از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1402 📞 تاریخ دقیق

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

آزمون کارشناسی ارشد فراگیر هر ساله برای دانشگاه پیام نور برگزار می گردد و داوطلبانی که مدرک لیسانس دارند و می خواهند راحت تر وارد مقطع ارشد شوند، شرکت در آزمون ارشد فراگیر گزینه مناسبی برای آنهاست. ثبت نام این ازمون برای سال 1402 در اسفندماه انجام گرفته‌ شده‌‌ است و زمان برگزاری آزمون نیز متعاقبا اعلام می شود که در ادامه این مطلب به بررسی آن می پردازیم.

شما داوطلبان عزیز می توانید برای بهره مندی از مشاوره آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور  و پرسیدن سوالات خود راجع به این آزمون ، با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور 1402

همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم، ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور 1402 در اسفندماه 1400 انجام گرفته‌ شده‌ است و متقاضیان حداکثر تا تاریخ 20 اسفندماه فرصت داشتند که نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

داوطلبان پس از ثبت نام آزمون باید منتظر زمان برگزاری آزمون باشند که طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور 1402 در روز جمعه به تاریخ 24 تیرماه خواهد بود. البته ممکن است تاریخ برگزاری آزمون به دلایل مختلفی تغییر کند که شما می توانید برای پیگیری اخبار مربوطه با کارشناسان ما در پاسخ با ما در ارتباط باشید.

مرتبط بخوانید : شرایط قبولی ارشد فراگیر پیام نور 

نکات مهم برگزاری آزمون ارشد فراگیر پیام نور 1402

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور برای شرکت در این آزمون لازم است از یکسری نکات اطلاع داشته‌ باشند تا آزمون موفقیت آمیزی را پشت سر بگذارند.

احتمالا این را هم بپسندید  ارشد فراگیر حقوق - راهنمای ثبت نام ارشد فراگیر حقوق پیام نور و آزاد

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون

  • اولین نکته مهم برای شرکت در آزمون ارشد فراگیر پیام نور، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون است و داوطلبان باید برای اطلاع از ساعت دقیق برگزاری آزمون و همچنین آدرس حوزه امتحانی، کارت ورود به جلسه خود را از سایت سنجش دریافت نمایند و پرینت آن را در جلسه آزمون همراه خود داشته‌ باشند.

برای دریافت کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر پیام نور نیاز به شماره پرونده و کدپیگیری ثبت نام است که اگر این اطلاعات را فراموش کرده‌ اید، نگران نباشید زیرا می توانید با ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی سایت سنجش اطلاعات خود را بازیابی نمایید.

کارت ارشد فراگیر پیام نور از تاریخ 21 تیرماه از سایت سنجش قابل تهیه خواهد بود و اگر پس از دریافت کارت خود، مشکلاتی را در آن مشاهده کردید می بایست تا یکروز قبل از برگزاری آزمون، نواقص آن را با مراجعه به باجه های رفع نقص سازمان سنجش برطرف کنید

حضور به موقع در جلسه آزمون

  • نکته دوم برای شرکت در آزمون فراگیر ارشد پیام نور، حضور به موقع در جلسه آزمون است. درب حوزه های امتحانی از یک و نیم ساعت پیش از شروع فرایند آزمون باز می شوند و داوطلبان باید تا نیم ساعت قبل از برگزاری آزمون، خود را به جلسه برسانند. نیم ساعت قبل از شروع آزمون، درب حوزه های امتحانی بسته می شود و از ورود داوطلبان ممانعت خواهد شد. بنابراین حتما برنامه ریزی لازم را انجام دهید تا به موقع برسید همچنین توصیه می شود برای آنکه در روز برگزاری آزمون مشکلی در پیدا کردن آدرس حوزه امتحانی نداشته‌ باشید، یک یا دو روز قبل یکبار به حوزه امتحانی بروید و مسیر را یاد بگیرید.

مرتبط بخوانید : فراگیر ارشد پیام نور چیست – راهنمای کامل آزمون 

همراه داشتن‌ وسایل لازم

  • نکته آخر درباره آزمون ارشد فراگیر پیام نور ، همراه داشتن‌ وسایل لازم است. توصیه می شود دو مداد مشکی نرم، تراش و پاک کن همراه خود داشته‌ باشید و از آوردن وسایل اضافی همچون جزوه، کتاب، دست نویس و … خودداری نمایید. ضمن اینکه علاوه بر کارت ورود به جلسه، کارت ملی یا شناسنامه خود را نیز ببرید.

مرتبط بخوانید : ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

سوالات متداول

  • زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور 1402 در چه تاریخی است ؟
احتمالا این را هم بپسندید  شهریه رشته حقوق دانشگاه پیام نور 1402 📞 آخرین نرخ شهریه حقوق پیام نور

تاریخ حدودی برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور در تیرماه است.

  • کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور کی منتشر می شود ؟

سه روز قبل از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور، کارت ورود به جلسه در دسترس داوطلبان قرار می گیرد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

حذفیات دروس پیام نور

حذفیات دروس پیام نور 📞 لیست کامل حذفیات امتحانات پیام نور

دانشجویان دانشگاه پیام نور پس از گذراندن‌ هر ترم و واحدهای درسی باید در امتحانات …

یک نظر

  1. در این مدت باقیمانده تا زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بنظرتون تست بخونیم یا اصل کتابها رو برای ارشد روانشناسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر