از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

تمدید ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402 📞 مهلت مجدد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

تمدید ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

تمدید ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی مورد تقاضای داوطلبانی است که از ثبت نام در آزمون جا مانده اند. مهلت ثبت نام ازمون استخدامی دستگاه های اجرایی معمولا پس از به اتمام رسیدن‌ تمدید می شود تا داوطلبانی که به هر دلیلی موفق به ثبت نام در موعد مقرر نشده اند ، بتوانند اقدام به ثبت نام کنند. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا برای تمدید ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402 راهنمایی شوید.

برای مشاوره در زمینه شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی می توانید با مشاوران مرکز تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید و هر سوالی که دارید بپرسید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

تمدید ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

برای ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402 بازه زمانی 20 الی 31 فروردین ماه در نظر گرفته شده‌ است و داوطلبان حدود دو هفته فرصت دارند به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مراجعه کرده‌ و با ارائه مدارک و مشخصات خود ، اقدام به ثبت نام نمایند.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی معمولا پس از به پایان رسیدن‌ تمديد می شود زیرا برخی از داوطلبان این آزمون بنا به دلایلی همچون کامل نبودن‌ مدارک یا اطلاع نداشتن از زمان ثبت نام ، موفق به نام نویسی نمی شوند.

برای ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402 فعلا اطلاعیه دقیقی راجع به تمديد مهلت آن منتشر نشده‌ است اما پیش بینی می کنیم طبق روال سال های قبل ، فرصت چند روزه ای برای نام نویسی جاماندگان در نظر گرفته شود. شما می توانید از طریق ارتباط با مشاوران ما در مرکز تحصیلی پاسخ با ما ، پیگیر اخبار تمديد ثبت نام این آزمون باشید.

مرتبط بخوانید : افزایش حداکثر سن داوطلبان آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی

ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

در تمدید ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ، داوطلبانی که از ثبت نام در آزمون جامانده‌ اند می توانند برای نام نویسی اقدام کنند اما داوطلبانی که قبلا ثبت نام کرده‌ اند نیز می توانند وارد سایت شده‌ و فرم آزمون خود را ویرایش نمایند.

احتمالا این را هم بپسندید  کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402 📞 زمان و سایت دریافت کارت

برای ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی نیاز به پرداخت هزینه نیست و فقط باید اطلاعات ثبت نام را در دسترس داشت. توصیه می شود حتما فرم آزمون خود را یکبار بررسی کنید تا اگر مشکلی داشت ، فرصت ویرایش آن را داشته باشید. بدیهی است که در صورت شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی با اطلاعات اشتباه ، امکان عدم پذیرش شما و مشکل در پذیرش وجود دارد.

سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

با توجه به تغییر سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ، لازم می دانیم در این خصوص شما را راهنمایی کنیم. شما داوطلبان برای ثبت نام در آزمون مذکور ، می بایست به سایت آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی htrc.ir مراجعه نمایید. لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون نیز در این سامانه قرار داده‌ خواهد شد و کلیه مراحل ثبت نام از جمله پرداخت هزینه و دریافت کد پیگیری ، فقط از طریق سایت معرفی شده‌ می باشد.

بنابراین سایت ثبت نام در آزمون استخدامی ، سایت سنجش نیست. شما برای پرداخت هزینه ، بارگذاری مدارک و تکمیل فرم آزمون ، باید وارد سایت آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی htrc.ir شوید.

مرتبط بخوانید : زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

هزینه ثبت نام جاماندگان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی با پرداخت هزینه همراه است و متقاضیان باید با واریز هزینه ، ثبت نام خود را قطعی کنند. مبلغ ثبت نام این آزمون سال گذشته به میزان 125 هزار تومان بود که برای سال 1402 مقداری افزایش خواهد یافت. همچنین هزینه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی برای جا ماندگان از ثبت نام افزایش نمی یابد و همان هزینه ثابت را پرداخت خواهند کرد.

احتمالا این را هم بپسندید  تاریخ آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 📞 زمان دقیق برگزاری آزمون استخدامی 1402

سوالات متداول

  • آیا مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی تمدید خواهد شد ؟

بله ، احتمال می دهیم مطابق مراحل ثبت نام آزمون استخدامی سال های قبل ، مهلت ثبت نام آزمون استخدامی 1402 نیز تمديد شود.

  • زمان تمدید ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه اجرایی چه تاریخی است ؟

زمان تمديد ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402 فعلا مشخص نشده‌ است اما احتمالا در اوایل اردیبهشت ماه باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ظرفیت پذیرش آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

ظرفیت پذیرش آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402 📞 جدیدترین ظرفیت

ظرفیت پذیرش آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی برای داوطلبانی که می خواهند در این آزمون …

2 نظر

  1. سلام
    پیگیری کنید برای ویرایش و ثبت نام دوباره
    همه درگیر تمدیدن خدایی
    تشکر

  2. خواهش می کنم ثبت نام دستگاه اجرایی دهمین مرحله تمدید بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر