از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1403 📞 زمان ، سایت و راهنمای ثبت نام

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای

کنکور کاردانی فنی حرفه ای هر ساله برای انتخاب رشته‌ های کاردانی پیوسته در دانشگاه های سراسری و آزاد برگزار می شود و دارندگان مدرک دیپلم فنی حرفه ای رشته‌ های مختلف که رشته‌ آنها جزو رشته‌ های با کنکور می باشد ، می بایست در این آزمون شرکت کنند. ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای را از سایت سازمان سنجش آموزش کشور می توان انجام داد و اخبار مربوط به ثبت نام توسط این سایت به داوطلبان اطلاع رسانی می شود. در این مطلب می خواهیم تمام موارد مربوط به ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1403 از جمله زمان ، نحوه ، شرایط و دفترچه ثبت نام را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

سوالات خود را درباره ثبت نام آزمون کاردانی فنی حرفه ای از مشاوران ما بپرسید و به طور کامل راهنمایی شوید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1403

زمان ثبت نام كنکور کاردانی فنی حرفه ای 1403 توسط سازمان سنجش اعلام شده‌ است و طبق آخرین اطلاع رسانی ، داوطلبان از تاریخ 17 الی 24 تیرماه 1402 می توانند برای ثبت نام خود اقدام کنند. ثبت نام رشته‌ های بدون كنکور و با كنکور کاردانی فنی حرفه ای به صورت همزمان انجام می گیرد و داوطلبان پذیرش بدون آزمون نیز می توانند در این بازه زمانی با مراجعه به سایت سنجش ثبت نام خود را انجام دهند. هم اکنون که در حال مطالعه این مطلب هستید ، فرصت ثبت نام کنکور فنی حرفه ای به اتمام رسیده است و در صورت تمایل به شرکت در این آزمون باید منتظر برگزاریی آزمون سال آینده باشید.

مرتبط بخوانید : ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای بدون آزمون

نحوه ثبت نام اینترنتی آزمون کاردانی فنی حرفه ای 1403

همانطور که اطلاع دارید ، ثبت نام آزمون کاردانی فنی حرفه ای به صورت اینترنتی انجام می گیرد و شما باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت نام خود اقدام کنید. آدرس سایت این سازمان به نشانی sanjesh.org می باشد و مراحل ثبت نام به شرح زیر است :

  • پس از ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org ، بر روی گزینه “کاردانی فنی حرفه ای” در منوی  سامانه کلیک کنید.
احتمالا این را هم بپسندید  نتایج ثبت نام بدون کنکور فنی حرفه ای 1402 📞 زمان و اعتراض به نتایج

ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای

ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای

  • در صفحه کاردانی فنی حرفه ای ، لینک فعال “سامانه ثبت نام آزمون مقطع کاردانی دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات غیر انتفاعی سال 1403 ” را انتخاب کنید.

ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای

  • در قدم بعدی لازم است ابتدا هزینه ثبت نام را با خرید کارت اعتباری بپردازید. بدین منظور گزینه “خرید کارت اعتباری” را انتخاب نمایید.

ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای

  • پس از ورود به صفحه خرید کارت اعتباری ، بر روی گزینه “سریال ثبت نام آزمون مقطع کاردانی دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات غیر انتفاعی سال 1403 + هزینه پیامک اطلاع رسانی” کلیک کنید و سپس گزینه تایید و ادامه را بزنید.

ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای

  • در مرحله بعد از شما اطلاعات خواسته می شود که پس از درج اطلاعات و انتخاب درگاه پرداخت ، گزینه “تایید و ادامه” را بزنید.

ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای

  • حال به صفحه پرداخت هزینه منتقل شده‌ اید که می بایست مشخصات کارت بانکی از جمله شماره کارت ، رمز پویا و … را وارد کرده‌ و دکمه “پرداخت” را انتخاب کنید.
  • با واریز موفقیت آمیز هزینه و دریافت سریال پرداخت ، به صفحه اول سامانه برگردید و بر روی گزینه “ثبت نام جدید” کلیک کنید.
  • حالا باید سریال کارت اعتباری تهیه شده‌ را وارد و تایید کنید.
  • پس از انجام این مراحل ، به فرم ثبت نام و انتخاب رشته‌ دسترسی پیدا می کنید و می توانید آن را تکمیل نمایید.

مرتبط بخوانید : زمان ثبت نام آزمون کاردانی فنی و حرفه ای

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای

برای ثبت نام آزمون کاردانی فنی حرفه ای باید دفترچه راهنمای این آزمون را از سایت سنجش دانلود و بررسی کنید. همچنین جهت دریافت کد رشته‌ محل ها نیاز است که دفترچه را مطالعه کنید. شما می توانید حداکثر 50 کد رشته‌ محل را انتخاب کنید که این کد رشته‌ ها داخل دفترچه موجود هستند.

دفترچه ثبت نام آزمون کاردانی فنی حرفه ای همزمان با شروع ثبت نام در سایت سنجش قرار داده‌ می شود. شما برای انتخاب رشته‌ کنکور 1403 حتما باید دفترچه جدید را بررسی کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  رشته های دانشگاه فنی حرفه ای با کنکور 1401 - لیست کامل رشته ها

شرایط ثبت نام آزمون کاردانی فنی و حرفه ای 

ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای

داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون کاردانی فنی حرفه ای باید از شرایط لازم برخوردار باشند که این شرایط در دفترچه راهنمای ثبت نام توضیح داده‌ شده‌ اند و به شرح زیر هستند :

  • دارا بودن‌ مدرک فنی حرفه ای و کاردانش نظام جدید یا نظام قدیم
  • داوطلبان دارای مدرک دیپلم نظری مجاز به شرکت در کنکور کاردانی فنی حرفه ای هستند اما فقط می توانند وارد رشته‌ های کاردانی ناپیوسته شوند.
  • داوطلبانی که در کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1402 شرکت کرده‌ و در دانشگاه روزانه قبول شده‌ اند برای شرکت در کنکور کاردانی 1403 باید از دانشگاه انصراف دهند.
  • داوطلبانی که از دانشجویان دانشگاه های غیرروزانه هستند ، می توانند بدون انصراف از دانشگاه در کنکور فنی شرکت کنند. این دسته از داوطلبان می توانند پس از قبولی در یکی از رشته‌ های انتخابی ، از رشته‌ قبلی انصراف دهند.
  • داوطلبان آقا برای شرکت در کنکور کاردانی فنی حرفه ای باید کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت ارائه کنند.
  • فارغ التحصیلان رشته‌ های فنی حرفه ای، کاردانش و نظری سال 97 تا 1402، برای ثبت نام كنکور کاردانی فنی حرفه ای 1403 باید کد سوابق تحصیلی خود را دریافت کنند و وارد فرم نمایند.

مرتبط بخوانید : رشته‌ های دانشگاه فنی حرفه ای با کنکور

سوالات شما

  • ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1403 در چه تاریخی انجام می شود ؟

زمان ثبت نام آزمون کاردانی فنی حرفه ای 1403 در تیرماه است که تاریخ دقیق تر را می توانید در این مطلب بررسی کنید.

  • برای ثبت نام در آزمون کاردانی فنی حرفه ای 1403 به کدام سایت مراجعه کنیم ؟

متقاضیان ازمون کاردانی فنی حرفه ای برای ثبت نام در آزمون باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

  • آیا دانشجویان مجاز به شرکت در کنکور کاردانی فنی حرفه ای هستند ؟

دانشجویان دانشگاه روزانه به شرط انصراف از دانشگاه ، اجازه ثبت نام در آزمون کاردانی فنی حرفه ای را دارند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر