از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

دانشگاه سما تهران جنت آباد | معرفی ، راهنمای ثبت نام

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

دانشگاه سما تهران جنت آباد | معرفی ، راهنمای ثبت نام

 

دانشگاه سما تهران جنت آباد واقع شده در غرب استان تهران ،  یکی از آموزشکده های فنی حرفه ای فعال در این استان می باشد که به دلیل آسانی که از نظر مسیر رفت و آمد دارد و هم چنین جدا بودن واحد های خواهران و برادران ، طرفداران زیادی دارد.

این دانشگاه فقط در مقطع کاردانی پیوسته دانشجو پذیرش می کند و رشته های فنی حرفه ای و کاردانش را با طول دوره تحصیلی 2 ساله ارائه می دهد و دانشجویان پس از دو سال تحصیل ، در مقطع فوق دیپلم دانش آموخنه می شوند.

معرفی و راهنمای ثبت نام دانشگاه سما تهران جنت آباد

همانظور که در ابتدای مطلب ذکر شد ، رشته های دانشگاه سما تهران جنت آباد فقط در دوره کاردانی پیوسته ارائه می شوند که همگی بدون کنکور هستند و علاقه مندان ملزوم به شرکت در کنکور سراسری برای ورود به این دانشگاه ، نیستند.

با وجود آنکه ورود به دانشگاه سما تهران آسان است اما یک شرط مهم برای پذیرش دانشجو در نظر گرفته شده و آن هم ، تطابق مدرک فارغ التحصیلی داوطلب با رشته انتخابی او در دانشگاه می باشد.

به عبارت دیگر ؛ داوطلبان تنها مجازند که در رشته همنام با رشته دوره هنرستان خود ثبت نام کنند برای مثال اگر در رشته نرم افزار کامپیوتر دانش آموخته شده اید ، رشته انتخابی تان در دانشگاه نیز باید نرم افزار کامپیوتر باشد.

پس می توان به این نتیجه رسید که داوطلبان پیش از اقدام به ثبت نام در دانشگاه سما تهران جنت آباد ، ابتدا باید رشته های ارائه شده این دانشگاه را بررسی کنند و در صورتی که رشته مد نظر آن ها ارائه شده بود ، ثبت نام را انجام دهند.

احتمالا این را هم بپسندید  سایت دانشگاه سما تهران | معرفی واحد ها و سایت های دانشگاه های سما تهران

پس از بررسی رشته ها ، در مرحله بعد لازم است که از نحوه ثبت نام این دانشگاه اطلاع یابید. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سما جنت آباد با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به صورت مشترک و همزمان انجام می گیرد و داوطلبان در دو نیمسال مهر و بهمن ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت azmoon.org و یا مراجعه حضوری به دانشگاه ، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سما تهران جنت آباد برای نیمسال دوم تحصیلی  به صورت حضوری و برای نیمسال اول تحصیلی به صورت اینترنتی می باشد.

لیست رشته های دانشگاه سما جنت آباد

اسامی رشته های بدون کنکور دانشگاه سما تهران جنت آباد همراه با رشته های سایر واحد های دانشگاه آزاد و سما ، در دفترچه ای تحت عنوان دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته دوره کاردانی پیوسته گردآوری شده اند و داوطلبان می توانند با دانلود دفترچه از سایت azmoon.org و پیدا کردن اسم دانشگاه خود ، از رشته های ارائه شده مطلع گردند.

  1. حسابداری
  2. نصب و تعمیر آسانسور و پله برقی
  3. تربی بدنی
  4. الکترونیک _ الکترونیک عمومی
  5. الکتروتکنیک – برق صنعتی
  6. ساختمان – کارهای عمومی ساختمان
  7. نقشه کشی عمومی – نقشه کشی و طراحی صنعتی
  8. نقشه کشی معماری – معماری
  9. کاردانی فنی سازه های پیش ساخته
  10. نرم افزار کامپیوتر
  11. گرافیک – گرافیک

رشته فوق مربوط به نیمسال دوم تحصیلی 98 دانشگاه سما تهران جنت آباد می باشد و آخرین رشته های ارائه شده در این دانشگاه است. برای اطلاع از رشته های تحصیلی مهر ماه 99 ، می بایست منتظر انتشار دفترچه جدید باشیم.

دانشجویان پذیرفته شده در رشته های دانشگاه سما جنت آباد ، لازم است با مراجعه به سامانه اینترنتی دانشگاه ، نسبت به پیش ثبت نام اولیه در دانشگاه اقدام نمایند.

آدرس و شماره تماس دانشگاه سما جنت آباد تهران

  • آدرس : تهران – جنت آباد شمالی – بالاتر از ایران پارس – بالاتر از انصار المهدی
  • کدپستی: 1477999651
  • شماره تماس :  17-44824715 و 44830090
  • آدرس سایت دانشگاه :  tehransama.ac.ir
  • آدرس پروتال دانشجویی دانشگاه : 5.160.64.229

علاوه بر مطلب فوق ، برای دریافت اطلاعات تکمیلی تر در خصوص دانشگاه های سما از قبیل نحوه پرداخت شهریه در سامانه سیدا ، راهنمای انتخاب واحد ، راهنمای ثبت نام دانشجویان ورودی جدید و … وارد سایت pasokhbama.com شوید و یا از طریق تماس با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی “پاسخ با ما” راهنمایی بیشتری دریافت کنید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

چارت درسی دانشگاه سما تهرانسر

چارت درسی دانشگاه سما تهرانسر

چارت درسی دانشگاه سما تهرانسر برای 8 رشته تحصیلی دوره کاردانی پیوسته ، در سایت …

6 نظر

  1. سلام وقت بخیر
    تفاوت دانشگاه سما با دانشگاه آزاد چی هست ؟ از لحاظ سطح مدرک و سطح دانشگاه ارزشمنده؟
    در مدرک فارغ التحصیلی این دانشگاه اسم سما درج میشه یا دانشگاه آزاد تهران مرکز؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. دانشگاه سما نیز همان دانشگاه آزاد است ولی فقط رشته های مقطع کاردانی را برای فارغ التحصیلان فنی حرفه ای و کاردانش ارائه می کند. بله عنوان سما در مدرک فارغ التحصیلی درج می شود.

  2. سلام وقت بخیر،
    من سال بعد برای کاردانی نرم افزار باید ریاضی و فیزیک پیش دانشگاهی رو بخونم میخواستم بپرسم که این درس ها چه سرفصل هایی دارند. چون هیچ جا نتیجه ای پیدا نکردم.
    ممنون

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما برای راهنمایی کامل تماس بگیرید.

  3. سلام وقت بخیر در کدوم سایت باید مدارک و اپلود کنیم بعد از اعلام نتایج من همدر سایت اموزشیار هم در سایت خود دانشگاه هرچی کد ملی میزنم چیزی نمیاره میزنه نتیجه ای نداشت لطفا راهنمایی کنید؟

  4. سلام فردی ک دوتا امتحان پاس نشده داره میتونه بهمن بیاد با تعهد دانشگاه خرداد پاسش کنه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر