از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

رشته حسابداری بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1401 – شرایط و راهنمای ثبت نام

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

رشته حسابداری بدون کنکور دانشگاه پیام نور

 

بیشترین تنوع رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور مربوط به گروه علوم انسانی است و تقریبا همه رشته های این گروه در دانشگاه پیام نور بدون کنکور هستند ولی با ظرفیت پذیرش های متفاوت. رشته حسابداری هم از جمله رشته های بدون کنکور در پیام نور می باشد که شرایط قبولی خیلی سخت هم ندارد. در ادامه این مطلب می خواهیم راجع به ثبت نام رشته حسابداری بدون کنکور دانشگاه پیام نور شما را راهنمایی کنیم.

سوالات خود را در زمینه رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور و شرایط قبولی در هر یک از رشته ها ، از مشاوران ما بپرسید تا با اطلاعات دقیق راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

شرایط قبولی در رشته حسابداری بدون کنکور پیام نور چیست

ثبت نام رشته حسابداری بدون کنکور دانشگاه پیام نور با توجه به یکسری شرایط انجام می گیرد و تمام متقاضیان هم واجد شرایط نیستند. این شرایط شامل ارائه مدرک تحصیلی مرتبط ، داشتن معدل خوب و ثبت نام در موعد مقرر است.

برای ثبت نام بدون کنکور حسابداری در پیام نور ، مدرک تحصیلی مرتبط نیاز است اما منظور از این مدرک چیست ؟ در واقع شما برای پذیرش در این رشته محل باید دارای یکی از مدارک دیپلم نظام جدید ، پیش دانشگاهی ، کاردانی ، دیپلم 4 ساله نظام قدیم و یا کاردانی باشید و اگر دیپلم شما نظام قدیم است ولی فاقد پیش دانشگاهی یا کاردانی می باشید ، نمی توانید ثبت نام کنید.

مرتبط بخوانید : رتبه لازم برای رشته حسابداری و معدل لازم برای رشته حسابداری 

ثبت نام رشته حسابداری بدون کنکور دانشگاه پیام نور با دیپلم ریاضی و تجربی

همانطور که می دانید رشته حسابداری از شاخه های انسانی می باشد و داوطلبانی که دیپلم انسانی دارند ، از شانس بیشتری برای قبولی در این رشته برخوردار هستند اما با دیپلم رشته های ریاضی و تجربی هم می توانید در این رشته محل ثبت نام کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  دانشگاه غیر انتفاعی مشهد 📞 معرفی و راهنمای دانشگاه غیر انتفاعی مشهد

به عبارتی دیگر ، برای ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور با دیپلم مغایر ، هیچ محدودیتی وجود ندارد ولی بیشترین ظرفیت رشته به دارندگان دیپلم مرتبط اختصاص داده می شود.

زمان ثبت نام رشته حسابداری بدون کنکور پیام نور 1401

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور همه ساله دو بار انجام می گیرد و داوطلبان در صورت کامل بودن مدارکشان می توانند در مهرماه یا بهمن ماه برای ثبت نام اقدام کنند.

برای ثبت نام در ترم مهرماه معمولا از اواخر مردادماه سامانه ثبت نام فعال می شود و تا اواسط شهریورماه هم فرصت برای ثبت نام وجود دارد. برای ثبت نام ترم بهمن ماه هم از اواخر آذر ماه یا اوایل دی ماه ، فرصت ثبت نام در نظر گرفته می شود.

نحوه ثبت نام رشته حسابداری بدون کنکور دانشگاه پیام نور

در خصوص نحوه ثبت نام بدون کنکور حسابداری در دانشگاه پیام نور لازم است بدانید که ثبت نام به صورت اینترنتی است و در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می گیرد. از مرحله اول ثبت نام و دانلود دفترچه تا دریافت نتایج آزمون ، از طریق سایت سنجش قابل پیگیری است و هزینه ثبت نام را هم باید در این سامانه بپردازید.

نکته ای که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور باید بدانید این است که ثبت نام بدون کنکور این دانشگاه با دیگر دانشگاه های سراسری مشترک انجام می گیرد و در یک فرم انتخاب رشته مشترک می توانید از رشته های بدون کنکور تمام دانشگاه ها انتخاب کنید.

مرتبط بخوانید : رشته حسابداری بدون کنکور دانشگاه دولتی

شهریه رشته حسابداری دانشگاه پیام نور

برای تحصیل در رشته حسابداری دانشگاه پیام نور باید شهریه پرداخت کنید که میزان شهریه به ازای هر ترم تحصیل بین 2 الی 2/5 میلیون تومان متغیر است. بخشی از شهریه در ابتدای ترم دریافت می شود و برای باقی مانده آن تا زمان امتحانات پایان ترم فرصت خواهید داشت. بدون پرداخت شهریه هم اجازه ورود به ترم بعدی را نخواهید داشت.

مرتبط بخوانید : شهریه رشته حسابداری دانشگاه پیام نور

سوالات متداول

  • آیا امکان تحصیل بدون کنکور رشته حسابداری در دانشگاه پیام نور وجود دارد ؟
احتمالا این را هم بپسندید  تکمیل ظرفیت با سوابق تحصیلی 1402 📞 ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور تمام دانشگاه ها

بله رشته حسابداری از رشته های بدون کنکور پیام نور محسوب می شود.

  • برای ثبت نام رشته حسابداری بدون کنکور پیام نور چه اقداماتی لازم است ؟

برای ثبت نام بدون کنکور رشته حسابداری بدون کنکور پیام نور باید مدارک خود را آماده کنید و در زمان تعیین شده نسبت به ثبت نام اقدام نمایید.

  • با چه معدلی شانس قبولی در رشته حسابداری بدون کنکور پیام نور وجود دارد ؟

با هر معدل بالای 10 می توان در رشته حسابداری بدون کنکور پیام نور ثبت نام کرد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

حذفیات دروس پیام نور

حذفیات دروس پیام نور 📞 لیست کامل حذفیات امتحانات پیام نور

دانشجویان دانشگاه پیام نور پس از گذراندن‌ هر ترم و واحدهای درسی باید در امتحانات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر