از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 1403 📞 زمان ثبت نام اولیه ، انتخاب رشته و مصاحبه فرهنگیان

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان

دانشگاه فرهنگیان هر ساله از میان داوطلبان واجد شرایط کنکور سراسری هر 5 گروه آزمایشی ، دانشجو پذیرش می نماید و متقاضیان می توانند در یکی از این گروه های آزمایشی شرکت کنند و در صورتی که شرایط سنی و معدل را داشته‌ باشند و همچنین در آزمون رتبه خوبی به دست آورند ، برای مصاحبه از آنها دعوت می شود. زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان به طور همزمان با ثبت نام و انتخاب رشته‌ کنکور است که در ادامه این مطلب با جزئیات کامل تری این موضوع را شرح می دهیم.

برای پرسیدن سوالات خود راجع به شرایط  و تاریخ ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ، با مشاوران ما تماس بگیرید تا به طور کامل راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان ثبت نام اولیه دانشگاه فرهنگیان 1403

همانطور که بالاتر نیز گفته‌ شد ، پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان از میان داوطلبان کنکور سراسری انجام می گیرد و شما می توانید در کنکور هر یک از رشته‌ های ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان شرکت کنید و رشته‌ های دانشگاه فرهنگیان مربوط به آن گروه آزمایشی را انتخاب نمایید. بنابراین لازم است برای انتخاب رشته‌ های دانشگاه فرهنگیان ، در ابتدا ثبت نام کنکور را انجام دهید که زمان ثبت نام کنکور نیز هر ساله در دهه آخر بهمن ماه است.

در زمان ثبت نام کنکور یک فرم اینترنتی در مقابل شما قرار می گیرد که باید در این فرم علاقه مندی خود را به دانشگاه فرهنگیان اعلام کنید. لازم به دکر است که برای دانشگاه فرهنگیان در سال 1403 ، آزمون اختصاصی برگزار خواهد شد و داوطلبان در زمان ثبت نام کنکور باید علاقه مندی خود را بع شرکت در این آزمون اعلام کنند.

مرتبط بخوانید : مشاوره انتخاب رشته‌ دانشگاه فرهنگیان

زمان انتخاب رشته‌ دانشگاه فرهنگیان 1403

حدود یکماه پس از برگزاری کنکور ، نتایج آن اعلام می شود که طبق این نتایج کارنامه ای برای داوطلبان منتشر می شود که رتبه ، تراز و درصد دروس در آن درج شده‌ است. اگر شما می خواهید رشته‌ های دانشگاه فرهنگیان را انتخاب کنید ، باید تراز بالای 6000 در کنکور کسب کنید و در صورتی که ترازتان بالای 6000 است و مجاز به انتخاب رشته‌ دانشگاه فرهنگیان شده‌ اید ، می بایست جهت انتخاب رشته های دانشگاه فرهنگیان ، با پرداخت هزینه در سایت سنجش یک کارت اعتباری بخرید.

احتمالا این را هم بپسندید  مدارک لازم برای ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان 1403 📞 لیست کامل مدارک

زمان ثبت نام انتخاب رشته‌ دانشگاه فرهنگیان در مردادماه است و لینک پرداخت هزینه انتخاب رشته‌ این دانشگاه همزمان با شروع انتخاب رشته‌ کنکور ، در سایت سنجش فعال می شود تا متقاضیان بتوانند سریال ثبت نام خریداری کنند.  لازم به ذکر است که بدون خرید کارت اعتباری دانشگاه فرهنگیان ، مجاز به انتخاب رشته‌ های دانشگاه فرهنگیان نخواهید بود.

تاریخ ثبت نام مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403

بعد از اتمام فرایند انتخاب رشته‌ ، داوطلبانی که واجد شرایط دانشگاه فرهنگیان باشند و رشته‌ های این دانشگاه را در فرم انتخاب رشته‌ خود ثبت کرده‌ باشند ، به صورت چند برابر ظرفیت برای مصاحبه دعوت می شوند. عدم حضور در مصاحبه به منزله انصراف از تحصیل در این دانشگاه می باشد و اگر تصمیمتان برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان قطعی است ، باید در تاریخی که اعلام خواهد شد ، همراه با مدارک لازم در جلسه مصاحبه حضور پیدا کنید.

زمان ثبت نام مصاحبه فرهنگیان در اواخر مردادماه یا اوایل شهریورماه است و ثبت نام را ابتدا باید به صورت اینترنتی (سامانه ثبت نام معرفی خواهد شد) انجام دهید و سپس برای ثبت نام حضوری اقدام کنید.

مرتبط بخوانید : زمان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 

تاریخ ثبت نام نهایی دانشگاه فرهنگیان 1403

زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان

زمان ثبت نام نهایی دانشگاه فرهنگیان نیز در مهرماه است و داوطلبانی که جزو پذیرفته‌ شدگان نهایی هستند ، می بایست برای قطعی کردن پذیرش خود برای ثبت نام حضوری به دانشگاه مراجعه نمایند. لازم به ذکر است که نتایج نهایی دانشگاه فرهنگیان با نتایج انتخاب رشته‌ کنکور مشخص می شود و اگر شما پذیرفته‌ شده‌ باشد ، با دریافت نتایج نهایی کنکور متوجه پذیرش خود خواهید شد.

مرتبط بخوانید : اعلام نتایج مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

سوالات متداول

  • آیا ثبت نام دانشگاه فرهنگیان از ثبت نام کنکور مجزاست ؟
احتمالا این را هم بپسندید  تاثیر نمره انضباط در دانشگاه فرهنگیان - آیا نمره انضباط در قبولی فرهنگیان ملاک است؟

خیر ، داوطلبان با ثبت نام کنکور سراسری و کسب تراز بالای 6000 ، در صورتی که از شرایط لازم نیز برخوردار باشند می توانند رشته‌ های دانشگاه فرهنگیان را انتخاب نمایند.

  • زمان انتخاب رشته‌ دانشگاه فرهنگیان چه تاریخی است ؟

انتخاب رشته‌ دانشگاه فرهنگیان به طور همزمان با انتخاب رشته‌ کنکور و در اواسط مردادماه انجام می گیرد.

  • ایا در زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان نیاز به پرداخت هزینه است ؟

پس از اعلام نتایج اولیه کنکور ، داوطلبانی که قصد انتخاب رشته‌ های دانشگاه فرهنگیان را داشته‌ باشند باید در سایت سنجش هزینه بپردازند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

کنکور فرهنگیان برای رشته تجربی

کنکور فرهنگیان برای رشته تجربی 📞 راهنمای ثبت نام و مصاحبه تربیت معلم تجربی

کنکور فرهنگیان برای رشته تجربی در سال 1403 برگزار می شود و بیشترین تعداد داوطلبان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر