از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر دانشگاه شاهد – طبق قبولی های 1400 و 99

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر دانشگاه شاهد

 

دانشگاه شاهد رشته های تحصیلی خود را برای داوطلبان کنکور ریاضی نیز ارائه می کند و داوطلبان این گروه آزمایشی به شرط آنکه بتوانند در کنکور رتبه خوبی به دست آورند و در مصاحبه نیز قبول شوند ، پذیرفته خواهند شد. یکی از رشته های بسیار پر متقاضی در کنکور ریاضی ، رشته مهندسی کامپیوتر است. در ادامه این مطلب ابتدا بررسی خواهیم کرد که آیا رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه شاهد ارائه می شود یا خیر و در صورت ارائه شدن ، رتبه قبولی آن به چه صورت است. با ما همراه باشید.

در صورت تمایل به پذیرش در رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه شاهد ، می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را درباره شرایط پذیرش راهنمایی کنند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

آیا رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه شاهد ارائه می شود

دانشگاه شاهد یک دانشگاه دولتی روزانه واقع شده در شهر تهران است که تمام رشته های تحصیلی خود را به صورت با کنکور ارائه می کند. داوطلبانی که خواهان قبولی در این دانشگاه هستند باید با توجه به رشته مورد علاقه خود ، در کنکور گروه آزمایشی مربوطه شرکت کنند و رتبه مناسب را به دست آورند.

از رشته های ریاضی در دانشگاه شاهد رشته هایی همچون مهندسی برق ، مهندسی پزشکی ، مهندسی عمران و مهندسی کامپیوتر ارائه می گردد بنابراین رشته تحصیلی مورد علاقه شما یعنی رشته مهندسی کامپیوتر ، در این دانشگاه دایر می باشد.

مرتبط بخوانید : دانشگاه های آزاد تهران رشته کامپیوتر

ظرفیت رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه شاهد

ظرفیت پذیرش رشته های مهندسی در دانشگاه شاهد نسبتا خوب است مخصوصا رشته مهندسی برق که سال گذشته 115 نفر ظرفیت داشت. همچنین ظرفیت رشته مهندسی کامپیوتر 60 نفر بود که برابر با ظرفیت رشته های مهندسی عمران ، مهندسی پزشکی و علوم کامپیوتر بود.

احتمالا این را هم بپسندید  آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه شهید بهشتی - طبق قبولی های 1400 و 99

رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر دانشگاه شاهد در سهمیه ایثارگران 5 درصدی

سال گذشته از 60 نفر ظرفیت پذیرش رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه شاهد ، 5 درصد آن برای داوطلبان دارای سهمیه ایثارگران 5 درصدی بود و امسال هم ظرفیت رشته هر چقدر که باشد ، 5 درصد آن به این دسته از داوطلبان اختصاص دارد. اگر سهمیه 5 درصد ایثارگران دارید و می خواهید در رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه شاهد قبول شوید باید رتبه در سهمیه شما کمتر از 500 باشد ضمن اینکه باید بتوانید 70 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده سهمیه عادی این رشته را به دست آورید.

رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر دانشگاه شاهد در سهمیه ایثارگران 25 درصدی

یک چهارم ظرفیت پذیرش رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه شاهد ، اختصاص به داوطلبانی دارد که سهمیه آنها 25 درصد ایثارگران است. اگر شما هم دارای این سهمیه هستید ، باید بتوانید 70 درصد نمره آخرین داوطلب پذیرفته شده سهمیه عادی را به دست آورید. سال قبل حداکثر رتبه پذیرش در سهمیه ایثارگران 25 درصدی ، 150 بوده است.

رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر دانشگاه شاهد در سهمیه منطقه یک

داوطلبان دارای سهمیه منطقه یک کنکور ریاضی در صورت تمایل به پذیرش در رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه شاهد باید بتوانند رتبه در سهمیه کمتر از 3500 به دست آورند.

رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر دانشگاه شاهد در سهمیه منطقه دو

اگر جزو داوطلبان سهمیه منطقه دو کنکور ریاضی هستید و می خواهید وارد رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه شاهد شوید باید رتبه در سهمیه کمتر از 2 هزار به دست آورید. با کسب رتبه بالای 2 هزار شانس قبولی کمتر می شود و سال گذشته آخرین داوطلبانی که پذیرفته شده بود ، رتبه نزدیک به 1800 داشت.

احتمالا این را هم بپسندید  رتبه قبولی فیزیوتراپی با سهمیه 25 درصد ایثارگران در تمام دانشگاه ها

رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر دانشگاه شاهد در سهمیه منطقه سه

دارندگان سهمیه منطقه سه کنکور ریاضی برای پذیرش در رشته های تاپ مهندسی دانشگاه های تهران از جمله رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه شاهد ، باید رتبه کمتر از 500 به دست آورند.

مصاحبه رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه شاهد

رشته مهندسی کامپیوتر مثل تمام رشته های دانشگاه شاهد دارای مصاحبه می باشد و داوطلبان واجد شرایط لازم که دارای رتبه مناسب هستند و این رشته را در فرم انتخاب رشته کنکور خود درج کرده اند ، به صورت چند برابر ظرفیت برای مصاحبه دعوت می شوند. در مرحله مصاحبه دانشگاه شاهد باید عملکرد خوبی از خود نشان دهید تا بتوانید امتیازات لازم را به دست آورید. سوالاتی در زمینه های مذهبی ، سیاسی ، اقتصادی ، اطلاعات عمومی و … از شما پرسیده می شود و در نهایت ممکن است پذیرفته شوید یا خیر.

در صورتی که پذیرفته شوید ، با دریافت نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور متوجه خواهید شد اما در صورت عدم قبولی در رشته کامپیوتر دانشگاه شاهد ، اولویت های بعدی فرم انتخاب رشته کنکور شما بررسی خواهند شد.

مرتبط بخوانید : رشته مهندسی کامپیوتر بدون کنکور

سوالات متداول

  • آیا رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه شاهد ارائه می شود ؟

بله ، رشته مهندسی کامپیوتر یکی از رشته های ریاضی دانشگاه شاهد است.

  • ظرفیت رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه شاهد چقدر است ؟

رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه شاهد سال قبل 60 نفر ظرفیت داشت و ظرفیت امسال هنوز مشخص نیست.

  • با حداکثر چه رتبه ای قبولی در رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه شاهد امکان پذیر است ؟

با توجه به متفاوت بودن رتبه مهندسی کامپیوتر دانشگاه شاهد در سهمیه های مختلف ، لطفا برای پاسخ سوال خود این مطلب را مطالعه کنید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

با رتبه 46000 تجربی کجا قبول میشم

با رتبه 46000 تجربی کجا قبول میشم – راهنمای قبولی با رتبه 46000 تجربی

  پس از برگزاری کنکور سراسری در نوبت های دی ماه و تیرماه ، نتایج …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر