشید شرایط دانشگاه فرهنگیان هر سال تغییر میکنه؟ برای 1401 باید منتظر تغییر باشیم؟

  38. سلام، برای بخش سلامت بینایی من متوجه نمیشم، خواهش میکنم بگید یعنی کسانی که مثلا نمره چشمشون ۲ هست و عینک میزنند، در مصاحبه ی دانشگاه فرهنگیان به خاطر عدم سلامت بینایی رد میشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شرایط دانشگاه فرهنگیان ممکنه سال بعد تغییر کنه ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. از شرایط دانشگاه فرهنگیان ، قدرت دید هر چشم حداقل پنج دهم یا هر دو چشم بدون عینك و لنز، (حداقل ده بیستم) و نداشتن كوررنگی و انحراف چشم ، هر نوع نقص میدان بینایی در یك یا هر دو چشم ، دوربینی غیر قابل درمان ، ضایعات وسیع ، شدید و غیرقابل درمان در هر دو قرنیه ، نابینایی در یك چشم می باشد.

  39. سلام، من رشتم تجربی بوده میخوام کنکور هنر بدم به رشته فرهنگیان هنر علاقه دارم، با دیپلم تجربی ممکنه فرهنگیان هنر قبول بشم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله با دیپلم تجربی امکان شرکت در کنکور هنر وجود دارد ولی طبق شرایط دانشگاه فرهنگیان ، در مرحله مصاحبه این دانشگاه شاید به دلیل متفاوت بودن مدرک فارغ التحصیلی تان ، امتیاز کمتری کسب کنید.

  40. سلام من در کنکور ۱۴۰۰ دانشگاه روزانه پذیرفته شده ام میخواستم بدونم در صورت انصراف و موافقت سازمان سنجش با درخواست لغو محرومیت و مجوز شرکت در ازمون ۴۰۱ میتونم دانشگاه فرهنگیان را برای سال بعد انتخاب کنم

    • پاسخ با ما

      با سلام. در صورت لغو محرومیت و دارا بودن تمام شرایط دانشگاه فرهنگیان ، بله مجاز هستید.

  41. سلام بنده دانشجوی ترم آخر کاردانی آموزش ابتدایی دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشم متولد آذر ماه سال 78 برای کارشناسی باید دوباره معافیت تحصیلی بگیرم و میخواستم بدونم اگر در کنکور سراسری شرکت کنم و فرهنگیان مجاز شدم میتونم برم دانشگاه فرهنگیان تحصیل کنم سال 96دیپلم نظام قدیم گرفتم والان مهر وارد کارشناسی شدم ممنون از پاسخگویی شما

    • پاسخ با ما

      با سللام. در صورت دارا بودن شرایط دانشگاه فرهنگیان ، بله مجاز هستید.

  42. سلام من ورودی فرهنگیان ۹۹ ام میتونم کنکور ۱۴۰۱شرکت کنم بدون اینکه اسفند انصراف بدم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. طبق شرایط دانشگاه فرهنگیان ، بدون انصراف از دانشگاه ، امکان شرکت در کنکور را ندارید.

  43. سلام من متولد 78/10/22هستم.آیا شرایط سنی لازم برای دانشگاه فرهنگیان1401 رو دارم؟

  44. با سلام خسته نباشید
    من معدل کتبی9.45
    ومعدل کل۱۴.۲دارم آیا در کنکور ۱۴۰۱دچار مشکل میشوم؟
    و در مصاحبه کسانی که معدل بیشتری دارن در اولویت قرار میگرن؟
    لازم است ترمیم معدل کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. با شرکت در طرح ترمیم معدل ، معدل شما ارتقا نمی یابند و فقط نمرات بهتر می شوند. در مرحله مصاحبه نیز داوطلبانی که معدل بهتری دارند ، امتیاز بیشتری کسب می کنند.

    • سلام من متولد 1382/01/22 هستم اگه کنکور قبول شم میتونم برم فرهنگیان؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. واجد شرط سنی هستید و باید سایر شرایط را هم داشته باشید.

  45. با سلام من متولد77/5/6هستم میتونم کنکور1401براب تربیت معلم شرکت کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. با در نظر گرفتن اینکه شرط سنی دانشگاه فرهنگیان در کنکور 1401 ، 24 سال تمام باشد ، داوطلبان متولد 1 مهر سال 77 و پس از آن مجاز به انتخاب رشته این دانشگاه خواهند بود

    • سلام من مهر ۷۶ میتونم یا خیر؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. متاسفانه شرط سنی دانشگاه فرهنگیان را ندارید.

  46. محمدمهدی

    سلام. من رشته دبیرستانم ریاضی هست چطوری میتونم در رشته دبیری الهیات تحصیل کنم.

    • پاسخ با ما

      با سلام. رشته دبیری الهیات از رشته های گروه ازمایشی علوم انسانی است و می توانید در کنکور انسانی شرکت کنید

  47. سلام.من مدرک کارشناسی دارم.و تمامی شرایط دانشگاه فرهنگیان رو هم دارم.آیا میتونم کنکور دانشگاه فرهنگیان بدم و در رشته آموزش ابتدایی قبول شوم؟یا اینکه مدرک کارشناسی دارم مشکل ایجاد میکنه!

  48. باسلام
    نمره کل دیپلم دقیق 14باشه قبوله یاباید بالای14باشه
    نظام قدیم
    ممنون

  49. درود بر شما
    ممنون میشوم پاسخ بنده رو هم بدین🙏🏻 یه سوال من معدلم ۱۱ هست یعنی مجاز نیستم برای فرهنگیان؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. اگر معدل کل شما 11 است ، شرایط دانشگاه فرهنگیان 1401 را ندارید.

  50. سلام من مدرک کارشناسی دوره روزانه رو دارم ، شرایط سنی و شرط معدل رو دارم آیا مدرک کارشناسی برای ورود به دانشگاه فرهنگیان در کنکور سراسری محدودیت ایجاد میکند؟

  51. سلام من فقه و مبانی حقوق خوندم میتونم دانشگاه فرهنگیان شرکت کنم

  52. سلام بنده مدرک کارشناسی از دانشگاه پیام نور در رشته علوم اجتماعی دارم ۳۱ سالمه ایا شط پدیرش در دانشگاه فرهنگیان رو دارم

    • پاسخ با ما

      با سلام. شرط سنی دانشگاه فرهنگیان حداکثر 24 سال تمام است

  53. سلام
    تراز قبولی برای ایثارگران تفاوتی نداره؟
    همون ۶۵۰۰ هستش؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. دارندگان سهمیه ایثارگران نیز باید حداقل تراز 6500 را به دست آورند.

  54. با سلام من مدرک کارشناسی از دانشگاه روزانه دارم ميتونم سال ۱۴۰۲ برا فرهنگیان کنکور بدم مجدد؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • پاسخ با ما

      با سلام. توصیه می شود با مشاوران مرکز پاسخ با ما تماس بگیرید تا به طور کامل راهنمایی شوید.

  55. سلام در مورد تغییر رشته در دانشگاه فرهنگیان این امکان وجود داره که از دبیری علوم اجتماعی به دبیری ادبیات تغییر رشته داد؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. توصیه می شود با مشاوران مرکز پاسخ با ما تماس بگیرید تا به طور کامل راهنمایی شوید.

  56. با سلام و احترام بنده فارغ التحصیل دانشگاه دولتی هستم در کارشناسی و شرایط سنی هم برا کنکور ۱۴۰۲ دارم اگه ۲۴ سال تمام باشه تنها چیزی،که من رو به شک انداخته اینه که میتونم یبار دیگه در فرهنگیان تحصیل کنم یعنی مدرک کارشناسی بنده که در دانشگاه روزانه هست ، مانع از اون نمیشه؟
    ممنونم.

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  57. حسین اکبری

    سلام وقتتون بخیر
    من الان دوازدهم هستم می‌خواستم بدونم اگه امتحان نهایی رو تجدید بشم و نتونم از تک ماده استفاده کنم میتونم شهریور پاس کنم یا ن چون شنیده بودم تا هفته ی اول شهریور باید دیپلم رو تحویل بدی
    (معدل کل بالای 14 میشه)

  58. سلام خسته نباشید
    جون عزیزتون جواب بدبن
    اگر من ریاضی رو کلا نخونم «نه تو شهریور و نه تو خرداد » و تبصره بزنم توی رفتن به فرهنگیان به مشکل بر میخورم؟؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای دانشگاه فرهنگیان باید بتوانید معدل کل دیپلم بالای 14 به دست آورید

  59. سلام. من دوازدهمم و امسال کنکور دارم
    یکی از امتحانای نهایی رو شرکت نکردم و صفرگرفتم و باید شهریور امتحان بدم ولی بقیه‌ی امتحان هارو بیست یا بالای هفده شدم. معدل سال دهم و یازدهم هم بالای نوزده هست.
    ممکنه اون یه درس برای پذیرش فرهنگیان مشکل ساز بشه؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. در زمان ثبت نام دانشگاه از شما ریز نمرات خواسته می شود تا وضعیت قبولی شما در تمام دروس بررسی شود. ممکن است دانشگاه به شما مهلت دهد که تا آخر بهمن ماه در امتحان آن درس شرکت کنید و نمره قبولی بگیرید.

    • سلام من متولد83هستم امسال، کنکور، دادم یعنی نمی تونم وارددانشگاه فرهنگیان شوم؟

  60. سلام وقت بخیر
    ببخشید آخرین رتبه قبولی فرهنگیان در رشته تجربی برا امسال چقدره؟

  61. سلام ببخشید من معدلم 13.99شده ینی بخاطر یک صدم امکان رد شدن ب فرض قبولی در فرهنگیان وجود داره ؟؟؟

  62. سلام کسی ک دیپلم شهریور بگیره میتونه فرهنگیان بره؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله با معدل کل دیپلم بیشتر از 14 می توانید شرکت کنی.

  63. سلام قبولی برای فرهنگیان از طریق
    کنکور تجربی راحت تره یا کنکور انسانی؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بستگی به رشته انتخابی شما و ظرفیت پذیرش آن رشته دارد

  64. من چهارم دبیرستان نخوندم ولی لیسانس فقه دارم آیا میتونم با لیسانس در کنکور انسانی برای فرهنگیان شرکت کنم ؟ یا حتما باید چهارم دبیرستان بخونم ؟

  65. اگر تو درس های نهایی مثلا ۲ تا درس روبا تبصره قبول شیم مشکلی در پذیرش فرهنگیان به وجود نمیاره؟؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. اگر معدل کل دیپلم بالای 14 دارید ، واجد شرط معدل دانشگاه فرهنگیان هستید

  66. سلام اگه مدرک کارشناسی لیسانس یا کارشناسی ارشد از دانشگاه آزاد داشته باشی نمیتونی فرهنگیان قبول شی؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. باید از شرایط سنی و معدل برخوردار باشید.

  67. سلام وقت به خیر
    اگه بخوام معدله دیپلمم بالای ۱۴ باشه باید در پایه های دهم ، یازدهم و دوازدهم چه معدلی کسب کنم ؟؟

  68. سلام
    من سال ۹۸ کنکور دادم و کارشناسی هوشبری تو دوره ی روزانه قبول شدم و الان مشغول تحصیلم
    میخواستم بدونم میتونم توی کنکور ریاضی سال ۱۴۰۲ شرکت کنم ؟ با توجه ب اینکه خردادماه ۱۴۰۲ از رشته خودم (هوشبری) فارغ التحصیل میشم
    توی کنکور ریاضی هم فقط برای قبولی تو رشته های آموزش ریاضی یا آموزش ابتدایی میخوام شرکت کنم و اینکه متولد ۷۹ هستم ، نمیدونم میتونم دانشگاه فرهنگیان پذیرش بشم یا نه

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله شرط سنی دانشگاه فرهنگیان را دارید و می توانید در کنکور ریاضی شرکت کنید

  69. سلام اگه یه چشمم ده دهم باشه و کامل ببینه ولی چشم دیگه 0از 10 باشه رد میشم ؟؟چشمم کور نیست فقط برای خوندن نمیتونم بخونم

  70. سلام من متولد83هستم امسال، کنکور، دادم یعنی نمی تونم وارددانشگاه فرهنگیان شوم؟

  71. سلام
    من رتبم ۶۳۱۷ شده با تراز ۷۴۰۰ در مشهد هستم
    به نظرتون چقدر شانس دعوت به مصاحبه دارم
    واقعا استرس شدید دارم

  72. سلام من متولد مهر 77 هستم آیا می تونم در کنکور دی 1401 در پذیرش دانشگاه فرهنگیان شرکت کنم.

  73. سلام
    من امسال فرهنگیان مجاز شدم متولد 24اردیبهشت 76هستم
    به مصاحبه برم امکان پذیرش دارم

  74. سلام مطلب خوبی درباره شرایط دانشگاه فرهنگیان اشتید ممنونم.

  75. سلام
    من در کنکور انسانی رتبه ۲۸۰۰۰ م ۳ کسب کردم
    و فرهنگیان آوردم و مصاحبه ها رو رفتم
    الان اگه قبول بشم .
    ان شاالله میتونم نرم فرهنگیان
    و بمونم پشت کنکور

    • پاسخ با ما

      با سلام بله اگر ثبت نام نکنید در دانشگاه محرومیتی برای شما ایجاد نمی شود

  76. سلام خسته نباشید من متولد1378/02/11هستم میتونم دروروی دانشگاه فرهنگیان 1402قبول شم یاسنم بزرگتره ممنونم ازلطفتون

  77. سلام
    من معدل کل دیپلمم ۱۷ هست ولی ترازم خوب نیست امکان قبولی وجود داره برای رشته تربیت بدنی ؟تست ورزش هم خوب دادم

  78. با عرض سلام و خسته نباشید. بنده لیسانس زبان دارم. شرایط شرکت در آزمون رو هم دارم. فقط خواستم بدونم باید همین کنکور سراسری رو شرکت کنم تا بتونم وارد فرهنگیان بشم یا اینکه با مدرک لیسانس باید آزمون دیگه ای بدم. چون قصد دارم دبیر زبان بشم. ممنون🙏🏻

    • پاسخ با ما

      با سلام. شما می توانید در آزمون استخدامی آموزش و پرورش نیز شرکت کنید

  79. سلام.متولد۶۶هستم میتوانم دردانشگاه فرهنگیان شرکت کنم .ودوره زمان دانشگاه چندسال است

  80. سلام دانشجو ترم ۷ روزانه )فنی حرفه ایی هستم میتونم کنکور سراسری بدم و فرهنگیان برم ؟؟؟

  81. سلام بنده متولد ۲۲.۱۱.۷۶ هستم میتونم توی کنکور دی ماه ۱۴۰۱ فرهنگیان رو شرکت کنم؟؟

  82. سلام من دیپلم فنی حرفه ای دارم سوابق تحصیلی چطور محاسبه میشود

  83. سلام میگن که شرایط معدل از ۱۴به ۱۵تغیر خواهد کرد آیه صحت دارد؟

  84. سلام تراز ۶۵۰۰ رشته زبان سال ۱۴۰۲ که فقط تخصصی داشت میشه حدودا چند درصد باید زده باشیم؟

  85. با سللام
    شرط قد برای اقایان چند سانتی متر است؟

  86. سلام آیا وقتی در دانشگاه دولتی درحال تخصیل هستیم مجاز به تحصیل در فرهنگیان میشویم

  87. سلام ببخشید من دیپلم تجربی دارم تغییر رشته دادم وانسانی خوندم و فقط امتحانای خرداد ماه رو گفتن باید بدم الان معدل کل دیپلم من چجوری حساب میشه

  88. سلام خسته نباشید من داخل آزمون سراسری فرهنگیان مجاز شدم معدلم 16هستش سهمیه جانبازی دارم منطقه 3هم هستم رتبه هم 5300بهم میگن توی ورودی دانشگاه برامصاحبه قبول نمیشی تورو خدا کمکم کنید بنظر شما قبول میشم یانه

    • پاسخ با ما

      با سلام. اگر در کنکور قبول شوید و در مصاحبه عملکرد خوبی داشته باشید پذیرفته خواهید شد.

  89. سلام من بومی اراک هستم میتونم برای فرهنگیان تهران برم؟؟؟؟

  90. سلام وقت بخیر
    آیا مجرد بودن برای ورود به دانشگاه فرهنگیان ملاکه؟،

  91. سلام من دانشگاه فرهنگیان قبول شدم ساکن تهران هستم و اولویت دهمم و استان قزوین زد برام مشاور
    سایتم هیچ اخطاری نداد من به مشاورمم گفتم که بومی قزوین نمیشم من
    ایشون گفتن که محل تحصیلت قزوینه و محل خدمتت تهران
    و الانم قزوین قبول شدم باید برم ثبت نام
    ایا مشکلی برام پیش نمیاد؟!

  92. سلام من کارشناسی ارشد برنامه ریزی درسی دارم ایا میتونم کنکور فرهنگیان شرکت کنم

  93. سلام من در بروجرد به دنیا اومدن سال ۸۱۸۲ مدرک دیپلم گرفتم الان ۱۸ سال خرمشهرم می تونم کنکور فرهنگیان شرکت کم شرایط معل شاملم میشه یا نه؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. اگر شرط معدل را دارید می توانید شرکت کنید.

  94. سلام من معدل بالای ۱۴ هست و دیپلمم دارم ولی سربازی نرفتم ۲۲ سالمه میتونم توی این آزمون شرکت کنم

    • پاسخ با ما

      با سلام. اگر غیبت سربازی ندارید و معدل دیپلم انسانی بالای 15 یا دیپلم تجربی و ریاضی بالای 14 دارید ، می توانید ثبت نام کنید.

  95. سلام من معدلم بالای ۱۴ هست ولی چون تو یکی دو درس مردود بودم میتونم ثبت نام کنم و اون درسارو دوباره امتحان بدم ؟ من ۱۴۰۰دیپلم گرفتم

  96. سلام ببخشید من دانش آموز رشته ی صنایع چوب هستم . میتوانم توی آزمون دانشگاه شهید رجایی شرکت کنم یا حتما باید از رشته ی تجربی شرکت کرد

  97. سلام خسته نباشید
    یک سوال در مورد محل انتخاب دانشگاه فرهنگیان و محل خدمت داشتم ازتون
    من در حاله حاضر که پایه دوازدهم هستم کیش زندگی میکنم البته ساله دهمم رو مشهد بودم( از کلاس اول تا دهم) و اینکه تهران هم بدنیا اومدم.
    مشاوره مدرسمون گفتن که تهران میشه محل خدمت و دانشگاه من چرا؟
    و اینکه مثلا من نمیتونم مشهد یا بند عباسو انتخاب کن چون شرایط اینکه تهران برمو ندارم

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

    • سلام خوبید ببخشید یه سوال داشتم من یک چشمم تنبلی چشم دارد ولی چشم دیگر اصلا ضعیف نیست آیا میتوانم کنکور فرهنگیان بدهم ؟
      واینکه سوال دومم اینه که آیا میشه فقط در کنکور فرهنگیان شرکت کرد ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. باید بینایی شما مورد تایید چشم پزشک معتمد باشد. داوطلبان متقاضی دانشگاه فرهنگیان حتما باید در این مرحله از کنکور ثبت‌نام کنند چون آزمون فرهنگیان فقط در بازه زمانی ۶ و ۷ اردیبهشت برگزار می‌شود و در مرحله دوم کنکور که تیر ماه ۱۴۰۳ است، پذیرش دانشجو معلم برای دانشگاه فرهنگیان و رجایی انجام نخواهد شد.

  98. محمدجواد

    ببخشید میخواستم بدونم گفتن5٠ درصد برا کنکورفرهنگیان تاثیرمعدل هستش. معدل کل منظورشونه یا معدل دوازدهم؟

  99. سلام خسته نباشید
    ببخشید من برای امتحان فرهنگیان
    فقط کنکوری ک مختص فرهنگیان ثبت نام کردم
    رسته من رشته تجربی و برای کنکوور تجربی ثبت نام نکردم اشکالی داره؟
    من سال ۹۸ و ۹۹ امتحان کنکور سراسری دادم
    و الانم دانشجو رشته علوم تربیتی پیام نور هستم

  100. سلام وقتتون بخیر،
    آیا مهلت مجدد ثبت نام کنکور فرهنگیان فراهم خواهد شد برای نوبت اردیبهشت یا تیر؟

  101. من دیپلم فنی دارم احتمال قبولی ت کنکور دارم با اینکه گفتن 50 درصد معدل

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر