از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

سامانه ثبت نام دانشگاه افسری سپاه پاسداران – سایت ثبت نام دانشگاه امام حسین

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

سامانه ثبت نام دانشگاه افسری سپاه پاسداران

اگر می خواهید در دانشگاه افسری سپاه پاسداران تحصیل کنید لازم است در زمان های اعلام شده با مراجعه به سامانه دانشگاه اقدام به ثبت نام نمایید. سامانه ثبت نام دانشگاه افسری سپاه پاسداران به منظور پذیرش دانشجو در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری فعال است و با ارائه مدارک و اطلاعات مورد خواست ، امکان ثبت نام در سامانه وجود دارد. در این مطلب می خواهیم به معرفی سایت ثبت نام دانشگاه افسری سپاه پاسداران بپردازیم. همراه ما باشید.

شما داوطلبان عزیز میتوانید برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه پذیرش در دانشگاه افسری سپاه و ارتش و پرسیدن سوالات خود راجع به آزمون این دانشگاه ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

سامانه رسمی دانشگاه افسری سپاه پاسداران

سامانه رسمی دانشگاه امام حسین به نشانی www.ihu.ac.ir می باشد. متقاضیان ثبت نام در هر یک از مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه ، لازم است برای پیگیری اخبار ثبت نام به این سامانه مراجعه نمایند. کلیه اطلاعیه های مربوط به زمان بندی ثبت نام ، زمان برگزاری آزمون ، زمان اعلام نتایج ، شرایط و ضوابط پذیرش ، لیست رشته های ارائه شده در دانشکده ها و …. در سامانه www.ihu.ac.ir قرار داده می شود.

مرتبط بخوانید : زمان ثبت نام دانشگاه افسری سپاه پاسداران

سامانه ثبت نام دانشگاه افسری سپاه پاسداران کارشناسی

دانشگاه جامع امام حسین از طریق کنکور سراسری در رشته های کارشناسی و کارشناسی ارشد پیوسته ، دانشجو پذیرش می کند. داوطلبانی که قصد ورود به مقطع کارشناسی این دانشگاه را دارند ، برای ثبت نام خود باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند و ثبت نام کنکور سراسری را انجام دهند.

احتمالا این را هم بپسندید  دانشگاه افسری سپاه چند سال طول میکشد - طول دوره تحصیل

بنابراین سامانه ثبت نام دانشگاه افسری سپاه پاسداران برای مقطع کارشناسی ، سایت سازمان سنجش می باشد. داوطلبان پس از ثبت نام در سایت سنجش مجاز خواهند بود در کنکور سراسری شرکت نمایند و اگر رتبه و تراز مناسب به دست آورند ، امکان انتخاب رشته های دانشگاه امام حسین را خواهند داشت. سپس برای مصاحبه و گزینش داخلی دانشگاه از آنها دعوت به عمل می آید و در صورت کسب نمره قبولی در مرحله مصاحبه ، پذیرش نهایی خواهد شد.

مرتبط بخوانید : امریه سربازی سپاه – شرایط و راهنمای دریافت امریه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سامانه ثبت نام دانشگاه افسری سپاه کارشناسی ارشد

پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه امام حسین به سه طریق امکان پذیر است. روش اول شرکت در کنکور کارشناسی ارشد می باشد و داوطلب پس از شرکت در مصاحبه و انجام انتخاب رشته ، برای مصاحبه دعوت می شود.

سامانه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد به هدف قبولی در دانشگاه امام حسین ، سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org می باشد. رشته های ارشد این دانشگاه در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد درج می شوند و فقط به شرط کسب رتبه مناسب در آزمون و به دست آوردن نمره خوب در مصاحبه ، امکان قبولی وجود خواهد داشت.

روش دوم قبولی در دانشگاه امام حسین ، پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان می باشد. در سامانه دانشگاه به نشانی www.ihu.ac.ir فراخوان پذیرش قرار داده می شود و ثبت نام معمولا در فصل بهار هر سال است. متقاضیان واجد شرایط از طریق سامانه مذکور می توانند برای ثبت نام اقدام نمایند.

احتمالا این را هم بپسندید  حقوق دانشگاه افسری - میزان حقوق دانشجویان دانشگاه افسری

در روش سوم پذیرش دانشگاه پاسداران ، داوطلبان می توانند در آزمون اختصاصی خود دانشگاه که مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری می باشد ، شرکت نمایند. فراخوان ثبت نام این آزمون هر ساله در فصل پاییز و از طریق سایت www.ihu.ac.ir اعلام می شود.

مرتبط بخوانید : شرایط ورود به دانشگاه افسری سپاه

سامانه ثبت نام دانشگاه افسری سپاه پاسداران دکتری

متقاضیان تحصیل در مقطع دکتری تخصصی دانشگاه امام حسین می توانند با شرکت در آزمون دکتری وزارت علوم تحقیقات و یا شرکت در آزمون اختصاصی خود دانشگاه ، برای پذیرش اقدام کنند. برای شرکت در کنکور دکتری به هدف قبولی در دانشگاه امام حسین ، باید از طریق سامانه سنجش ثبت نام کنید و بعد از انتخاب رشته ، منتظر باشید تا برای مصاحبه دعوت شوید.

برای شرکت در آزمون اختصاصی خود دانشگاه امام حسین نیز باید ثبت نام خود را در سایت www.ihu.ac.ir انجام دهید. اطلاعیه های مربوط به ثبت نام در این سامانه منتشر خواهد شد و درباره چگونگی ثبت نام ، داوطلبان راهنمایی می شوند.

سوالات شما

  • سامانه ثبت نام دانشگاه افسری سپاه پاسداران  کدام است ؟

سامانه ثبت نام دانشگاه افسری سپاه در شیوه های متفاوت پذیرش این دانشگاه فرق می کند که در این مطلب بررسی کردیم.

  • آیا پذیرش دانشجو در دانشگاه افسری سپاه از طریق کنکور سراسری است ؟

بله یکی از شیوه های پذیرش در دانشگاه افسری سپاه از طریق کنکور سراسری می باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

حقوق دانشگاه افسری

حقوق دانشگاه افسری – میزان حقوق دانشجویان دانشگاه افسری

  حقوق دانشگاه افسری ارتش ، افسری سپاه و افسری نیروی انتظامی چقدر است ؟ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر