از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

سامانه مدرسه دیجیتال ملی doreh.ir – ورود ، راهنما و دانلود اپلیکیشن

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

سامانه مدرسه دیجیتال ملی

 

تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی به دلیل گسترش بیماری کرونا و به دنبال آن غیرحضوری شدن مدارس موجب رونمایی از قابلیت های زیادی از کلاسها و آموزشی آنلاین و غیرحضوری شده است. اولین شبکه که در جهت تعامل میان دانش آموزان و مدرسه راه اندازی شد ، شبکه شاد بود اما در یکسال اخیر ، گسترش استفاده از امکانات تحصیلی موجب ایجاد تنوع و رقابت در برگزاری جذاب تر کلاس ها و آموزش های غیرحضوری گردید و یکی دیگر از سامانه های راه اندازی شده در زمینه یادگیری و آموزش آنلاین ، سامانه مدرسه دیجیتال ملی به نشانی doreh.ir است.

در صورت داشتن هر گونه سوال درباره سامانه مدرسه دیجیتال ملی می توانید از طریق خدمات تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما با کارشناسان با تجربه ما به شماره های تماس از سراسر کشور 9099071612 و تماس از استان تهران 9092301611 ارتباط برقرار کنید.

معرفی سامانه مدرسه دیجیتال ملی

سامانه دیجیتال ملی یک سامانه آموزشی است که با حمایت وزارت تعاون ، کار و رفاه و وزارت آموزش و پرورش کشور راه اندازی و توسعه یافته است. این سامانه شامل 4 بخشی کلی است ؛ بخش مدرسه ، بخش دانش آموز ، بخش والدین و در آخر بخش معلم که برای هر کدام از این بخش امکانات و ویژگی های متفاوتی در نظر گرفته شده است.

سامانه مدرسه دیجیتال ملی برای تمام مدارس سراسر کشور قابل دسترسی است و مدارس می توانند با پرداخت هزینه ای مختصر در این سامانه عضو شده و از قابلیت های منحصر به فرد آن استفاده کنند.

اگر قصد بهره مندی از محتوای آموزشی سامانه مدرسه دیجیتال ملی را دارید ، باید در این سامانه عضو شوید و حتما کد عضویت برای شما ارسال شود. با توجه به اینکه بسیاری از کاربران با نحوه عضویت در این سامانه آشنایی ندارند و مراحل تکمیل اطلاعات را به اشتباه انجام می دهند ، توصیه می شود که برای راهنمایی درباره نحوه عضویت با شماره های زیر تماس بگیرید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از استان تـهران : 9092301611

تماس از سراسر کشور : 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

امکانات سایت مدرسه دیجیتال ملی

دانش آموزان ، معلمان ، مدیران و مسئولین مدارس برای عضویت در سامانه مدرسه دیجیتال ملی باید اپلیکیشن را از سایت doreh.ir دانلود نمایند و بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنند. پس از نصب اپلیکیشن ، امکانات زیر در اختیار کاربر قرار داده می شود :

  • اتوماسیون : معلمان می توانند اطلاعیه های مربوط به کلاس درس را در بخش اتوماسیون قرار دهند. همچنین ارسال پیام شخصی به دانش آموزان توسط معلم از این بخش امکان پذیر است.
  • ارزیابی : این بخش نیز اختصاص به معلمان دارد که می توانند تکالیف ، تمرین ها و ازمون های آنلاین را ایجاد کرده و به دانش آموزان ارسال کنند.
  • پست جدید : معلم در بخش پست جدید سامانه مدرسه دیجیتال ملی می تواند چهار نوع سوال شامل سوال از دیگران ، سوال تستی ، سوال تشریحی و طرح درس را ایجاد نماید. (طرح درس به صورت قابل صوتی ، تصویری و متنی امکان پذیر است.)
  • شبکه اجتماعی : شبکه اجتماعی سامانه دیجیتال ملی میان دانش آموزان و معلمان مشترک است و امکان ایجاد پست های آموزشی ، نظرسنجی و … در شبکه اجتماعی وجود دارد.
  • کلاس آنلاین : در بخش کلاس آنلاین لیست دانش آموزان حاضر و غایب برای معلم نمایش داده می شود.

همانطور که ملاحظه کردید ، بسیاری از امکانات برنامه شاد در سامانه مدرسه دیجیتال ملی نیز موجود است. آزمون آنلاین در شاد ، فرم حضور و غیاب شاد ، بات تکالیف در شاد و سایر تنظیمات شاد اکثرا به نوعی در سامانه doreh.ir نیز به اجرا در آمده اند و عضویت در این سامانه رایگان است اما برای استفاده از امکانات موجود در آن باید هزینه ای پرداخت شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر