از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ثبت نام کلاس اولی ها 📞 ثبت نام در سامانه مای مدیو 1402

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ثبت نام کلاس اولی ها

ثبت نام کلاس اولی ها برای سال تحصیلی 1402 آغاز شده‌ است و والدینی که فرزند کلاس اولی دارند باید هر چه سریع تر ابتدا پیش ثبت نام اینترنتی و سپس ثبت نام حضوری فرزند خود را در مدرسه ابتدایی انجام دهند. امسال هم مانند سال گذشته ، مرحله اول ثبت نام کلاس اول ابتدایی به صورت اینترنتی و با مراجعه به سامانه معرفی شده‌ توسط سازمان آموزش و پرورش خواهد بود سپس نوآموز مراحل سنجش سلامت را هم طی خواهد کرد و در پایان ثبت نام حضوری را در مدرسه انجام می دهد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا برای ثبت نام کلاس اولی ها در سامانه مای مدیو راهنمایی شوید.

شما عزیزان میتوانید برای ثبت نام دانش آموز کلاس اولی خود در سایت مای مدیو، از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما کمک بگیرید.

 لازم به ذکر است که مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی پاسخ با یک مرکز مشاوره تحصیلی خصوصی بوده و زیر نظر سامانه یا سازمانی نمیباشد ، 

همین حالا تماس بگیرید

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد یا صفر   9099071612 

ثبت نام کلاس اولی ها از کی شروع میشه

والدینی که فرزند نوآموز دارند سوال می کنند که ثبت نام کلاس اولی ها از کی شروع میشه و از چه تاریخی می توانند ثبت نام را انجام دهند. زمان ثبت نام دقیق کلاس اول را سازمان آموزش و پرورش اعلام می کند و برای سال 1402 نیز زمان آن مشخص شده‌ است. والدین می توانند از تاریخ 17 اردیبهشت ماه 1402 به سامانه مای مدیو مراجعه کرده و نام نویسی اینترنتی فرزند کلاس اولی خود را در این سامانه انجام دهند.

لازم به ذکر است که فرصت ثبت نام کلاس اول در سامانه مای مدیو زیاد نیست پس لازم است هر چه سریع تر مدارک خود را آماده کنید و به این سامانه مراجعه فرمایید.

ثبت نام اینترنتی کلاس اولی ها

سال گذشته ، ثبت نام مدارس و کلاس اول ابتدایی در سامانه ای با نام سامانه پادا انجام گرفت اما امسال با طراحی شدن سامانه جامع تر مای مدیو ، دانش آموزان و والدین جهت ثبت نام باید به این سامانه مراجعه کنند. سایت مای مدیو به نشانی my.medu.ir در دسترس قرار دارد و برای ورود به این سامانه نیاز به اطلاعاتی مثل رمز همگام و … نیست. هر یک از کاربران می توانند با کد ملی و شماره شناسنامه خود ، در سامانه وارد شده‌ و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

  • برای شروع مراحل ثبت نام ، وار سایت به نشانی my.medu.ir شوید و سپس نقش خود را به عنوان والدین انتخاب کنید.
احتمالا این را هم بپسندید  پیش ثبت نام هنرستان والفجر اصفهان 📞 زمان ، شرایط و مدارک پیش ثبت نام 1403

ثبت نام پایه اول ابتدایی

  • در مرحله بعد باید شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و به پنل کاربری تان هدایت شوید.

ثبت نام کلاس اول ابتدایی

  • در صفحه بعد می بایست گزینه ثبت نام پایه اول را انتخاب کنید.
  • سپس ملیت دانش آموز را انتخاب کنید و فرم ثبت نام را با اطلاعاتی به شرح کد ملی دانش آموز ، والدین و دیگر اطلاعات ، تکمیل نمایید.

مرتبط بخوانید : سایت سلامت دانش آموزان

راهنمای ثبت نام سنجش سلامت کلاس اول ابتدایی

والدین باید همزمان با پیش ثبت نام اینترنتی فرزند کلاس اولی خود در سامانه مای مدیو ، ثبت نام او را در طرح سنجش سلامت نیز انجام دهند که به شرح مراحل زیر می باشد :

  • ورود به سایت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir
  • وارد شدن در سامانه به عنوان والدین دانش آموز
  • تکمیل اطلاعات فرزند و شروع نوبت گیری
  • انتخاب سنجش و دریافت نوبت
  • انتخاب منطقه و پایگاه
  • نوبت گیری و رزرو
  • دریافت رسید و مراجعه به مرکز

برای نوبت گیری سنجش سلامت در سایت مای مدیو ، لیست فرزندان خود را طبق کد ملی که ارائه کرده اید ، مشاهده می کنید و اگر نام فرزندتان در لیست نیست می بایست گزینه افزودن فرزند را انتخاب کنید. بعد از انتخاب این گزینه ، وارد صفحه ای می شوید که باید کد ملی و شماره شناسنامه دانش آموز را درج کنید و در پایان ، نوبت سنجش را دریافت کنید.

شما می توانید برای نوبت گیری طرح سنجش سلامت در سایت مای مدیو ، روز و ساعت مدنظرتان را مشخص کنید و از ظرفیت های باقی مانده مطلع شوید. اگر ظرفیتی باقی مانده باشد ، باید بر روی گزینه پرداخت کلیک کنید و هزینه سنجش را هم به صورت اینترنتی بپردازید.

احتمالا این را هم بپسندید  شرایط ثبت نام در هنرستان هوانوردی دخترانه 📞 زمان ، شرایط و مدارک ثبت نام آزمون ورودی 1403

ثبت نام حضوری پایه اولی ابتدایی

ثبت نام کلاس اولی ها

والدین بعد از ثبت نام کلاس اول ابتدایی در سایت مای مدیو و همچنین ثبت نام طرح سنجش ، باید همراه با رسیدی که از سایت دریافت کرده اند همراه با فرزندشان ، به مرکز انتخابی خود مراجعه کرده و مراحل سنجش را طی کنند.

بعد از تکمیل فرایند سنجش ، می بایست به صورت حضوری به مدرسه مورد تقاضا مراجعه کرده و مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری ارائه شوند. لیست مدارک مورد نیاز ثبت نام کلاس اولی ها در مدرسه عبارتند از :

  • اصل و کپی شناسنامه پدر دانش آموز
  • اصل و کپی کارت ملی پدر دانش آموز
  • اصل و کپی شناسنامه مادر دانش آموز
  • اصل و کپی کارت ملی مادر دانش آموز
  • اصل و کپی شناسنامه دانش آموز
  • 6 قطعه عکس 4*3
  • اصل کارت واکسن دانش آموز

مرتط بخوانید : ثبت نام اینترنتی مدارس دولتی

سولات شما

  • ثبت نام کلاس اولی ها اینترنتی است یا حضوری ؟

والدین برای ثبت نام فرزند کلاس اولی خود ابتدا باید مراحل پیش ثبت نام اینترنتی را در سایت مای مدیو طی کنند و سپس برای ثبت نام حضوری به مدرسه مراجعه نمایند.

  • سامانه ثبت نام کلاس اولی ها کدام است ؟

سامانه ثبت نام کلاس اول ابتدایی به نشانی my.medu.ir می باشد.

  • ثبت نام سنجش سلامت اول ابتدایی در کدام سامانه انجام می شود ؟

برای دریافت نوبت سنجش سلامت کلاس اول ابتدایی باید به سایت مای مدیو مراجعه فرمایید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام هنرستان امیرکبیر اصفهان

ثبت نام هنرستان امیرکبیر اصفهان 📞 زمان ، شرایط و مدارک پیش ثبت نام 1403

ثبت نام هنرستان امیرکبیر اصفهان مورد تقاضای دانش آموزانی از اصفهان است که تمایل دارند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر