از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

دانشگاه بین المللی کیش پزشکی بدون کنکور 1401 – هر آنچه باید بدانید

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

دانشگاه بین المللی کیش پزشکی بدون کنکور - هر آنچه باید بدانید

 

در این مطلب از سایت تخصصی “پاسخ با ما” به بررسی دانشگاه بین المللی کیش پزشکی بدون کنکور پرداخته ایم تا به سوالات و ابهامات شما در این باره پاسخ دهیم.

دانشگاه بین المللی کیش با توجه به افزایش تعداد متقاضیان در رشته های متعدد ، چندین سال است که در مقاطع تحصیلی مختلف اقدام به جذب و ثبت نام بدون کنکور می نماید.

در سال تحصیلی جدید نیز ثبت نام و پذیرش دانشجو در دانشگاه بین المللی کیش با در نظر گرفتن سوابق تحصیلی یعنی معدل کتبی دیپلم در رشته های بدون کنکور انجام می گیرد و علاقه مندان به تحصیل در این دانشگاه می توانند از طریق سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

آیا دانشگاه بین المللی کیش در رشته پزشکی بدون کنکور دانشجو می پذیرد؟

با مطالعه دفترچه انتخاب رشته تجربی که در سایت سنجش موجود است ، می توان به این نتیجه رسید که بیش از 90 درصد از رشته محل های دانشگاه بین المللی کیش به صورت بدون کنکور ارائه می شوند.

دانشگاه بین المللی کیش زیر نظر دانشگاه تهران ، به منظور تربیت نیروی انسانی متخصص و گسترش آموزش در مناطق آزاد و جذب متقاضیان ایرانی و غیر ایرانی در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری تخصصی ، کارشناسی ارشد بین الملل ، دکتری تخصصی بین الملل ، دکتری پژوهش محور دانشجو می پذیرد.

دانشجویانی ‌که بدون کنکور و صرفا با سوابق تحصیلی وارد دانشگاه بین المللی کیش می شوند با دانشجویانی که از طریق آزمون سراسری وارد این دانشگاه می شوند هیچ تفاوتی ندارند و شهریه ، ساعات کلاسی و اساتید آنها مشترک است.

مسئله حائز اهمیت این است که رشته پزشکی بدون کنکور نه تنها در دانشگاه بین المللی کیش ارائه نمی شود بلکه می توان به طور به قطع به یقین گفت که هیچ دانشگاهی در ایران در هیچ کدام از رشته های پزشکی به صورت بدون کنکور دانشجو پذیرش نمی کنند و تنها راه ورود به این رشته ها آزمون سراسری برگزار شده توسط سازمان سنجش می باشد.

احتمالا این را هم بپسندید  رشته مهندسی صنایع بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401 - شرایط و راهنمای ثبت نام

بنابراین موضوع خرید صندلی پزشکی بدون کنکور در دانشگاه پردیس کیش شایعه ای بیش نیست و با توجه به مندرجات دفترچه راهنمای انتخاب رشته ، تحصیل در رشته پزشکی این دانشگاه از طریق شرکت در کنکور تجربی و انجام انتخاب رشته میسر می باشد.

ظرفیت پذیرش پزشکی در دانشگاه بین المللی کیش 1401 چقدر است ؟

ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه بین المللی کیش محدود است و در حال حاضر تقریبا 2500 دانشجو در رشته ها و مقاطع مختلف در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند که یادآوری این نکته خالی از لطف نیست که این ظرفیت برای رشته پزشکی بدون کنکور نمی باشد.

اگر به سایت دانشگاه پردیس خودگردان کیش مراجعه کنید ، می توانید از اسامی رشته های بدون کنکور و ظرفیت پذیرش هر یک از آن ها مطلع گردید و در لیستی که خود دانشگاه در سایت قرار داده است ، اشاره ای به رشته پزشکی بدون کنکور و تعداد ظرفیت آن نشده است.

شهریه پزشکی بدون کنکور در دانشگاه بین المللی کیش 1401 چقدر است؟

این دانشگاه با توجه به امکاانات آموزشی ، اساتید معتبر و به نام و با ارزش بودن مدرک تحصیلی آن در داخل و خارج از کشور و همینطور ظرفیت محدود رشته ها ، شهریه های زیادی را برای دانشجویان در نظر گرفته است.

با توجه به اطلاعات به دست آمده از دانشگاه بین المللی کیش ، شهریه یک ترم تحصیل برای دانشجویان پزشکی مبلغی در حدود 16 تا 20 میلیون تومان می باشد که سالانه 10 درصد این مبلغ به شهریه مصوب اضافه می گردد.

احتمالا این را هم بپسندید  بدون آزمون ارشد دانشگاه آزاد 1402 📞 3 شیوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد آزاد

لازم به ذکر است که شهریه مذکور ، برای دانشجویانی است که از طریق آزمون سراسری وارد دانشگاه شده اند و برای پزشکی بدون کنکور هیچ شهریه ای تعیین نشده است.

توصیه می شود برای اطلاع از اسامی رشته های بدون کنکور دانشگاه بین المللی کیش و هم چنین دریافت اطلاعات دقیق تر از چگونگی پذیرش و زمان و نحوه ثبت نام در این دانشگاه با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی “پاسخ با ما” تماس بگیرید.

پاسخ به سوالات پر تکرار

  • آیا رشته پزشکی بدون کنکور در دانشگاه بین المللی کیش ارائه می شود ؟

خیر ، پذیرش در رشته پزشکی فقط از طریق شرکت در کنکور تجربی و کسب رتبه لازم امکان پذیر است.

  • چه رشته هایی در دانشگاه بین المللی کیش بدون کنکور هستند ؟

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه کیش در داخل دفترچه راهنما قید شده است.

برای اطلاع از آخرین رتبه قبولی پزشکی کیش کلیک کنید.

  • ایا خرید صندلی پزشکی واقعیت دارد ؟

خیر ، هیچ یک از دانشگاه های آزاد و پردیس خودگردان مجاز به فروش صندلی پزشکی نیستند.

منظور از خرید صندلی دندانپزشکی بدون کنکور پردیس خودگردان 1401 دارا بودن شرایط مالی مساعد برای پرداخت شهریه این رشته در دانشگاه پردیس خوگردان است و اینطور نیست که شما بدون کنکور وارد رشته دندانپزشکی شوید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

تغییر رشته علوم آزمایشگاهی به پزشکی

تغییر رشته علوم آزمایشگاهی به پزشکی 📞 راهکارهای تغییر رشته از علوم آزمایشگاهی به پزشکی

رشته‌ پزشکی پرطرفدارترین رشته‌ در گروه تجربی محسوب می شود و در دانشگاه های علوم …

8 نظر

  1. فریبا اکبری

    سلام آیا پذیرش دانشگاه بین الملل شرط معدل دارد اگر دارد کدام معدل دیپلم مهم است کتبی یا کل

    • پاسخ با ما

      با سلام. خیر شرط معدل ندارد و باید رتبه لازم را در کنکور به دست آورید.

  2. احسان رشتی

    سلام‌من ۴۱ ساله هستم‌اصفهان ورودی شیمی کاربردی ۷۷ و تمام دروس عمومی گزراندم‌در دانشگاه ازاد شهرضا .سوالم اینه من میخوام پزشکی بخونم پردیس کیش اولا بدون کنکور امکان‌پذیره حتی هزینه بیشتر بدم دوم دروس عمومی معادل سازی میشه کرد سوما میشه مهر اسمم رد یشه برای پزشکی .خودمم ۱۷ سال عطاری کار کردم با جواز کسب لطفا کمکم کنید

    • پاسخ با ما

      با سلام. ورود به رشته پزشکی تمام دانشگاه های روزانه ، پردیس و آزاد فقط با شرکت در کنکور تجربی امکان پذیر است.

  3. با سلام،

    احتراما، تا چه رتبه ی کنکور از شانس قبولی در رشته های پزشکی دانشگاه پردیس برخوردار هستند؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. حداکثر با رتبه 2500 تا 3000 به صورت خوش بینانه شانس قبولی در رشته های پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه پردیس خودگردان وجود دارد

  4. سلام آیا پذیرش بدون رتبه در دانشگاه دندان پزشکی کیش امکان پذیر اگر شهریه بیشتر پرداخت کنیم و حضوری برای ثبت نام دانشگاه بریم ؟

  5. سلام به هیچ عنوان نمیشه وارد دانشگاه پزشکی بدون کنکور شد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر