از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

زمان برگزاری کنکور ارشد فراگیر آزاد 1402 📞 تاریخ برگزاری آزمون ارشد فراگیر آزاد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

زمان برگزاری کنکور ارشد فراگیر آزاد

آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد 1402 توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار خواهد شد و داوطلبانی مجاز به حضور در جلسه این آزمون خواهند بود که در تاریخ مقرر ثبت نام اینترنتی خود را انجام داده اند. زمان برگزاری کنکور ارشد فراگیر آزاد در تیرماه است و آدرس حوزه های امتحانی از طریق انتشار کارت ورود به جلسه به داوطلبان اطلاع رسانی می شود تا همراه با کارت ورود به جلسه ، در حوزه امتحانی حضور یابند. جزئیات بیشتر زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد 1402 را در ادامه این مطلب بررسی می کنیم.

شما داوطلبان عزیز می توانید برای بهره مندی از مشاوره آزمون کارشناسی ارشد فراگیر آزاد  و پرسیدن سوالات خود راجع به این آزمون ، با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان برگزاری کنکور ارشد فراگیر آزاد 1402

تا سال های قبل کنکور کارشناسی ارشد فراگیر فقط برای دانشگاه پیام نور برگزار می شد ولی در سال 1402 برای فراهم کردن شرایط پذیرش آسان تر در مقطع ارشد ، دانشگاه آزاد اسلامی نیز این آزمون را برگزار می نماید که البته سازمان سنجش مسئول برگزاری آزمون است.

طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور و همچنین بر اساس مندرجات دفترچه راهنمای ثبت نام ، زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد در روز جمعه به تاریخ 24 تیرماه 1402 می باشد و داوطلبان چند روز پیش از برگزاری آزمون باید کارت ورود به جلسه را دریافت کنند و از آدرس حوزه امتحانی اطلاع پیدا کنند.

احتمالا این را هم بپسندید  ادامه تحصیل در رشته رادیولوژی - راهنمای تحصیلات تکمیلی در رشته رادیولوژی

نکات مهم برای شرکت در آزمون ارشد فراگیر آزاد

زمان برگزاری کنکور ارشد فراگیر آزاد

برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد توصیه می شود یکسری نکات را رعایت کنید تا آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارید. این نکات را در ادامه شرح می دهیم :

مرتبط بخوانید : کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

دریافت کارت ورود به جلسه

  • داوطلبان برای شرکت در آزمون ارشد فراگیر آزاد می بایست کارت ورود به جلسه خود را از سایت سنجش دریافت کنند که این کارت از تاریخ 21 الی 23 تیرماه قابل دریافت است. بر روی کارت ورود به جلسه آدرس دقیق حوزه امتحانی درج شده است.

بازیابی اطلاعات کارت

  • ممکن است شما هم مثل بسیاری دیگر از داوطلبان اطلاعات لازم برای دریافت کارت ورود به جلسه خود را فراموش کرده باشید و موفق به تهیه پرینت از کارت نشوید. در این صورت لازم است در سایت سازمان سنجش آموزش کشور درخواستی مبنی بر بازیابی اطلاعات ارسال کنید و بعد از گرفتن‌ اطلاعات خود ، از کارت پرینت تهیه نمایید.

حضور به موقع در جلسه آزمون

  • داوطلبان باید حداکثر نیم ساعت قبل از برگزاری آزمون خود را به حوزه امتحانی برسانند زیرا درب حوزه نیم ساعت پیش از اجرای آزمون بسته‌ می شود. توصیه می شود روز قبل از آزمون به حوزه امتحانی بروید تا در روز آزمون پیدا کردن آدرس برای شما راحت باشد و زمان از دست ندهید.

همراه داشتن‌ کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی

  • در روز آزمون حتما باید کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی مثل کارت ملی یا شناسنامه خود را همراه داشته‌ باشید و داوطلبانی که بدون کارت باشند از ورود آنها به حوزه امتحانی ممانعت می شود.
احتمالا این را هم بپسندید  کارشناسی ارشد بدون کنکور – راهنمای کامل

همراه داشتن‌ لوازم مورد نیاز

  •  دو عدد مداد مشکی نرم ، پاک کن و تراش همراه خود داشته‌ باشید و از آوردن وسایل اضافی مثل خودکار ، دست نویس ، خودکار و … خودداری نمایید. همچنین می توانید یک بطری آب ، شکلات یا خرما ، آبمیوه و … نیز همراهتان ببرید.

رعایت نکات بهداشتی

  •  در جلسه آزمون داوطلبان به فاصله یک متری از یکدیگر قرار خواهند داشت و صندلی ها به فاصله یک متری چیدمان شده‌ اند. حتما این فاصله را رعایت کنید و در زمان ورود و خروج از حوزه امتحانی نیز تجمع نکنید. همچنین حتما باید یک ماسک بهداشتی سه لایه داشته‌ باشید.

مرتبط بخوانید : شرایط قبولی ارشد فراگیر پیام نور

سوالات متداول

  • زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد 1402 در چه تاریخی است ؟

زمان برگزاری کنکور ارشد فراگیر آزاد در تیرماه است که تاریخ دقیق آن را در مطلب ذکر کردیم.

  • کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد کی منتشر می شود ؟

سه روز قبل از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ، کارت ورود به جلسه در دسترس داوطلبان قرار می گیرد.

  • چگونه از آدرس حوزه امتحانی ارشد فراگیر آزاد مطلع شویم ؟

آدرس حوزه امتحانی ارشد فراگیر آزاد بر روی کارت ورود به جلسه درج می شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

رشته های ارشد دانشگاه معارف اصفهان

رشته های ارشد دانشگاه معارف اصفهان 1402 📞 لیست کامل رشته ها

دانشگاه غيرانتفاعی معارف قرآن و عترت اصفهان ، یک مرکز غیردولتی و غیرانتفاعی است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر