از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

زمان ثبت نام دانشگاه افسری سپاه پاسداران – زمان ثبت نام دانشگاه امام حسین

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

زمان ثبت نام دانشگاه افسری سپاه پاسداران

ثبت نام دانشگاه افسری سپاه پاسداران متقاضیان بسیاری دارد و این دانشگاه به روش های متفاوتی از جمله برگزاری آزمون مجزا و یا از طریق کنکور سراسری ، آزمون کارشناسی ارشد و آزمون دکتری ، دانشجویان خود را پذیرش می کند. دانشگاه افسری سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران که به اسم دانشگاه امام حسین نیز شناخته می شود ، برای نام نویسی داوطلبان در آزمون ، یک زمان بندی مشخص را تعیین می کند و فقط در زمان های اعلام شده فرصت برای ثبت نام وجود دارد. ما این مطلب را آماده کرده ایم تا به بررسی زمان ثبت نام دانشگاه افسری سپاه پاسداران بپردازیم. لطفا با ما همراه باشید.

شما داوطلبان عزیز میتوانید برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه شرایط دانشگاه افسری ارتش و سپاه و پرسیدن سوالات خود راجع به آزمون این دانشگاه ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان ثبت نام دانشگاه افسری سپاه پاسداران

همانطور که بالاتر نیز توضیح داده شد ، برای ثبت نام در آزمون دانشگاه افسری سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران یک زمان بندی مشخص در نظر گرفته می شود و به داوطلبان اطلاع رسانی می گردد. متقاضیان در تاریخ های اعلام شده می توانند برای ثبت نام خود در آزمون اقدام کنند و منتظر برگزاری آزمون باشند. البته شیوه پذیرش در دانشگاه افسری سپاه ممکن است بدون برگزاری آزمون نیز می باشد که اطلاعیه های مربوطه در این خصوص اعلام خواهد شد.

زمان ثبت نام دانشگاه افسری سپاه پاسداران امام حسین

اگر متقاضی دانشگاه افسری امام حسین هستید ، لازم است بدانید که این دانشگاه در سال های قبل از طریق کنکور سراسری دانشجویان خود را پذیرش می کرد و داوطلبان کنکوری که علاقه مند به این دانشگاه بودند می توانستند در فرم انتخاب رشته خود ، رشته های دانشگاه را قرار دهند. اما چند سالی است که شیوه پذیرش در دانشگاه افسری امام حسین تغییر پیدا کرده است و متقاضیان برای ثبت نام باید به صورت حضوری به هسته گزینش سپاه استان محل سکونت خود مراجعه نمایند.

احتمالا این را هم بپسندید  سامانه ثبت نام دانشگاه افسری سپاه پاسداران - سایت ثبت نام دانشگاه امام حسین

با توجه به پراکنده بودن هسته گزینش سپاه در استان ها ، زمانبندی ثبت نام در هر کدام از این مراکز متفاوت است و شما برای پیگیری زمان ثبت نام باید به صورت حضوری اقدام کنید.

مرتبط بخوانید : امریه سربازی سپاه – شرایط و راهنمای دریافت امریه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

زمان ثبت نام دانشگاه جامع امام حسین

دانشگاه جامع امام حسین بر خلاف دانشگاه افسری ، بازه زمانی مشخصی را برای ثبت نام در نظر می گیرد. متقاضیان این دانشگاه فقط از طریق شرکت در کنکور سراسری ، کارشناسی ارشد و آزمون دکتر می توانند ثبت نام کنند. با شرکت در کنکور سراسری امکان پذیرش در رشته های مقطع کارشناسی ارشد پیوسته دانشگاه امام حسین وجود دارد و زمان ثبت نام نیز در همان زمان ثبت نام و انتخاب رشته کنکور می باشد.

زمان ثبت نام کنکور سراسری در دو نوبت از سال است که یک نوبت در آبان ماه و یک نوبت در فروردین ماه می باشد. برای انتخاب رشته نیز باید در مردادماه اقدام کنید و اگر واجد شرایط و رتبه لازم بودید ، از شما برای شرکت در مصاحبه دعوت به عمل می آید.

مرتبط بخوانید : شرایط ورود به دانشگاه افسری سپاه

راهنمای ثبت نام ثبت نام دانشگاه افسری سپاه پاسداران

ثبت نام در دانشگاه افسری سپاه پاسداران همانطور که در بخش های قبلی نیز اشاره شد ، با مراجعه حضوری به هسته گزینش است. برای اطلاع از آدرس مراکز گزینش افسری سپاه استان خود می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید. در مراجعه حضوری ، مدارکی که باید ارائه کنید توضیح داده می شود و لازم است تا زمانی که مهلت داده می شود ، مدارک خود را آماده کنید و برای ثبت نام اقدام نمایید.

احتمالا این را هم بپسندید  حقوق دانشگاه افسری - میزان حقوق دانشجویان دانشگاه افسری

برای ثبت نام در دانشگاه جامع امام حسین نیز باید از طریق کنکور سراسری ، کنکور ارشد و کنکور دکتری اقدام نمایید. ثبت نام هر یک از این آزمون ها در سایت سازمان سنجش و به صورت اینترنتی انجام می گیرد. برای ثبت نام باید هزینه پرداخت کنید و سپس با دریافت کارت ورود به جلسه در موعد مقرر ، برای حضور در آزمون اقدام نمایید.

پس از اعلام نتایج آزمون اگر رتبه لازم را به دست آورده باشید می توانید نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایید. انتخاب رشته نیز در سایت سازمان سنجش انجام می گیرد و داوطلبان واجد شرایط به صورت چند برابر ظرفیت برای مصاحبه دعوت می شوند.

مرتبط بخوانید : شرایط دانشگاه عقیدتی سیاسی سپاه

سوالات شما

  • زمان ثبت نام دانشگاه افسری سپاه پاسداران در چه تاریخی است ؟

زمان ثبت نام دانشگاه افسری سپاه در هر یک از مراکز گزینش استان ها متفاوت است که در این مطلب شرح دادیم.

  • آیا زمان ثبت نام دانشگاه افسری سپاه تمدید می شود ؟

بله متقاضیان می توانند با مراجعه به مراکز هسته گزینش آجا پیگیر ثبت نام خود باشند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

حقوق دانشگاه افسری

حقوق دانشگاه افسری – میزان حقوق دانشجویان دانشگاه افسری

  حقوق دانشگاه افسری ارتش ، افسری سپاه و افسری نیروی انتظامی چقدر است ؟ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر