از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

باجه رفع نقص سازمان سنجش – کاملترین لیست باجه های رفع نقص سازمان سنجش

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

باجه رفع نقص سازمان سنجش

 

آدرس باجه رفع نقص سازمان سنجش پس از انتشار کارت ورود به جلسه کنکور در اختیار داوطلبان قرار می گیرد و اگر داوطلبی در کارت ورود به جلسه خود مغایرتی را مشاهده کرد لازم است همراه با مدارک لازم با مراجعه به باجه رفص نقص برای اصلاح کارت ورود به جلسه خود اقدام نماید.

ایا از آدرس باجه های رفع نقص سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعی ندارید ؟

همین حالا تماس بگیرید و آدرس و شماره تماس باجه رفع نقص مستقر در منطقه نزدیک به محل سکونت خود را از مشاوران ما دریافت کنید.

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

آدرس باجه های رفع نقص سازمان سنجش

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400 شامل اطلاعاتی همچون مشخصات شناسنامه ای داوطلب ، اطلاعات مربوط به سهمیه ها ، آدرس برگزاری آزمون و … است که باید تمام این اطلاعات بدون هیچ گونه اشتباهی باشند و در صورتی که اشتباهی در کارت ورود به جلسه داوطلب وجود داشته باشد ، اجازه ورود به جلسه کنکور را نخواهد داشت.

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور در زمان دریافت کارت ورود به جلسه از دو طریق ممکن است ، راه اول از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور و راه دوم نیز مراجعه به باجه های رفع نقص سازمان سنجش. در واقع ، برخی از اصلاحاتی که لازم است بر روی کارت ورود به جلسه اعمال شوند حتما باید به صورت حضوری و در باجه های رفع نقص انجام گیرند و در سایت سنجش قابل اصلاح نیستند.

آدرس و شماره تلفن رفع نقص سازمان سنجش در زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور در سایت سنجش منتشر می شود و بلافاصله پس از انتشار ، از طریق لینک زیر می توانید آن را دانلود کنید.

دانلود لیست آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400

برای ویرایش چه اطلاعاتی باید به باجه رفع نقص مراجعه کنیم

داوطلبان برای ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور 1400 در موارد زیر حتما باید به صورت حضوری به باجه های رفع نقص مراجعه نمایند و امکان اصلاح این اشتباهات از طریق سایت سنجش وجود ندارد.

  • جنسیت
  • دین
  • زبان خارجی امتحانی
  • معلولیت

داوطلبانی که واجد شرایط استفاده از سهمیه معلولان در کنکور 1400 هستند اما این مورد در کارت ورود به جلسه برای آنها اعمال نشده است ، لازم است که هر چه سریع تر و قبل از برگزاری کنکور به باجه رفع نقص سازمان سنجش مراجعه کرده و مشکل خود را حل کنند. برای این دسته از داوطلبان در جلسه کنکور تمهیدات لازم در نظر گرفته می شود.

  • سهمیه بهیار
  • فاقد عکس بودن کارت
  • واضح نبودن عکس
  • فاقد مهر بودن عکس

داوطلبانی که در کارت ورود به جلسه آنها مشکلات مربوط به عکس وجود دارد ، باید همراه با دو قطعه عکس 4*3 و کارت شناسایی معتبر به باجع رفع نقص مراجعه کنند. بدیهی است که در صورت عدم مراجعه به باجه رفص نقص و اصلاح نکردن عکس کارت ورود به جلسه ، ورود به جلسه ازمون غیر ممکن خواهد بود.

  • عدم اعمال سهمیه رزمندگان و ایثارگری

اگر واجد شرایط استفاده از سهمیه ایثارگران و رزمندگان در کنکور سراسری هستید اما این سهمیه ها برای شما در کارت ورود به جلسه اعمال نشده است ، باید برای پیگیری موضوع به باجه رفع نقص مراجعه نمایید.

  • اشتباه در نظام آموزشی

داوطلبان نظام قدیم که در کارت ورود به جلسه آنها عنوان نظام جدید درج شده است و یا بالعکس ، باید برای اصلاح مشکل به باجه رفع نقص سازمان سنجش مراجعه کنند.

سوالات متداول

  • چگونه از آدرس باجه رفع نقص سازمان سنجش اطلاع یابیم ؟

شما عزیزان می توانید آدرس و شماره تماس باجه رفع نقص مستقر در منطقه نزدیک به محل سکونت خود را از مشاوران ما دریافت کنید.

  • تا چه تاریخی مهلت داریم برای رفع مشکلات کارت ورود به جلسه به باجه رفع نقص مراجعه کنیم ؟

داوطلبان از زمان گرفتن کارت ورود به جلسه کنکور تا یک روز قبل از برگزاری کنکور سراسری فرصت دارند به باجه رفع نقص مراجعه نمایند.

  • آیا اصلاح تمام اشتباهات کارت ورود به جلسه فقط از طریق مراجعه به باجه های رفع نقص امکان پذیر است ؟

خیر ، برای اصلاح برخی اطلاعات نیازی به مراجعه حضوری نیست و از طریق سایت سنجش قابل رفع می باشند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر