از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان اردبیل 1403 📞 ششم به هفتم و نهم به دهم

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان اردبیل

آزمون تیزهوشان به صورت مداوم هر سال اواخر خرداد ماه یا اوایل تیر برای دانش آموزانی که قصد ورود به دوره متوسظه اول یا دوم را دارند برگزار می شود. سایت سنجش ملی پرورش استعدادهای درخشان طبق برنامه ای مدون هرساله آزمون تیزهوشان نهم به دهم را برای متقاضیان مشغول به تحصیل در پایه نهم و آزمون سنجش هوش را برای داوطلبین پایه ششم جهت ورود به پایه هفتم برگزار می کند. دانش آموزان استان اردبیل مانند سایر استان ها در صورت داشتن تمایل به تحصیل در مدارس استعداد درخشان می توانند از طریق این آزمون ها وارد مدارس استعداد درخشان شوند. گذشته از این دانش آموزان استان اردبیل باید بدانند زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان استان اردبیل چگونه است. در ادامه این مظلب قصد داریم این موضوع را برای خوانندگان توضیح دهیم. همراه ما باشید.

شما دانش آموزان عزیز استان اردبیل میتوانید ثبت نام خود در آزمون تیزهوشان را بصورت تلفنی با خیال راحت به کارشناسان ما بسپارید و یا 

سوالات خود را در مورد نحوه ثبت نام و تکمیل فرم نام نویسی آزمون از مشاوران ما بپرسید تا راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان اردبیل نهم به دهم 1403

آزمون تیزهوشان نهم به دهم به دلیل شرایط خاص دانش آموزان پایه نهم و قرار گرفتن آنها در موقعیت انتخاب رشته ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این آزمون امکان ورود به مدارس استعداد درخشان را در دوره متوسطه دوم فراهم می کند. منابع آزمون برخلاف آزمون سنجش هوش که برای متقاضیان ششم به هفتم برگزار می شود ، کتب درسی پایه نهم است.

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان اردبیل نهم به دهم 1403

برای اینکه متقاضیان بتوانند در آزمون تیزهوشان استان اردبیل نهم به دهم 1403 شرکت کنند باید در مهلت زمانی تعیین شده‌ توسط سایت سنجش ملی پرورش استعدادهای درخشان برای ثبت نام خود اقدام نمایند. این مهلت زمانی در سال 1402 از 15 الی 25 فروردین بود و زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان استان اردبیل نهم به دهم 1403 احتمالا از هفته دوم فروردین آغاز می شود و تا اواخر فروردین ادامه دارد.

مرتبط بخوانید : منابع آزمون تیزهوشان ششم

سایت ثبت نام آزمون سنجش هوش استان اردبیل نهم به دهم 1403

متقاضیان آزمون تیزهوشان استان اردبیل نهم به دهم 1403 برای نام نویسی باید به سامانه my.medu.ir مراجعه کنند و با بارگذاری مدارک خود و پرداخت هزینه تعیین شده‌ ثبت نام خود را نهایی کنند. لازم به ذکر است سازمان برگزاری آزمون تنها متقاضیانی را به رسمیت می شناسد که از طریق این سایت اقدام به نام نویسی کرده‌ باشند و تنها برای این دسته از داوطلبین کارت ورود به جلسه صادر خواهد شد.

احتمالا این را هم بپسندید  آزمون تیزهوشان 📞 همه چیز درباره آزمون تیزهوشان ششم و نهم

شرایط نام نویسی آزمون مدارس سمپاد اردبیل نهم به دهم 1403

برای شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم اردبیل داوطلب باید شرایطی داشته باشد ، اول اینکه داوطلب باید در پایه نهم مشغول به تحصیل باشد و شرط دیگر این است که متقاضی در پایه هشتم معدل بالای 19 کسب کرده‌ باشد. با داشتن این شرایط متقاضی مشکلی برای نام نویسی در آزمون نخواهد داشت.

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان اردبیل ششم به هفتم 1403

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان اردبیل

به جز آزمون تیزهوشان نهم به دهم، سازمان سنجش ملی پرورش استعدادهای درخشان کشور سالی یک بار برای داوطلبین پایه ششم آزمونی تحت عنوان آزمون سنجش هوش برگزار می کند تا این آزمون پلی باشد برای آن دسته از دانش آموزان باهوش و مستعد پایه ششم که به واسطه آن وارد مدارس استعداد درخشان شوند و به تحصیل در این مدارس بپردازند.

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان اردبیل ششم به هفتم 1403

متقاضیان شرکت در آزمون تیزهوشان اردبیل ششم به هفتم 1403 فقط در یک بازه زمانی خاص که از طریق سازمان تعیین می شود مجاز به نام نویسی در آزمون هستند. دانش آموزان پایه ششم باید از این بازه زمانی آگاهی داشته باشند. سپس در زمان مقرر اقدام به ثبت نام خود کنند. این زمان از اواسط فروردین آغاز می شود و حدودا دو هفته به طول می انجامد.

سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان استان اردبیل ششم به هفتم 1403

دانش آموزان پایه ششم که علاقه به ادامه تحصیل در مدارس استعداد درخشان دارند باید از طریق مراجعه به سامانه سازمان سنجش ملی پرورش استعدادهای درخشان به نشانی my.medu.ir نسبت به ثبت نام خود در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم اقدام کنند. همچنین داوطلبین باید لیست مدارس مورد تقاضای خود را (تا سقف سه مدرسه) اولویت بندی کرده‌ و در اختیار سایت قرار دهند.

احتمالا این را هم بپسندید  آیا آزمون تیزهوشان ششم به هفتم حذف شده است ؟ 📞 پاسخ با ما

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان اردبیل ششم به هفتم 1403

دانش آموز پایه ششم برای اینکه بتواند در آزمون سنجش هوش ششم به هفتم شرکت کند باید در تمام دروس پایه پنجم و ششم نمره خیلی خوب کسب کرده‌ باشد. البته در صورتی که دانش آموز فقط یک نمره خوب در کارنامه خود داشته باشد و مابقی نمراتش خیلی خوب باشد بازهم این امکان برای وی میسر است تا در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم شرکت کند.

مرتبط بخوانید : زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 

سوالات متداول

  • برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان نهم به دهم اردبیل چه معدلی نیاز است ؟

متقاضی باید در پایه هشتم معدل بالای 19 کسب کرده‌ باشد تا بتواند در آزمون تیزهوشان نهم به دهم شرکت کند.

  • آیا آزمون تیزهوشان در استان اردبیل هم برگزار میشود ؟

آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم هرسال در تمامی استان های کشور برگزار می شود.

  • کسی که دانش آموز پایه ششم نباشد می تواند در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم اردبیل شرکت کند ؟

خیر برای شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم دانش آموز حتما باید مشغول به تحصیل در پایه ششم باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

آزمون تیزهوشان گاما

آزمون تیزهوشان گاما 📞 راهنمای شرکت در امتحانات تیزهوشان گاما

آزمون تیزهوشان در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم به صورت هر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر