از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

حقوق دانشجویان پزشکی بقیه الله 1401 – راهنمای کامل

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

حقوق دانشجویان پزشکی بقیه الله

 

دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله در رشته های پزشکی ، پرستاری ، داروسازی و … دانشجو پذیرش می کند و متقاضیان به شرط شرکت در کنکور سراسری و کسب رتبه لازم و همچنین قبولی در مصاحبه ، می توانند وارد رشته های این دانشگاه شوند. بسیاری از علاقه مندان به تحصیل در رشته های پزشکی دانشگاه بقیه الله به دنبال اطلاعاتی درباره حقوق دانشجویان این دانشگاه هستند و سوالی که دارند این است که ایا دانشجویان پزشکی دانشگاه بقیه الله حقوق دریافت می کنند ؟ در صورت دریافت حقوق میزان آن چقدر است ؟

در ادامه این مطلب به بررسی حقوق پزشکی دانشگاه بقیه الله و همچنین مزایای تحصیل در این دانشگاه می پردازیم. در صورت داشتن سوالات بیشتر ، توصیه می شود با مشاوران ما تماس بگیرید.

شما داوطلبان عزیز میتوانید برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه رتبه قبولی دانشگاه بقیه الله و شرایط پذیرش این دانشگاه و همچنین انجام انتخاب رشته کنکور با شانس قبولی بالا ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

حقوق دانشجویان پزشکی بقیه الله

دانشجویان پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی از جمله دانشگاه بقیه الله در طی دوران تحصیل از حقوق بهره مند هستند که میزان حقوق ممکن است در دانشگاه های مختلف متفاوت باشد. حقوق انترن پزشکی برای مجردها حدود یک میلیون تومان و برای دانشجویان متاهل نیز 2 میلیون تومان است که سالانه مقداری بر این مبلغ افزوده می شود.

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله از همان ابتدای تحصیل بورس می شوند و ضمانت شغلی خواهند داشت و میزان حقوق آنها با توجه به نرم های موجود ، متفاوت است مثلا حقوق انترن پزشکی بیشتر از استاجری است. دوره انترنتی ، چهارمین مرحله از تحصیل در رشته پزشکی است که تمام دروس به صورت عملی و در بیمارستان گذرانده می شود ، در این دوره دانشجو می تواند در نبود پزشک و استاد متخصص ، فعالیت هایی مثل بستری کردن و دارو دادن به بیماران را انجام دهد و حداکثر 12 شب در ماه که به صورت یک روز در میان هم هست ، کشیک شبانه می گذرانند

مزایای تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله

  •  دانشجویان از روز اول ورود به دانشگاه بورس می‌ شوند و ضمانت شغلی خواهند داشت.
  • دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله از حقوقی ماهانه بهره مند هستند.
  • دانشجویان پسر ،دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله دوره سربازی نخواهند داشت و خدمت سربازی با حضور در این دانشگاه محسوب خواهد شد.
  •  دوران تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله جزو سنوات خدمت محسوب خواهد شد.
  • برای ارتقای تحصیلی و ورود به دوره تحصیلات تکمیلی به‌ خصوص برای دانشجویان رشته‌ های مختلف پزشکی جهت ورود به رشته‌ های دستیاری تسهیلات ویژه ای اعطا می شود
  • دانشجویان مجرد دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله از امکانات فرهنگی ، خوابگاه و غذا بهره مند می شوند.
  •  دانشگاه بقیه الله در قبال دانشجویان متاهل هیچ گونه تعهدی برای تامین خوابگاه دانشجویان ندارد.
  • شروع به خدمت فارغ التحصیلان دانشگاه بقیه الله مشروط به گذراندن طرح خدمت 2 ساله در مناطق معرفی شده توسط معاونت بهداشت و درمان ، می باشد.

شیوه پذیرش دانشجو در دانشگاه بقیه الله

دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله از طریق کنکور سراسری تجربی در رشته های پزشکی ، پرستاری ، هوشبری و … دانشجو پذیرش می کند و داوطلبان با کسب تراز و رتبه لازمت امکان پذیرش در این دانشگاه را دارند. جهت قبولی در دانشگاه بقیه الله باید علاوه بر اینکه بتوانید در کنکور سراسری رتبه مناسبی را به دست آورید ، برای مرحله مصاحبه نیز دعوت شوید.

مصاحبه دانشگاه بقیه الله اوایل شهریورماه برگزار می شود و اسامی دعوت شدگان به مصاحبه نیز در سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد. نتایج مصاحبه نیز اواخر شهریورماه همزمان با نتایج انتخاب رشته کنکور اعلام خواهد شد.

حقوق دانشجویان پزشکی بقیه الله | سوالات متداول

  • ایا دانشجویان پزشکی دانشگاه بقیه الله حقوق دریافت می کنند ؟

بله ، دانشجویان بقیه الله از همان ابتدای تحصیل از حقوق بهره مند هستند.

راهنمای کامل حقوق دانشجویان دانشگاه بقیه اله کامل در این مطلب بررسی شد.

  • مزایای تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله چیست ؟

امکانات فرهنگی ، خوابگاه ، غذا ، گذراندن خدمت سربازی در دانشگاه و … از مزایای دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر