از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

حداقل معدل برای دانشگاه افسری ارتش – شرط معدل دانشگاه افسری ارتش

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

حداقل معدل برای دانشگاه افسری ارتش

 

داوطلبانی که می خواهند در دانشگاه افسری ارتش قبول شوند باید شرایط پذیرش این دانشگاه را داشته باشند که یکی از مهم ترین شرایط ، دارا بودن حداقل معدل می باشد. دانشگاه افسری ارتش برای پذیرش افسر دانشجو در رشته های خود ، شرایطی را در نظر گرفته است که شامل شرط سنی ، شرط ارائه مدرک دیپلم در رشته های نظری ، شرط معدل و … هستند. داوطلبانی که تمام شرایط را با هم داشته باشند ، امکان پذیرش خواهند داشت و حتی در صورت برخورداری از شرایط سنی و مدرک اگر معدل آنها کمتر از حداقل تعیین شده باشد ، امکان پذیرش نخواهند داشت. ما در این مطلب می خواهیم به بررسی حداقل معدل برای دانشگاه افسری ارتش بپردازیم. همراه ما باشید.

شما داوطلبان عزیز میتوانید برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه شرایط دانشگاه افسری ارتش  ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

حداقل معدل برای دانشگاه افسری ارتش

دانشگاه های افسری ارتش شامل دانشگاه افسری امام علی ، پدافند هوایی خاتم الانبیا و دانشگاه های علوم و فنون هوایی ستاری ، دریایی امام خمینی و فارابی ، هر ساله از میان داوطلبان دارای مدرک دیپلم رشته های ریاضی ، تجربی و انسانی ، دانشجو پذیرش می کنند و داوطلبان اگر واجد شرایط مد نظر دانشگاه باشند ، امکان ثبت نام دارند.

شرط معدل دانشگاه افسری ارتش برای دارندگان مدرک دیپلم رشته های ریاضی ، تجربی و انسانی متفاوت است ضمن اینکه بعضی از رشته های این دانشگاه ، شرط معدل متفاوتی دارد.

مرتبط بخوانید : زمان ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

شرط معدل دیپلم ریاضی برای دانشگاه افسری ارتش

فارغ التحصیلان نظام قدیم و نظام جدید مقطع دیپلم رشته ریاضی که حداقل سن 16 و حداکثر سن  23 را دارند ، می توانند برای ثبت نام در دانشگاه افسری ارتش اقدام نمایند. شرط معدل برای قبولی این دسته از داوطلبان ، حداقل معدل کل دیپلم 14 می باشد و اگر معدل شما کمتر از 14 است حتی در صورت دارا بودن سایر شرایط ، مجاز به ثبت نام نمی باشید.

احتمالا این را هم بپسندید  دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه افسری ارتش 1402 - زمان انتشار و لینک دانلود

شرط معدل دیپلم تجربی برای دانشگاه افسری ارتش

بیشترین تعداد متقاضیان ثبت نام دانشگاه افسری ارتش را داوطلبان دارای مدرک دیپلم تجربی تشکیل داده اند. این دسته از داوطلبان با حداقل معدل کل دیپلم 14 و بالاتر مجاز به ثبت نام در دانشگاه هستند و معدل کتبی دیپلم ملاک ثبت نام نیست.

حداقل معدل دیپلم انسانی برای دانشگاه افسری ارتش

اگر مدرک دیپلم نظام قدیم و نظام جدید از رشته انسانی دارید و سن شما مابین 16 تا 23 سال است ، برای ثبت نام در دانشگاه افسری ارتش حداقل معدل کل شما باید 16 و معدل کتبی نیز 14 باشد. بنابراین علاوه معدل کل دیپلم ، معدل کتبی دیپلم شما هم باید مناسب باشد.

مرتبط بخوانید : شرایط دانشگاه افسری ارتش

شرط معدل برای داوطلبان ایثارگر دانشگاه افسری ارتش

در خصوص شرط معدل دانشگاه افسری ارتش لازم است بدانید که  فرزندان شاهد ، جانبازان از کار افتاده کلی و آزادگان ازکار افتاده کلی از شرط معدل معاف هستند. این دسته از داوطلبان نه تنها از شرط معدل ، بلکه از شرط سنی نیز معاف می باشد.

حداقل معدل برای رشته خلبانی دانشگاه افسری ارتش

رشته خلبانی در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری ارائه می شود و داوطلبانی که می خواهند در این رشته قبول شوند ، شرط معدل متفاوتی دارند. شرط معدل برای پذیرش این دسته از داوطلبان حداقل معدل کل دیپلم 15 و حداقل معدل کتبی 12 است. همچنین در رشته خلبانی بالگرد و پهباد ، شرط معدل عبارت است از حداقل معدل کل دیپلم 14 و حداقل معدل کتبی دیپلم 10.

مرتبط بخوانید : اعلام نتایج دانشگاه افسری ارتش

شرط معدل دانشگاه افسری ارتش برای دانش آموزان پایه دوازدهم

دانش آموزان سال دوازدهمی به شرط آنکه تا شهریورماه فارغ التحصیل شوند ، مجاز به ثبت نام در آزمون دانشگاه افسری ارتش هستند. داوطلبان دوازدهمی در زمان ثبت نام معدل کتبی و معدل کل دیپلم ندارند و به همین دلیل برای آنها سوال است که چگونه می توانند در آزمون ثبت نام کنند. این دسته از داوطلبان لازم است در زمان پذیرش نهایی ، معدل کل و معدل کتبی خود را ارائه دهند و در غیر این صورت ، پذیرش آنها لغو خواهد شد.

احتمالا این را هم بپسندید  مدارک لازم دانشگاه افسری ارتش 1402📞 مدارک مورد نیاز برای ثبت نام اینترنتی ، مصاحبه و نهایی

سوالات شما

  • حداقل معدل برای دانشگاه افسری ارتش چقدر است ؟

شرط معدل قبولی در رشته های دانشگاه افسری ارتش با توجه به نوع دیپلم متفاوت است که در این مطلب بررسی کردیم.

  • برای قبولی در دانشگاه افسری ارتش ، معدل کل دیپلم مهم است یا معدل کتبی ؟

داوطلبان دارای مدرک دیپلم ریاضی و تجربی برای قبولی در دانشگاه افسری ارتش باید دارای حداقل معدل کل دیپلم باشند اما برای دارندگان مدرک انسانی ، علاوه بر معدل کل دیپلم ، معدل کتبی هم مهم است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

تکمیل ظرفیت دانشگاه افسری ارتش

تکمیل ظرفیت دانشگاه افسری ارتش – زمان ، شرایط و نحوه ثبت نام

دانشگاه افسری ارتش هر ساله با برگزاری آزمون در دانشکده های نیروی دریایی ، نیروی …

یک نظر

  1. سلام من با رشته انسانی معدل کل 16و کتبی 10میشه استخدام شم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر