از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

سامانه فرم های الکترونیکی 📞 فرم های الکترونیکی آموزش و پرورش خراسان جنوبی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

سامانه فرم های الکترونیکی - فرم های الکترونیکی آموزش و پرورش خراسان جنوبی

معمولا سازمان آموزش و پرورش هر یک از استان ها ، سامانه ای را به عنوان سامانه eform یا سامانه فرم های الکترونیکی به کارمندان شاغل در وزارت آموزش و پرورش آن استان معرفی می کنند تا مراجعات حضوری کاهش یافته و بیشتر امور به صورت الکترونیکی انجام گیرد.

کارمندان محترم و فرهنگیان گرامی آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی نیز می توانند از طریق مراجعه به سامانه فرم های الکترونیکی استان خود به نشانی eform.skedu.ir ، به خدمات الکترونیکی نظر فیش حقوقی و … دسترسی پیدا کنند.

با توجه به اینکه اکثر تقاضاها و درخواست های آموزشی و اداری سازمان آموزش و پرورش خراسان جنوبی ، به صورت الکترونیکی و از طریق تکمیل فرم های مربوطه انجام می گیرد ، لذا پرسنل و کارمندان شاغل در وزارت آموزش و پرورش لازم است پرسشنامه های مربوطه را از سامانه فرم های الکترونیکی دریافت و تکمیل نمایند. بدیهی است که در اولین فرصت ، درخواست متقاضیان بررسی و پیگیری خواهد شد.

سامانه فرم های الکترونیکی

آدرس سامانه فرم های الکترونیکی خراسان جنوبی به نشانی eform.skedu.ir می باشد و متقاضیان محترم باید پس از ورود به این آدرس ، شماره پرسنلی و گذرواژه خود را در بخش های تعیین شده درج نمایند تا وارد منوی خدمات شوند.

سامانه فرم های الکترونیکی

اگر رمز عبور خود را فراموش کرده اید ، لازم است که به کارشناس فناوری اداره آموزش و پرورش شهرستان خود مراجعه کنید تا رمز جدید برای شما صادر شود. پس از دریافت رمز جدید ، حتما در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید و از دادن رمز به دیگران ، خودداری نمایید.

رمز عبور معمولا به صرت پیش فرض 4 رقم آخر کدملی فرد فرهنگی می باشد که باید پس از ورود به سامانه ، نسبت به تغییر رمز عبور اقدام شود. رمز عبور جدید از طریق شماره ای که وارد سامانه کرده اید ، برای شما ارسال می شود که از این پس می توانید با استفاده از این رمز وارد سامانه ایفرم شوید.

شما عزیزان میتوانید هرگونه سوال و ابهام خود را در مورد فرم های الکترونیکی آموزش و پرورش از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما بپرسید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

ورود به سایت فرم های الکترونیک از طریق سایت اداره کل آموزش و پرورش

اگر از طریق آدرس eform.skedu.ir نتوانستید وارد سامانه فرم های الکترونیکی شوید ، می توانید از طریق سایت اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی نیز اقدام نمایید. وارد این سایت شوید و سپس از منوی سمت راست بر روی گزینه سوم یعنی فرم های الکترونیکی کلیک نمایید.

هدف از ایجاد سامانه فرم های الکترونیکی ، توسعه خدمات الکترونیک به فرهنگیان و همچنین کارمندان وزارت آموزش و پرورش می باشد. این ساملنه به دستور وزیر آموزش و پرورش کشور راه اندازی شده است. از طریق سامانه مذکور ، خدماتی همچون دریافت احکام ، ابلاغ ، فیش حقوقی ، کلاس های مجازی و … برای فرهنگیان محترم ارائه می شود. شما عزیزان می توانید سوالات خود را در خصوص میز خدمت و سامانه فرمهای الکترونیکی ، در بخش نظرات بپرسید تا راهنمایی شوید.

پشتیبانی سایت eform.skedu.ir

ممکن است گاهی اوقات با مشکلات سایت فرم های الکترونیکی مواجه شوید و استفاده از سایت برای شما غیرممکن شود. اگر امکان ورود به سایت eform.skedu.ir را ندارید و یا منوی سایت در دسترس نیست ، می توانید با کارشناسان ارشد ما در مرکز پاسخ با ما تماس حاصل بفرمایید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

سوالات شما

  • <strong&gt;آدرس سامانه فرم های الکترونیکی چیست ؟

سایت فرم های الکترونیکی به نشانی eform.skedu.ir در دسترس است.

  • برای ورود به سایت فرم های الکترونیکی به چه اطلاعاتی نیاز است ؟

برای ورود به سایت فرم های الکترونیکی و استفاده از خدمات آن نیاز به شماره پرسنلی و کد ملی می باشد.

  • سایت فرم های الکترونیکی چه خدماتی ارائه می کند ؟

هدف از ایجاد سیستم فرم های الکترونیکی ، توسعه خدمات الکترونیک به فرهنگیان و همچنین کارمندان وزارت آموزش و پرورش می باشد

احتمالا این را هم بپسندید  شرایط بازنشستگی پیش از موعد آموزش و پرورش 📞 پاسخ با ما

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

2 نظر

  1. چراکدامنیتی بالانمیاد؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. دوست عزیز توصیه می شود که با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را بهتر راهنمایی کنند. شماره های تماس در ابتدا و انتهای همین صفحه موجود است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر