از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

سناد متوسطه دوم پیش حرفه ای – استثنایی | سناد جدید متوسطه دوم ، راهنمای کامل

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

سناد متوسطه دوم پیش حرفه ای - استثنایی | سناد جدید متوسطه دوم پیش حرفه ای - استثنایی راهنمای کامل

 

اداره آموزش و پرورش مدارس استثنایی کشور از سال 90 تاکنون برخی از موارد رسیدگی به امور مدرسه و ارزشیابی تحصیلی دانش آموزان را از طریق سامانه سناد متوسطه دوم پیش حرفه ای – استثنایی امکان پذیر کرده است و در این حالت دانش آموزان لزومی به مراجعه حضوری به مدرسه ندارند و بسیاری از فعالیت های درسی خود را می توانند از طریق سایت سناد پیگیری کنند.

اداره آموزش و پرورش نظارت کامل بر سامانه سناد دارد و دانش آموزان در صورت بروز هر گونه مشکل می توانند با کارشناس سنجش و ارزشیابی تحصیلی اداره آموزش و پرورش استثنایی منطقه خود تماس بگیرند تا پیگیری های لازم برای حل مشکل انجام پذیرد ، هم چنین بخش پشتیبانی سامانه سناد نیز برای پاسخگویی به مشکلات دانش آموزان تنطیم شده است.

آدرس سناد جدید متوسطه دوم پیش حرفه ای – استثنایی

با توجه به اینکه ارزشـیابی تحصیلی دانش آموزان مدارس آموزش و پرورش استثنایی در سال تحصیلی 99 نیز همانند سال های گذشته در سامانه سناد انجام می گیرد ، بر همین اساس دانش آموزان و مدیران مدرسه موظف هستند با ورود به سامانه ثبت نام را انجام دهند.

سامانه سناد مدارس دوم متوسطه پیش حرفه ای با سامانه سناد ابتدایی ، سناد اول متوسطه و سناد دوم متوسطه متفاوت است و آدرس ورود به سایت به نشانی esm2p-snd.medu.ir می باشد.

برای ورود به سامانه سناد متوسطه دوم پیش حرفه ای کلیک کنید

از طریق سایت سناد متوسطه دوم پیش حرفه ای – استثنایی ، امکان انجام ثبت نام دانش آموزان جدید ، کلاس بندی کردن دانش آموزان توسط مدیران مدرسه ، انتخاب رشته نهم به دهم ، تغییر رشته دهم به یازدهم ، درخواست نقل و انتقالی ، ثبت نمرات دانش آموزان توسط معلمان ، دریافت کارنامه و بررسی وضعیت تحصیلی دانش آموز و … امکان پذیر است.

احتمالا این را هم بپسندید  فراموشی رمز سناد | راهنمای کامل بازیابی رمز عبور سناد

هم چنین دانش آموزان برای پیگیری آموزش مجازی در دوران تعطیلات باید در سامانه شاد ثبت نام کنند ولی شرط ثبت نام در سامانه شاد ، ثبت نام در سامانه سناد می باشد. در همین راستا پیشنهاد می شود چنانچه نیاز به راهنمایی جهت ثبت نام در هر یک از سامانه ها دارید ، با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی “پاسخ با ما” تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

سوالات متدوال داوطلبان

  • آیا سناد مدارس پیش حرفه ای استثنایی از سناد مدارس عادی جداست ؟

بله ، سامانه سناد مدارس عادی و استثنایی در تمام مقاطع تحصیلی جداگانه است.

  • آدرس سناد مدارس پیش حرفه ای استثنایی چیست ؟

سامانه سناد پیش حرفه ای مدارس استثنایی به نشانی esm2p-snd.medu.ir می باشد.

  • امکانات سامانه سناد پیش حرفه ای استثنایی چیست ؟

سامانه سناد ثبت ارزشیابی و نمرات دانش آموزان ، ثبت نام دانش آموز جدید در سناد ، نقل و انتقالی ، تغییر رشته و انتخاب رشته و … از امکانات سامانه سناد متوسطه دوم پیش حرفه ای استثنایی می باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

سناد پایه دهم | سناد جدید پایه دهم ، راهنمای کامل

سناد پایه دهم | سناد جدید پایه دهم – راهنمای کامل

  بنا بر اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش کشور ثبت نام دانش آموزان پایه دهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر