از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

زمان ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1402 – تاریخ ثبت نام آزمون وکالت مرکز وکلا قوه قضاییه

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

زمان ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه

 

آزمون وکالت علاوه بر کانون وکلای دادگستری هر ساله توسط قوه قضاییه نیز برگزار می شود و علاقه مندان به اشتغال در شغل وکالت قوه قضاییه می توانند در این آزمون ثبت نمایند. زمان ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه از سوی سامانه مربوطه اطلاع رسانی می شود و متقاضیان فقط در تاریخی که اعلام می شود فرصت برای ثبت نام دارند. برگزاری آزمون سال گذشته بر عهده سازمان سنجش آموزش کشور بود و احتمالا برای سال 1402 نیز ثبت نام در این سامانه انجام گیرد. بنابراین نحوه ثبت نام به صورت اینترنتی است و کلیه مراحل نام نویسی از طریق سایت سنجش قابل پیگیری می باشد. برای بررسی جزئیات بیشتر زمان ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه ، در ادامه همراه ما باشید.

سوالات خود را درباره ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه از مشاوران ما بپرسید تا به طور کامل راهنمایی شوید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1402

همانطور که در ابتدای مطلب نیز اشاره شد ، ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه به صورت اینترنتی انجام می گیرد که سال گذشته مسئولیت ثبت نام با سایت سازمان سنجش آموزش کشور بود. پیش بینی می شود برای آزمون 1402 نیز نحوه ثبت نام در سایت سازمان سنجش باشد و اطلاعیه های زمان بندی ثبت نام در این سامانه منتشر خواهد شد. مهلت ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه سال گذشته از اوایل مردادماه بوده و تا اوسط مردادماه فرایند نام نویسی ادامه داشت. با در نظر گرفتن تاریخ ثبت نام سال گذشته ، انتظار می رود تاریخ ثبت نام این آزمون در سال 1402 نیز در مردادماه باشد. البته هنوز تاریخ دقیق ثبت نام مشخص نیست و می توانید برای پیگیری اخبار مربوطه با مشاوران ما در ارتباط باشید. مرتبط بخوانید :  زمان ثبت نام آزمون قضاوت قوه قضاییه

احتمالا این را هم بپسندید  حد نصاب آزمون وکالت قوه قضاییه 1403 📞 رتبه قبولی آزمون وکالت قوه قضاییه

تمدید زمان ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1402

با توجه به اینکه داوطلبان بسیاری به دلیل کامل نبودن مدارک یا بی اطلاعی از زمان ثبت نام موفق به نام نویسی در تاریخ مقرر نمی شوند ، زمان ثبت نام برای این دسته از داوطلبان تمدید می شود. سال گذشته تا اواسط مردادماه زمان ثبت نام تمدید شد و برای امسال هم احتمالا فرصت 2 تا 3 روزه ای برای نام نویسی جاماندگان آزمون در نظر گرفته شود.

مرتبط بخوانید : اعلام نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه

نحوه ثبت نام در آزمون وکالت قوه قضائیه 

داوطلبان آزمون وکالت قوه قضاییه باید ثبت نام خود را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org انجام دهند. در این سامانه دفترچه راهنما منتشر می شود که مطالعه آن قبل از اقدام به نام نویسی ضروری است.

برای شروع فرایند ثبت نام ، کارت اعتباری را از سایت سنجش خریداری نمایید و پس از دریافت سریال اعتباری ، امکان تکمیل فرم آزمون را خواهید داشت. در پایان مراحل ثبت نام نیز باید کد پیگیری را از سامانه دریافت کنید.

شما در مهلت ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه می توانید سه استان را به ترتیب اولویت جهت خدمت خود انتخاب کنید و حتما باید فرم را به طور کامل تکمیل کنید زیرا اطلاعات نامعتبر و ناقص مورد تایید نیستند و مبلغ پرداخت شده نیز قابل برگشت نیست.

سوالات شما

  • زمان ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1402 در چه تاریخی است ؟

تاریخ دقیق ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه برای سال 1402 اعلام نشده است اما احتمالا از اوایل مردادماه آغاز شود.

  • آیا مهلت ثبت نام در آزمون وکالت قوه قضاییه تمدید می شود ؟
احتمالا این را هم بپسندید  دروس آزمون وکالت 📞 معرفی دروس آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری

اگر از ثبت نام آزمون وکالت جا مانده اید ، باید منتظر تمدید مهلت نام نویسی باشید. هر ساله فرصت مجددی برای ثبت نام جاماندگان در نظر گرفته می شود.

  • ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه در کدام سایت انجام می شود ؟

نحوه ثبت نام در آزمون وکالت قوه قضاییه به صورت اینترنتی بوده و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

تکمیل ظرفیت وکالت

تکمیل ظرفیت وکالت 1402 📞 آیا تکمیل ظرفیت وکالت برگزار خواهد شد

تکمیل ظرفیت وکالت در شرایطی که ظرفیت پذیرش اختصاص داده‌ شده‌ به استان های مختلف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر